Hvorfor driver man og sender henvendelser til det kongelige hoff i mitt navn?

25.01.22:

Bekreftelse

FraKontaktskjema – www.kongehuset.no
TilLaila Monica Hårfagre
Svar til(Kontaktskjema uten avsenderadresse)
DatoI dag 03:59

Takk for henvendelsen til Det kongelige hoff.

Alle henvendelser blir lest, men på grunn av det store antallet meldinger vi mottar, kan dessverre ikke alle besvares.  

Vennligst ikke svar på denne meldingen, den er generert automatisk.

24.01.22

Bekreftelse

FraKontaktskjema – www.kongehuset.no
TilDronning Laila Monica
Svar til(Kontaktskjema uten avsenderadresse)
DatoI dag 17:27

Takk for henvendelsen til Det kongelige hoff.

Alle henvendelser blir lest, men på grunn av det store antallet meldinger vi mottar, kan dessverre ikke alle besvares.  

Vennligst ikke svar på denne meldingen, den er generert automatisk.

…..

Hvorfor driver man og sender henvendelser i mitt navn ved å oppgi min epostadresse til det kongelige hoff?

Er det for å diskreditere meg?

Tror man at man har rett til å uttale seg på vegne av meg?

Hva vil man oppnå med dette?

Jeg har aldri kontaktet de kongelige og kommer heller aldri til å gjøre det.


39 kommentarer om “Hvorfor driver man og sender henvendelser til det kongelige hoff i mitt navn?

  1. Har du fått svar på henvendelsen din?
    Vil Harald abdisere for å gi plass til Dronning Laila den første?

    Liker

  2. Hei! Jeg heter Rune Fardal og jeg fikk diagnosen PSYKOPAT!

    Dessuten var jeg både egoistisk, dominerende, manipulerende.

    Diagnosen fikk jeg av lege Trude Hetland som jobber ved Omnia legesenter i Bergen.

    Påstanden/diagnosen dukket opp i en sakkyndig rapport skrevet av «spesialist» i klinisk psykologi, Eli Hallaråker, i Bergen

    Liker

  3. Jeg var en tur innom Gromguttstedet i forrrige uke og så at det lå svære ruker strødd utover. Stanken var jevelig. Jeg plukka opp to av rukene og la dem i en plastpose som jeg skal sende til analyse. Vil vite om det er adelige ruker eller bare vanlige ruker. FOR hvis dette er adelig ruker, kan det bety at Gromguttstedet er et jorde hvor adelige driter fortsatt den dag i dag? Eller har disse overlevd i så mange år helt siden Baronen dreit der?

    Liker

  4. Det er jo bevist skriftlig dette.

    En annen ting er jo at man må være klar over at dette hadde de ikke rett til og konsekvensene når de gjorde dette. Man må altså kunne arbeidsrett og også retten til å forsvare seg når man jobber i arbeidslivet. Lederne kan være psykpater og bygge avskjedssak mot en. De gir inntrykk av at alt er uformelt, men de skriver jo referater som altså ikke bygger på fakta. De lager saker med advarsler av dette. Men det var jo også slik at når jeg sa jeg ikke kom eller ville ha med advokat så sa de bare jeg var lite samarbeidsvillig og da jeg sa jeg ville ha med advokat så lagde de jo stor sak ut av det.

    Hvordan kan man huske alle saker tilbake i tid? Eller når de ikke engang forteller hva man er kalt inn for? Fordi de tror man bare gir faen i kolleger og jobben. Eller de gir regelrett faen fordi de skal ta en og ødelegge ens liv. Altså holder det ikke å bare innkalle ansatte og fortelle de der og da hva de er anklaget for. Man må også fortelle de hva de er anklaget for PÅ FORHÅND, FØR MØTET så de får forberede seg, lagt frem bevis etc. Og det må gis tid til dette.

