Svar fra NAV på facebook

NAV Jobblyst

NAV Jobblyst

28 k personer liker dette

Karriererådgiver

NAV Jobblyst svarer på en kommentar fra deg på siden deres. Se kommentar.

Åpne

NAV Jobblyst

NAV Jobblyst

Hei Laila, Vi har slettet en kommentar du har publisert på veggen vår her på Facebook. Vi skal ikke begrense din ytringsfrihet, men kommentaren du publiserte kan oppfattes som en trussel, og vi har derfor valgt å slette kommentaren din. Hilsen NAV Jobblyst

Trussel? Det er som forventet fa dere. Dette skal jeg legge ut på min blogg. Ingenting hadde gledet meg mer enn å få en rettsak mot NAV og visee alle løgnene dere driver og der dere også gir faen i jussen og fakta! Dere behandler ikke engang klager skikklelig og lager klagemalle der dere selv velger hva dere svarer på i klager! Jeg har spurt arbeidsdep om dette er ok? Jeg har også kontaktet jusidsde. Dere gå etter ansatte og lyver og regelverket for å få de sparket. Og sier man man så lider man av noe,, Dere sjekker aldri jussen og fakta!Og selvsagt er dere anonyme, som også er vanlig i NAV!

Her var mitt innlegg:

Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen

I NAV ja det der ikke engang behandler klage fra ansate fullt ut når man sparker de, men velger seg det man vil svare på. Jeg har sendt epost til justisdep og arbeidsdep for å høre om dette er ok. Hvis det er ok så lever vi ikke i en rettsstat! Dere skal vel hevne dere nå enda mer enn dere har gjort tidigere! NAV må nedlegges da de overhodet ikke har kompetanse eller er regelrett onde! Man må ansette helt nye mennesker med kompetanse og der sadister og psykopater ikke får jobbe, der juss og fakta sjekkes og der det ikke hvem som sier noe som avgjør! At NAV lager skrytevider er helt tåpelig. De skjønner ikke engang vanlige menneskelige reaksjoner feks når kolleger lyver til en om regelverket og ofte innkaller en uten å gi en kontradiksjon. Dette er en etat der man nyter å ødelegge ansattes og folks liv. En så jævlig etat at det finnes ikke ord!

Og her er deres svar:

NAV Jobblyst

Hei Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen

Det er utrolig trist å høre at du opplever dette, men dette er ikke riktig kanal å ta det opp på. Vi i NAV Jobblyst gir jobbsøkertips til arbeidssøkere, og svarer på spørsmål om jobbsøking. Vi gir generell informasjon, og har ikke mulighet til å svare på enkeltsaker, regelverk eller saksbehandling.

Hilsen NAV Jobblyst

Og mitt svar på dette har de slettet?

Hvor er truslene?

Det er jo faktisk NAV som gir f jussen og fakta og lyver for å sparke egne ansatte så de havner på gata! De elsker jo å ødelegge folks liv, enten det er brukere eller ansatte de ikke liker. Skriver man noe om AP de ikke liker så blir det tillagt vekt når man sparkes. De støtter diktatur altså da det kun er lov å ha politisk korrekte meninger og støtte AP. Og så mener de sikkert at man skal få jobblyst i en slik stat.En stat med statlige etater som er en fare for ens liv og helse! Og hele resten av statlige etater støtter NAV i dette. Regjeringsadvokat og politi til riksadvokat. Advokat får man ikke til rettsaken selv om man pålegges å bruke prosessfullmektig av domstolen etter anmodning fra regjeringsadvokaten. De vet jo at man ikke får advokat og da altså ikke rettsak og der man heller ikke få nye rettssaker jf tvisteloven. Noe som betyr at statlige etater kan gjjøre som de vil mot ansatte og at sadister og psykopater der har all makt. Ingen sjekker fakta eller jussen. Det er hvem som sier noe som betyr noe.

