Vi har medier i Norge som mener de står over loven!

Aller konsernet eier også Se og Hør. Og Dagbladet. Og Se og Hør er jo et skikkelig saklig blad som ikke farer med sladder om kjendiser og kongelige. not……. de kongelige ja. Det er var vel derfor jeg ble blokkert fra Sol.no da jeg som sagt står på Harald Hårfagres slekstre etter hans datter Aalov. Dagbladet er jeg allerede blokkert fra.

Det er vel ikke privat hva som er hatefullt med mer. Og så blokkere folk i et land med ytringsfrhet. Det var nok en muslim som ikke likte at jeg skrev at etniske nordmen må kremeres og der deres dna så vil forsvinne da det ikke lenger vil finnes knokler etter oss, men kun elle for det meste da fra muslimer som er fra Afrika og Asia. Vårt folkeslag vil forsvinne klart. Det er jo klart muslimer og sosialister ikke tåler å høre det og kaller det hatefullt. I tillegg skrev jeg at jeg var etterkommer etter Harald Hårfagre selvsagt da de jo mente jeg ikke var noen som helst eller neandethaler da. Og så skrev jeg at jeg var tilknyttet Rikshospitalets dna forsning da jeg jo har en lungesykdom. Dette er selvsagt også noe som ikke skal ut. Allergruppen eier jo Se og Hør som lever av de kongelige. Det er jo klart de ikke liker at andre er ettterkommere etter konger. Og de er jo danske…… mye adel i Danmark som ikke liker vår uradel.

Nå driver abonnementservide og ringer meg opp og vil at jeg skal fortelle det samme en gang til. Og de mener at når de sa at det var hatefulle ytringer så må det ha vært det. Som om de står over loven. Og så tror de at jeg skal fortsette abonnementet. De sitter sikkert de og ler seg skakk. Jeg har jobbet i bladsentralen og da jeg ikke var så begeistra for Hemsedal så ble jeg bedt om å gå på dagen. Ei dame der hadde jo også bart. Jeg så vel litt for mye på den da. Der satt ei ung dame på fanget til en mannlig kollega. Et helt useriøst firma.

Re: Svar: Re: Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg er blokkert fra deres facebookside?

Frameg
TilAndreas Heen Haaland-Carlsen
DatoI dag 10:38

Det viser jo at dere er helt inkompetente og ikke bryr dere om fakta eller dokumentasjon! Jeg er jurist og dere mener dere innehar den beste kompetanse på juss der ingen må overprøve dere. Dere er jo ikke riktig vel bevarte. 

Jeg har sagt opp mitt på KK og kommer aldri mer til å lese noe fra dere. Jeg skal også skrive om dette på nettet så ofte og mye jeg kan 

Jeg er er heller ikke utestengt fra å følge deres nettside. Jeg har blokkert Sol.no selv på faebook. Jeg er blokkert fra å kommenter hos dere. Eller har dere begynt å nekte å folk å lese nyheter hos dere også – som selvsagt også bare er politisk venstrevridd søppel?

 

Den 22.08.2022 08:32, skrev Andreas Heen Haaland-Carlsen:

Viser til din henvendelse, Laila Monica Vedumstuen Høibakken Nikolaisen,

Du har allerede fått svar fra redaksjonen i Sol på hvorfor du er utestengt fra å følge vår facebookside. Det kommer ingen ytterligere dokumentasjon eller oppfølging rundt dette fra oss.

Andreas Heen Haaland-Carlsen

Redaktør i Aller X og Sol.no

41507894

Fra: Aksel Sørbye <aksel.sorbye@aller.com>
Dato: søndag, 21. august 2022 kl. 21:04
Til: Andreas Heen Haaland-Carlsen <andreas.carlsen@aller.com>
Emne: Vs: Re: Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg er blokkert fra deres facebookside?