    Og man kan ikke være lojal mot en slik kultur da de ikke bryr seg om fakta overhodet eller jussen! Det eneste de tenker på er hvordan de skal skade deg!

    Liker

  5. » Du gidder altså ikke kommentere konsekvensen når man ikke får reell
    kontradiksjon, dvs at man ikke får forsvare seg ved å forberede seg, legge frem bevis med mer, når ledere anklager en for noe. »

    Dette kan umulig være riktig. Og ingen vil selvsagt tro deg på det.

    Selvsagt kunne du ta til motmæle.

    Og like sikkert er det at det var umulig for deg å forsvare illojaliteten uansett om du hadde stilt opp med en hær av advokater og halve fagforeningen.

    Du hadde fått sparken uansett hva du hadde sagt.

    Den eneste muligheten du hadde, var å be pent om unnskyldning og slutte med illojaliteten. Men det hadde du ikke vett til.

    Så det interessante er hvorfor du ikke hadde vett nok til opptre på en måte som var til gavn for deg selv.

    Liker

  6. Du er jo helt idiot. Du gidder altså ikke kommentere konsekvensen når man ikke får reell
    kontradiksjon, dvs at man ikke får forsvare seg ved å forberede seg, legge frem bevis med mer, når ledere anklager en for noe. Det betyr at de ikke er interesserte i svaret, de anser en som skyldig uansett! Det betyr at de kan ødelegge ditt liv!

    Det er like viktig å gi ansatte kontradiksjon som at arbeidsgiver følger jussen og sjekker fakta! Ellers så kan jo alt skje en, man kan si hva som helst om ansatte. Man er i en helt håpløs situasjon!

    Liker

  7. «Men du kan jo svare på hva som skjer med ansatte som ledere aldri gir reell kontradiksjon? Og hva er poenget med slike møter?»

    Ble du nektet å snakke ? Fikk du munnbind ? Ble du bedøvet så du fikk afasi ?

    Uansett hva du hadde forsvart deg med ville du aldri klart å snakke deg fri fra den uunngåelige konsekvensen av din notoriske og stadig eskalerende illojalitet.

    Og det burde du som jurist utmerket godt forstå. Alle legfolk forstår det med letthet Og alle jurister. Og det har da forsyne meg sett ut som du også utmerket godt forsto det tidligere og gikk inn i din skjebne med åpne øyne.

    Men nå er den mentale blokkeringen og tankefeilene dine blitt helt fullkomne.

    Brekingen din om «kontradiksjon» er like håpløs og latterlig som den parodiske pipingen om «fakta og jussen».

    Liker

  8. Hei! Takket være oss kan du få besøk når du blir innlagt på Blakstad. Værsågod.

    Liker

  9. Men hva skjer med ansatte som ledere aldri gir reell kontradiksjon da? Dette er ledere som
    er psykopater og som går etter ansatte. Og disse får altså lage besøksrom ved norske sykehus! De kjøper seg godt omdømme!

    Men du kan jo svare på hva som skjer med ansatte som ledere aldri gir reell kontradiksjon? Og hva er poenget med slike møter?

    Liker

  10. «Det betyr også at vi lever i et diktatur.»

    Det der jo nettopp en ekstremistisk politisk ytring som dessuten savner rot i virkeligheten. Sannheten er som alle vet at Norge regnes som et av verdens mest demokratiske land.

    Årsaken til denne merkelige og helt uriktige påstanden, kjenner vi jo. Årsaken er uforsonlig hat og bitterhet over at hun fikk sparken i Nav for å ha vært grovt illojal.

    Dette mener hun er så urettferdig at hun med rette kan hate alt og alle.

    Alle andre – uten unntak – mener Nav gjorde det eneste rette og at hun har seg selv å takke.

    Da tyder alt på at all denne bitterheten og alt dette hatet er tuftet på totalt feilaktig grunnlag. Ganske enkelt en misforståelse som må skyldes forstyrrelser i vurderingsevne og virkelighetsopplevelse.