Dette er en etat der de ikke skriver attester når man sparkes da de vel mener at man bare kan dø og der man heller ikke har noen å bruke som referanser fordi det er ingen oppegående ledere (eller kolleger) der. Og når man så spør om de kan skrive attest så står det ingenting om hva man har jobbet med der. De mener at det fortjener man ikke fordi man har skrevet og lagt der deres løgner og der de gir f i fakta og jussen for å få en sparket. Og selvsagt liker de heller ikke at men rettmessig skjeller ut slike kolleger og ledere. De spør aldri hvorfor man skrev om de! Men hvorfor spørre når de selv står bak og vet hva de har gjort. Altså er de alle like inkompetente og onde. De mener jo at fagansvrlig må få lov til å si at man har begått feil når man ikke har det og ellers lyve om regelverket til en så en får detre registrert i loggen og så innkalles der man aldri får kontradiksjon. Målet for disse er man skal få spaken og havne på gata og sikkert aller mest dø!.

Det morsomme er jo at NAV har søkt meg opp her på facebook for å skrive en privat melding til meg. Håper de koser seg med hva jeg skriver. Det anses sikkert som en trussel. Det jeg skrev under avskjden ble jo også ansett som en trussel. Mens det at de gav f i jusss og fakta og løy var helt ok. Mitt mål er jo å vise hva den norske staten driver med og knuse de så klart de anser det som en trussel. Jeg er som sagt av kongelig ætt og har det i mitt blod. Skulle nesten tro de ville at jeg skulle vinne og knuse den norske staten.

Her har vi svar fra en avdelingsleder da jeg spurte om hun kunne være referanse. Hun pleide jo å innkalle meg sammen med avdelingsdirektør Szulist og aldri gi meg kontradiksjon. Jeg lurer på hva i historikken hun tenkte på der. Senere har hun jo fått lage besøksrom ved OUS! Det sier sitt om OUS. Kan heller ikke ha tillit til helsevesenet her i Norge. Det var vel i 2017 hun lagde besøksrom også. . Hun mente vel at de som får sparken ikke har krav på saklige svar til nye arbeidsigvere. Hun gav meg vel aldri gode referanser da jeg var på jobbintervjue mens jeg jobbet der heller. Så da var jeg fanget der og de kunne kose seg med å få meg sparket.

Her har vi et eksempel på manglende kontradiksjon der jeg ikke fikk vite hva jeg hadde gjort galt og der jeg heller ikke fikk vite hvem som hadde klaget. Dette er egentlig et av de verste eksemplene. Andre ganger fikk jeg høre hva jeg hadde gjort galt, men bevis for det eller der jeg fikk vite om det før møtet så jeg kunne forberede meg eller legge frem bevis fikk jeg adri. Jeg skulle huske alt jeg hadde gjort flere måneder etterpå og svare der og da.

Her kan follk få gjette hva som er galt!

J

Jeg sier hva jeg mener om NAV! Det er ikke meningen at dere skal svare. Tåler dere ikke at folk får høre om det? Dette skjedde jo i 2016 så den saken er over for lengst. Siden dere svarer meg privat så får dere sjekke hva hva jeg skriver om etaten. Å svafe folk privat er vel også ganske pussig. Dette legger jeg også ut.

19 kommentarer om “Svar fra NAV på facebook

  1. Jeg blogger nå fra Bispebjerg sin sykehus i Danmark, hvor jeg ble tvangsinnlagt natt til torsdag.

    Jeg ble lovet advokat, noe jeg ikke har fått.

    Jeg ble bortført av fire politifolk, fra Kirkens Korshær, like etter midnatt, natt til torsdag.

    Dette var helt mot min vilje og jeg fikk ikke se noen arrestordre, eller lignende.

    Erik Ribsskog

    Liker

  2. «Det skjønner man jo ut fra konteksten.»
    Konteksten er psykiske lidelser. Kom til oss, vi kan virkelig hjelpe deg!

    Liker

  3. » Dere er ikke jurister så det er helt meningsløst hva dere sier.»

    Ikke sant. Og da kan du selvsagt – triumferende – ramse opp jurister som er enig med deg. Det må jo være den minste sak.

    Hver så god, Laila.

    Uff, da. Det var visst ingen det, Laila. Merkelig nok !

    Liker

  4. «Det er vel de kongelige som står bak at
    jeg fikk sparken.»