…………………………………

Med vennlig hilsen,

Aksel Sørbye

Leder Kommunikasjon og Kompetanse

Aller Media

M. +47 473 00 074

aksel.sorbye@aller.com  

Aller Media Norway

Karvesvingen 1
0579 Oslo

aller.no


Fra: Laila Monica Vedumstuen Høibakken Nikolaisen <lail-ni@online.no>
Sendt: fredag 19. august 2022 19:25
Til: Aksel Sørbye <aksel.sorbye@aller.com>
Emne: Fwd: Re: Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg er blokkert fra deres facebookside?

Jeg vet ikke hvem jeg skal sende dette til, men jeg tok den første jeg fikk opp da. Eller så får man bare videresende dette.

Jeg vil klage på at jeg ble blokkkert av Sol.no på facebook og også blokkert på facebook for å legge ut dette. Det har da ingenting med personvern å gjøre!

Jeg fatter ikke at det går an. Sol.no har ikke engang kommet med dokumentasjon. Står de over andre menneske juridisk i Norge og kan bare slenge ut av man har skrevet hatefulle kommentarer uten noen form for dokumentasjon?

Jeg kommer selvsagt også til å si opp KK som jeg abonnerer på og aldri lese de mer. 

Jeg vil gå videre med dette og legger også selvsagt ut dette i min blogg!

 

——– Opprinnelig melding ——–

Emne:Re: Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg er blokkert fra deres facebookside?
Dato:19.08.2022 19:08
Fra:Laila Monica Vedumstuen Høibakken Nikolaisen <lail-ni@online.no>
Til:Pernille Elene Bjørtomt Hunes <pernille@sol.no>

Har dere fått meg blokkert fra facebook nå? Dere har jo ikke engang kommet dokumenasjon.  

Jeg har skevet om det i min blogg. Dere er jo ikke riktig vel bevarte. Dette vil jeg klage tll deres sjefer også. 

 

Den 18.08.2022 13:02, skrev Pernille Elene Bjørtomt Hunes:

Hei Laila!

Om du har blitt blokkert fra vår Facebook-side er det fordi ikke tillater ikke tillater hatefulle ytringer, sjikane eller hets i vårt kommentarfelt.

Mvh

Pernille Hunes

Deskleder Sol

This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Scandinavia Online AS or when required by law.

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Scandinavia Online AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

21 kommentarer om “Vi har medier i Norge som mener de står over loven!

  1. Abonnementet ble selvsagt stoppet. De sa det jo på telefonen og pr. epost. Det var litt rart at de spurte hvorfor jeg skulle si det opp og at de også ringte meg opp og spurte om det samme. Og de skulle gi meg enda mer i rabatt. De har ofte ringt meg for å få meg til å abonnere. Da jeg ville si opp forrige gang så sa de at det var for tidlig i perioden. Dette er jo selgere så de gjør alt for å selge.

    Nå vil jeg velge et blad fra et annet konsern å abonnere på. Om jeg skal abonnere da.

    Liker

  2. Har du snakket noe mer med abonnementsservice? Vil gjerne vite hva de sa til deg, ettersom jeg abonnerer på KK og Allers selv.

    Liker

  3. Men hva konkret var så ille i det jeg skrev? Jeg harnok rett i det jeg skrev. Det er jo noe påfallende at Rinbsskog bestilte KK i mitt navn også.

    Hvorfor kaller dere dere advokater når dere ikk kan juss og egentlig bare jobber for muslimer og sosialister?

    Liker

  4. Hei,

    når det gjelder den ‘Mars-låsen’ (av merket Salto) som dere absolutt skulle ha på døra mi, på begynnelsen av coronaen (som del av et udokumentert bytte-prosjekt, som visst gjaldt alle boligene til Oslo kommune, i følge en av de to låsesmedene).

    Så indikerer den låsen nå batteri-bytte eller hva det kan være.

    Den blinker rødt cirka fire ganger, før den lyser grønt.

    Jeg kan ikke se å ha mottatt noen bruks-anvisning for denne uønskede ‘science fiction-låsen’.

    Så jeg lurer på om jeg må bruke hage-døra etterhvert, når den nye låsen får ‘mensen’.

    Det hadde vært mye bedre om dere ikke hadde begynt å tulle med denne døra.