    Sett i det lyset blir utsagnet på sitt selsomme vis noe forståelig, men like fullt feilaktig og svært merkelig.

    Særlig når det er rimelig grunn til å tro at denne manøveren gjøre for å slippe å ta et oppgjør med seg selv og for unngå å måtte ta selvkritikk.

    Liker

  11. Ingen tror jo at det kan være sånn. Eller de blir så livredde at de bare gjør som de andre vil.
    De smisker med lederne, gjør alt for å komme inn i gjengem skriver bare polititsk korrekte ting, sier det er så flottt med islam liker AP med mer.

    Og som sagt så styrer sånne som deg hele showet så ingen tør å si noe.

    Liker

  12. «Hva snakker du om?»

    Det jeg sier, er minst 99 % enig med meg i. Det jeg sier er verken oppsiktsvekkende eller på noen måte urimelig. Jeg lister rett og slett opp tørre fakta.

    Praktisk talt ingen er enig med deg (kanskje noen flere politisk). Og det burde gi deg et hint om hvordan ståa er.

    Men du tar selvsagt ikke hintet og mot all fornuft turer du fram som før. Ikke snakk om å lære her, nei.

    Ja, det er fascinerende.

    Liker

  13. Det har seg sånn, at de siste månedene, så har jeg fått 1.500 kroner ekstra, per måned, fra Husbanken.

    Og det er en slags strøm-støtte.

    Men som sosialklient så betalte Nav strømmen.

    Så derfor jeg har fått 1.500 mer å rutte med, i måneden.

    I motsetning til mange andre, som har fått mindre å rutte med, på grunn av de høye strøm-prisene.

    Og så tenkte jeg, at jeg kanskje burde bruke de pengene, på noe spesielt.

    Liker

  14. I dag så var Bring her, med en sofa, fra Ikea.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Da jeg bestilte, (20. januar), så fikk jeg opplyst, at sofaen kom til å bli levert, på mandag.

    Men på søndag, (var det kanskje), så fikk jeg en tekstmeldeing om, at leveringen, ble to dager forsinket.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Liker

  15. tir. 25. jan. 2022 kl. 18:06 skrev Oda hei@oda.com:
    Hei,

    Takk for at du tar kontakt når det er noe.

    Det var veldig leit å høre at sjåføren gikk i hagen til naboen din, sånn skal det ikke være. Jeg skal følge det opp med kjøreleder umiddelbart.

    Det står to kontoer i ditt navn, ønsker du at vi deaktiverer kontoen du ikke bestiller fra?

    Ha en fin kveld, så hører vi gjerne fra deg igjen.

    Liker

  16. ««Jeg skjønner ikke hvorfor dere legger dere borti mitt liv. »

    Og vi skjønner ikke hvorfor du bretter ut ditt og din sønns liv offentlig i år etter år. Og hvorfor du gjentar deg selv i det uendelige til tross for at du ikke oppnår noe positivt for din egen del. Eller hvorfor du maser om en sak som er tapt og avgjort for mange år siden.»

    Det er jo du som kommer med løse påstander. Hvis man sier noe om barn og at stat/kommune går etter de for å få penger, personale og der de lyver om barnet og også kun støtter en foreldre så blir dette avvvist med at det er å brette ut et barns liv. Hva med å se på fakta? Du/dere kommer jo alltid andre i forkjøpet så ingen andre tør å si noe eller de tror dere har rett. Dere har kun en agenda, diskreditee meg. Det er vel fordi dere har noe med saken å gjøre og vil gjøre alt for å hindre innsyn.

    «Eller hvordan det ha seg at du som jurist kan finne på å si at løse påstander fra deg kan kalles bevis.»
    Jeg har lagt frem skriftige bevis!