    At Kongehuset finner det naturlig å bruke mye tid og store resurser på en så ekstremt betydningsfull og mektig person som deg, tror jeg alle skjønner er helt naturlig og svært sannsynlig.

    Ikke hver dag de klarer å pelle en underordnet ansatt i Nav ned fra tronen. Tror de gosset seg skikkelig.

    Kanskje feiret de med marsipankake ? Skulle lignet dem !

    Liker

  5. Og hvem er så dere? Dere kan ikke redegjøre for hvorfor dere mener det var korrekt at jeg fikk sparken. Dere ser ikke på hva som var korrekt juridisk med det, om lovverket blie fulgt overfor meg med mer. Dere er ikke jurister så det er helt meningsløst hva dere sier.

    Liker

  6. «Får håpe jeg får hjelo av mine forfedre da. Og knuser de for godt.»

    Tenk deg overskriftene: Laila og Harald Hårfagre knuste staten ! Harald og Sonja abdiserer !

    Vi er avslørt, sukker Harald og må ty til tårene. Sonja ser biskt i bakken !
    Kongeparet må flytte til en enkel leilighet i Chr. Kroghsgate nær Grønland. Laila inntar Slottet med sitt hoff og folket jubler !

    Liker

  7. «Ja, Og jeg har bedre dokumentasjon på det jeg sier enn dere.»

    Ja, du har masse dokumentasjon. Flere tonn, faktisk ! Men en liten svakhet med dokumentasjonen, er at ingen mener det beviser annet enn at du høyst fortjent ble avskjediget.

    Og da er det ikke mye å slå i bordet med. Eller hur ?

    Liker

  8. Du elsker jo å skjelle ut folk. Diskreditere dem. Og til og med si du ønsker dem en mest mulig pinefull død (er du skikkelig i «slaget», ønsker du alle døde).

    Men ofte blir det litt monotont det helle. Litt tannløst. Hjelpeløse pip, på en måte.

    Jeg kom over denne krabaten på FB og han går deg en høy gang: Dhī Yazan Al-Obaide (vet du ikke liker slike navn, men drit nå i det. Her kan du lære !).

    Han svarer konsekvent motbydelig og hatefullt mot alle han er uenig med. Så her kan du snappe opp noen triks. Han går, faktisk, utenpå deg hva angår drittslenging ! Og det sier ikke lite !

    Liker

  9. «Dette var en
    facebookside og da får de forholde seg til at de får svar fra alle på facebook.»
    På samme måte som du på klønete vis håndterer kommentarer på din psykoblogg som ligger åpent for alle på hele internett?

    Liker

  10. Jeg fikk opp siden til NAV på min fb side, det var ikke jeg som søkte de opp. Dette var en
    facebookside og da får de forholde seg til at de får svar fra alle på facebook. Eller så får de sende til arbeidsledige eller folk som abonnerer. De får tåle å få kommentarer de iikke liker.

    For at jeg vet kan de ha sendt meg dette bevisst. Det var meget påfallende å kalle det jeg skrev for en trussel. Det var vel ingen trussel. Jeg tipper det var gamle ledere eller ledere som stod bak.

    Også påfallende når sånne som deg er så opptatt av å få meg innlagt. Dere prøver å skremme meg.

    Vel, som sagt ingenting kan glede meg mer enn en rettsak mot NAV: Selv om politet og alle andre statlige etater og advokater jo er på deres side. Får håpe jeg får hjelo av mine forfedre da. Og knuser de for godt.

    Liker

  11. Først amok på FB-siden til sol.no. Så rabiat på en jobbhjelperside. Du har ikke mye til situasjonsfornemmelse. For ikke å snakke om vanlig folkeskikk.

    Du sier du synes det er gøy å være rølpete og uhøflig. Mulig det er gøy, men du støter bare folk fra deg og de skjønner du ikke kan være riktig skrudd sammen.

    Uansett virker du enda mer i ubalanse enn det du pleier å være. Og normalt er det ille. Dette er illevarslende, Laila. Redd du nærmer deg et sammenbrudd. Og da blir det innleggelse.

    Liker

Stengt for kommentarer.