    At dere absolutt skulle ha noe der som man må bytte batteri på annethvert år (og som muligens også kan brukes til overvåking, sånn som jeg har forstått det).

    Det er toppen av dumskap, må man vel si.

    Det er jo kjempe-fjollete.

    Og ikke noe skriv har jeg mottatt om dette lås-bytte-prosjektet deres.

    Så det synes jeg at virker uprofesjonelt.

    Skjerpings!

    Dronning Laila Monica

    Liker

  5. «Og så blokkere folk i et land med ytringsfrhet»

    Ytringsfrihet gir deg ikke rett til å spy ut hva du vil på et privat firmas forum. Det burde de fleste vite, særlig en jurist. Folk som har amputert sosiale antenner er oftest de som skriker om brudd på ytringsfrihet i de vestlige land. At du ikke får poste hva du vil på Facebook siden til sol.no, betyr ikke at du blir fengslet for det eller ikke får lov til å lage egen blogg med samme tekster.

    Liker

  6. Laila Nikolaisen (som er en tremenning av min yngre halvbror Axel) beskylder meg for å ha bestilt KK i hennes navn. Og hu sier også at jeg kjenner en Tengelsen, et navn som er helt ukjent for meg

    Liker

  7. Det er vel ikke privat hva som er hatefullt med mer. Og så blokkere folk i et land med ytringsfrhet. Det var nok en muslim som ikke likte at jeg skrev at etniske nordmen må kremeres og der deres dna så vil forsvinne da det ikke lenger vil finnes knokler etter oss, men kun elle for det meste da fra muslimer som er fra Afrika og Asia. Vårt folkeslag vil forsvinne klart. Det er jo klart muslimer og sosialister ikke tåler å høre det og kaller det hatefullt. I tillegg skrev jeg at jeg var etterkommer etter Harald Hårfagre selvsagt da de jo mente jeg ikke var noen som helst eller neandethaler da. Og så skrev jeg at jeg var tilknyttet Rikshospitalets dna forsning da jeg jo har en lungesykdom. Dette er selvsagt også noe som ikke skal ut. Allergruppen eier jo Se og Hør som lever av de kongelige. Det er jo klart de ikke liker at andre er ettterkommere etter konger. Og de er jo danske…… mye adel i Danmark som ikke liker vår uradel.

    Liker

  8. De sier da ikke at du har brutt noen lov. De har vurdert din kommentar til å bryte deres retningslinjer og derfor så ble den slettet og du blokkert. Du kan ikke forvente en saksbehandling etter forvaltningsloven etter at du kommer med en kommentar på nettet som slettes av de som har redaktøransvaret. Tror du må sette deg litt inn i lovverk og virkelighet generelt.

    Liker

  9. Et privat selskap kan blokkere hvem de vil. Er du en av dem som tror at Facebook eller andre selskaper som gir mulighet til å publisere kommentarer og innhold på nett er forpliktet til å publisere alt som kommer inn?
    Du spør om fakta og dokumentasjon på autopilot om alltid. Men hvilken lov mener du de bryter?
    Dokumentasjonen på hatefulle ytringer har du jo selv lagt ut så jeg forstår ikke hvor du vil med dette. Det er jo Nav og facebook om igjen. Du legger ut det faktumet at du har gjort noe som strider med retningslinjene og blir kolerisk over at noen reagerer på det du la ut samtidig som du legger du dokumentasjon på at de som reagerer har helt rett. Ups!

    Liker

  10. Eneste forskjellen mellom deg og Ribsskog er at han innbiller seg at han har peiling på IT mens du innbiller deg at du har peiling på juss.

    Liker

  11. Nå har jeg både sendt epost og ringt abonnement service hos Aller og sagt opp KK. Blader jeg har fått skal kastes rett i søpla. Jeg fortalte grunnen.

    Jeg er ikke lik Ribsskog. Han begynte å bestille KK imitt navn + sitt eget. Han jobber vel for Alle gruppen, de er jo danske. Han er mer lik de. Helt sprø og tror han står over loven.

    Liker

Stengt for kommentarer.