    «Eller hvordan du kan være så dum at du tror at staten er livredd deg og vil drepe deg.»
    Men hva er konsekvensnene av å ikke gi ansatte reell kontradiksjon da? Det betyr at alle møter er null verdt fordi man ikke kunne forberede seg og det er umulig å huske enhver sak. Man kan også av ren nervøsitet svare feil. Og når ingen ser på fakta eller jussen så tar de lederes referater for gitt. Lederne skrev jo også at senere ledere skulle få disse referatene så de skulle da altså ikke tenke selv. Når så hele staten støtter dette så er de enten meget dumme, eller med på det! Konsekvensene er da at man aldri får jobbb igjen om de gir en sparken da. Og det betyr at staten ønsker faktisk å drepe en. De ønsker at man settes på gata. Det er realitetene. Ledere som ikke gir en reell kontradiksjon er jo onde. De bryr seg ikke om fakta, de er kun ute etter å ta ansatte!

    «Hvordan du klarer å flette inn de mest ubetydelige og bagatellmessige hendelser inn i dine vrangforestillinger. Vrangforestillinger som dermed eser ut og får gigantiske dimensjoner.»

    Jeg vet ikke helt hva du snakker om her. Men det er jo ofte de småe ting som får store konsekvenser da.

    «Hvordan du maurflittig maser om det samme i den tro at det tjener deg selv, mens du i virkeligheten er din egen verste fiende.»

    Dette er jo din tolkning. Du har da vel ingenting med å legge deg borti hva som er bra for meg.

    «Hvordan du helt konsekvent tolker alt og alle i aller verste mening.»

    Og hva mener du med det? Folk som er dumme og ikke skjønner konsekvensene er jo farlige og da må man ta seg i vare for de.

    «Hvordan du tror du viser makt og styrke ved å spy ut uforsonlig hat, mens du i virkeligheten bare forteller at de du hater har overtak over deg fordi du spiller tid og krefter på dem.»

    Dette er jo bare tull. Å vise sinne er helt ok . Det å ha adrenalin kan redde deg om du er i fare! Og klart brøl kan skremme de fleste! Men du er jo helt neddopa. Du syns det er greit om alle gir faen i jussen og fakta og der det bare handler om å være politisk korrekt og sørge for at man er venne med de rette folka da om man skulle havne i uføre. Du har ingen integritet. Du har ingen egne tanker.

    «Hvordan du bretter ut et aldeles hårreisende politisk budskap og tror de fleste egentlig er enig med deg.»

    Jeg sier da ikke noe hårreisende. Det er jo fakta at islam ikke er forenlig med vestlige verdier og at de en dag vil ha politisk flertall på tinget og da vil ha flertall for å lage lover i samsvar med islamske verdier. Herunder dødstraff for å blasmefi mot islam. Alt det vesten da er bygget på har vært forgjeves, hele vår historie og våre kriger har vært helt forgjeves. Det har vært en enorm svindelindustri å ta inn flyktninger og arbeidsinnvandrere som vil ha samme kultur og verdier som i sine hjemland. Det er en snillisme uten like hos de på venstresiden. Men folk våkner mer og mer. Det blir antakelig en krig i fremtiden.

    «Hvordan du avslører en påfallende mangel på allmennkunnskap til tross for mange års utdannelse.»
    Hva snakker du om?

    «Hvordan du avslører en totalt mangel på bakkekontakt og demonstrerer en helt forskrudd virkelighetsforståelse.»

    Hva snakker du om her? Jeg har meget god bakkekontakt.

    «Og da er ikke en gang dine grandiose vrangforestillinger nevnt.»

    Jeg har ingen grandiose vrangforestillinger. Det er ikke jeg som har skrevet slektstreet til min mormor. Dere er bare misunnelige og liker ikke at sånne som meg er etterkommere etter konger da det skulle kun de som er noe være.

    Det er dypt fascinerende.

    Liker

  17. «Jeg skjønner ikke hvorfor dere legger dere borti mitt liv. »

    Og vi skjønner ikke hvorfor du bretter ut ditt og din sønns liv offentlig i år etter år. Og hvorfor du gjentar deg selv i det uendelige til tross for at du ikke oppnår noe positivt for din egen del. Eller hvorfor du maser om en sak som er tapt og avgjort for mange år siden.

    Eller hvordan det ha seg at du som jurist kan finne på å si at løse påstander fra deg kan kalles bevis.

    Eller hvordan du kan være så dum at du tror at staten er livredd deg og vil drepe deg. Hvordan du klarer å flette inn de mest ubetydelige og bagatellmessige hendelser inn i dine vrangforestillinger. Vrangforestillinger som dermed eser ut og får gigantiske dimensjoner.

    Hvordan du maurflittig maser om det samme i den tro at det tjener deg selv, mens du i virkeligheten er din egen verste fiende.

    Hvordan du helt konsekvent tolker alt og alle i aller verste mening.

    Hvordan du tror du viser makt og styrke ved å spy ut uforsonlig hat, mens du i virkeligheten bare forteller at de du hater har overtak over deg fordi du spiller tid og krefter på dem.

    Hvordan du bretter ut et aldeles hårreisende politisk budskap og tror de fleste egentlig er enig med deg.

    Hvordan du avslører en påfallende mangel på allmennkunnskap til tross for mange års utdannelse.

    Hvordan du avslører en totalt mangel på bakkekontakt og demonstrerer en helt forskrudd virkelighetsforståelse.

    Og da er ikke en gang dine grandiose vrangforestillinger nevnt.

    Det er dypt fascinerende.

    Liker

  18. Neger-naboen min prompa høyt i det jeg gikk ut av utgangsdøra mi.

    Og dette her sender jeg til sivilombudsmannen om.

    Og til spesialenheten, vel.

    Liker

  19. Lest og forstått. Hvis du noensinne skulle ha et klart øyeblikk vil du også forstå, men det skjer jo aldri.

    Liker

  20. Har jeg ikke gjort det?
    Dere har vel aldri lest de dokumentene jeg har lagt ut.

    Bevis på ekstreme psykiske lidelser? Og så har dere ikke engang lest det jeg har lagt ut altså.

    Men dere skjønner jo ikke hva deres leser uansett. Dere skjønner ikke hva som er lovbrudd, det kan ikke juss.

    Liker

  21. Hvis du har bevis på at du er forfulgt burde jo legge ut dette istedet for å legge ut bevis for ekstreme psykiske lidelser? Eller?

    Liker

  22. Jeg har jo bevis på de i Lærdal, i NAV, eksterne, kolleger, avlytting, fra blogger, deg og dere!

    Kan ikke dere bare holde dere unna? Jeg vurderer å stenge kommentarfeltet igjen! Jeg skjønner ikke hvorfor dere legger dere borti mitt liv. Det er kun av onskap. At det finnes så onde menneskker som dere jeg begriper det ikke. Det er fordi dere nyter å plage andre og ødelegge deres liv.

    Liker

  23. «Jeg ER forfulgt. »

    Så, så. Ta pillene dine nå ! 🙂

    Alle paranoide opplever at de er forfulgt på ordentlig og er 100 % overbevist om at det slett ikke er snakk om innbilning.

    Så det er helt normalt. Like normalt som at de selvsagt ikke kan føre bevis.

    Liker

  24. Jeg ER forfulgt. Folk i Lærdal fulgte med på meg 8 år etter at jeg hadde flyttet og mente jeg
    led av vrangforestillinger da jeg fortalte om menn som tvang seg hjem til meg. Hvorfor mistro meg? Fordi jeg hadde flyttet fra de? De skulle tvinge meg til å bo der! Jeg hadde ikke lov til å ha egne meninger, de bare tok med min sønn på demonstrasjoner for lokalsykehusene og tok der for gitt at jeg var enig. Jeg var bare min ekssamboers eiendom og de støttet han i at jeg ikke måtte flytte, men bo der under deres tvang og der jeg som menneske hadde null rettigheter. Det var som hos Taliban.

    Og i NAV så fortalte de meg jo at flere kollleger fulgte med på meg, eksterne gjorde det. Jeg hadde også der null rettigheter. Jeg fikk aldri reell kontradiksjon. Jeg var alltid skyldig. Det var et enormt hat mot meg. Det lyste hat ut av øyene på de når de innkalte meg. De gav faen i all juss og fakta og de løy,

    Ekser har fulgt med på meg og klaget på meg til NAV. Og der NAV s ledere støttet de og også løy om at jeg hadde truet han mens han jo knuste mine ribben og ellers opptrådte svært truende. Han var også sykelig sjalu, paranoid.

    Politiinspektører har løyet om meg da de henla saken. De mener at det å ikke få kontradiksjon er helt greit. Man er alltid skyldig. Advokater har løyet om meg så jeg ikke skulle få rettsak.

    Og hva med deg og dere? Den eneste grunnen til at du svarer meg er for å slippe unna straff!

    Liker

  25. «Hevder at jeg er forfulgt. Det er jo det jeg er. Mannfolk i forsvaret har jo avlyttet meg. Det er helt forferdelig.»

    Du er ikke forfulgt, men paranoid. Og da innbiller man seg at man er forfulgt. At det er «forferdelig», tror jeg deg på. Å være paranoid er selvfølgelig helt forferdelig.

    Hva som er verst av å være forfulgt i virkeligheten og paranoid, er ikke godt å si. Er du forfulgt i virkeligheten har du en teoretisk en mulighet til å bli kvitt forfølgerne. En paranoid har ikke en gang den muligheten.

    Problemet er ikke at du er forfulgt. Problemet er at du har dratt på deg en lei paranoid vrangforestilling som fortærer og ødelegger deg og får deg til å bli besatt og vanvittig.

    Og da må du ha hjelp. Denne floken kommer du deg ikke ut av på egenhånd. Det er jeg 110 % sikker på.

    Liker

  26. Det tyder på sinne! Og man kan da godt ha god kontroll på impulsene selv om man skriver dette. Jeg mener det jeg sier. Jeg mener dere er ER Dere er sadister, psykopater. Jordens avskum. Og at dere ikke fortjener å leve.

    Jeg mener også at alle som i sine jobber har gitt faen i jussen og fakta og løyet aldri mer bør få utøve sine stilllinger. De har villet ødelegge mitt liv. De har ønsket meg død! At jeg har overlevd skyldes kun at jeg har en sterk psyke. Det har vært et så massivt angrep på meg gjennom flere årr og psykisk press. Man skulle bare visst hvor mye jeg måtte kjempe for å få flytte fra Lærdal da de alle der utøvde stort press på meg der de løy og gav faen i fakta og jussen. De skulle true meg til å bli boende og barnevernet deltok. Igjen; helt vanvitig og et massivt press mot meg.

    Hevder at jeg er forfulgt. Det er jo det jeg er. Mannfolk i forsvaret har jo avlyttet meg. Det er helt forferdelig.

    Liker

  27. «Dere er sadister, psykopater. Jordens avskum. Dere fortjener ikke å leve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»

    Sånt noe er under noen omstendigheter normalt å si. Det tyder på manglende impulskontroll og fraværende proporsjonsforståelse.

    Så lenge du daglig gjennom en årrekke hevder du er forfulgt av staten og at de vil drepe deg på grunn av slektskap med HH, oppfattes du naturlig nok som mentalt lidende og må pent finne deg i å bli påminnet dette.

    Det er urimelig da å be om ikke å bli betraktet som en psykiatrisk tilfelle når du samtidig fører fullgode bevis på at du faktisk er det

    Liker

  28. Ikke gjort annet enn å gjøre jobben sin? Jeg kriitiserer ikke de som gjør jobben sin, men des
    som driter i fakta og jussen og lyver! Og juristene selv er jo de verste. Advokater og politiinspektører som lyver om meg. Som gir faen i å hjelpe meg. Som mener at det å ikke gi mulighet til å forsvare seg mot anklager fra ledere er helt ok. Som da mener at man alltid er skyldig. Det er helt vanvittig.

    Og slutt å mas om at jeg lider av noe psykisk. Når ingen gidder å høre på en så er det helt normalt å bli rasende. Dette er folk som ville ødelegge mitt liv med viten og vilje! Og dere støtter de. Dere er alle sammen sadister og psykopater og det hadde vært en stor fordel for verden om dere ble borte fra jordenes overflate. Det finnes ikke et snev av menneskelighet eller godhet i dere. Det er pur ondskap!

    Liker

  29. «Dere er sadister, psykopater. Jordens avskum. Dere fortjener ikke å leve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»

    Det er bare du som sier slike ting. Men, ja, noen erter deg og ler og peker nese. Mesteparten av det er uskyldige guttestreker som du må regne med når du offentlig utleverer deg og ditt som du gjør.

    Mange er bekymret for din psykiske helse og prøver å få deg til å forstå at det eneste fornuftige du kan gjøre er å søke hjelp. Å råde deg til å søke hjelp for dine lidelser er faktisk det mest omtenksomme og fornuftige man kan gjøre.

    Noen få er liksom enig med deg og jatter med. Det er direkte farlig. Og vet man det, er det direkte ondskapsfullt.

    Alt i alt er det få eller ingen som fortjener å bli ønsket døde av deg. Selv om det er til å forstå at det å få ting i posten man ikke har bestilt og telefonen avstengt både må være veldig irriterende og plagsomt. Et råd mot det kan være å være varsom med å legge ut personopplysninger. Kanskje lurt å skifte e-postadresse ?

    Og kanskje er det smart å slutte henge ut og skjelle ut navngitte folk. Folk du mener har gjort noe galt, men som det ser ut som både for dem og for andre faktisk ikke har gjort annet enn å gjøre jobben sin. Kan godt tenkes at en god del av dem føler at uthengningen er grovt urettferdig og at de kan være rimelig irriterte på deg.

    Når du er aggressiv og hatefull som du er, gjør du deg samtidig veldig utsatt for reaksjoner av ulike slag. Det er nok det du erfarer.

    Liker

  30. «Dere er 10.0000 ganger verre enn ABB: Det er en hinsides ondskap hos dere.

    Jeg håper av hele mitt hjerte at dere dør snarest mulig. Det finnes ikke et snev av menneskelighet i dere. Dere er sadister, psykopater. Jordens avskum. Dere fortjener ikke å leve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»

    Hva kaller du dette da ? Kjærlige ord Å

    Liker

  31. Jeg har da ikke mobbet noen. Det er ikke jeg som oppsøker folk og trakasserer de! Dere går
    jo til angrep på meg hele tiden. Det er aldri noen forståelse uansett hva jeg opplever. Jeg har null rettigheter ifølge dere. Jeg lurer virkelig på om dere hadde overlevd både psykisk og fysisk det jeg har opplevd! Så jo, dere innehar en ondskap helt hinsides. Jeg begriper ikke hva som er deres mål – bortsett fra å ødelegge mitt liv totalt da. Men hvorfor?

    Liker

  32. Ja, hva kan det komme av. Du kaller andre uvitende idioter, uskolerte duster som bare kan holde kjeft, ønsker dem en grusom død og kommer i det hele tatt med den mest groteske utskjelling det går an å tenke seg.

    Men når du selv blir mobbet er det ikke måte hvor slemt og urettferdig det er. De fleste syns ikke synd på en mobber som blir mobbet. «Får som man har bedt om», sier man da.

    Liker

Stengt for kommentarer.