«Jeg er pakistaner. Jeg er ikke i tvil.» (Sarkasme)

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/L5ddG4/aa-vaere-eller-ikke-vaere-norsk

Her skal man tvinge oss til å si at de også er nordmenn! Skal jeg si at jeg er pakistaner fordi jeg føler meg som det? Skal jeg fronte pakistaneres meninger og politikk som de norske jeg har og si at norske verdier også er pakistanske? Skal jeg forlange at de følger norske verdier i Pakistan? Og det spiller vel ingen rolle at jeg ikke bor der. Dette er folk som skulle ha dratt tilbake til egne land da de kom for beskyttelse eller arbeid og ikke statsborgerskap eller varig opphold.

Og så kommnenterer mange at det er rasisme å si imot dette. Det er hverken hat, nedsettende, hånefullt krenkende eller lignende å si imot dette.

Noen mener også at hvite mennesker er så stygge. DET er jo rasisme. Hvorfor skal alle i verden ha svart hår og brune øyne? Hvorfor skal vi miste vår identitet?

Folk har så lav kompetanse. Det er bare tull det de skriver.

52 kommentarer om “«Jeg er pakistaner. Jeg er ikke i tvil.» (Sarkasme)

  1. Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Morgan Olsen Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    PS 2:

    Jeg har sendt mange anmeldelser til lensmannen i Svelvik, og Merseyside-politiet vel.

    Så det blir noe gateteater, når disse anmeldelsene liksom ikke blir nevnt, vil jeg si.

    Er det Stein Erik Hagen som tuller?

    Liker

  2. Det bildet av ABB hang jo bare med artikkelen. Jeg bare skriver hva den norske stat også ved kommunene driver med mot folk fra de er små. De går etter folk for å ødelegge deres liv, de starter når de er små ved å hevde at de lider av ditten og datten eller trenger hjelp med det og det ved å lyve og konstruere saker som de har gjort mot min sønn. Og da blir man i systemet og kan ende på verste måte. Foreldre kan miste omsorgen om de sier imot.

    Det å fortelle sannheten om hva som skjer med samfunn som tar imot islam er vel ikke høyreekstremisme!

    Folk som mener at f.eks det å ikke gi ansatte kontradiksjon og bare behandle de som at de gir faen i jobben sånn at de kan lage avskjedsaker mot de så de havner på gata har jeg selvsagt ikke noen gode ønsker om. AUF støtter jo selv terroriste og vil ødelegge Israel. Det er AP som nå har hentet Taliban! De bryr seg ingenting om andre terrorofre enn de selv. De gav meg også sparken i NAV fordi jeg hadde skrevet om de og Islam vet de ikke noe om. Muslimer må ikke komme til å stille ved en NAV ansatt. De er jo klin gale selv, de har ingen kompetanse om noe som helst. De er onde! De driter i konsekvensene for andres barn. De mener at staten uansett har rett på barna så om foredlrene havner på gata driter de i.

    Og hvorfor holder dere på sånn mot meg. Det er altså ikke nok at jeg fikk sparken. Dere må også sende henvendelser i mitt navn overalt, dere må stenge min mobil, med mer. Det er helt grusomt. Man vet aldri hva som skjer. Jeg kan utsettes for angrep når som helst. Eller tenk om jeg hadde vært autist, lidd av sosialangst eller lignende og så må jeg plutselig takle alt og være kjempeiutadvendt. Dere er så grusomme og onde at jeg faktisk ønsker dere død! Dere har ingen empati! Og dere kontakter meg, Jeg skriver da ikke til dere! Jeg har ikke ord. Dere er 10.0000 ganger verre enn ABB: Det er en hinsides ondskap hos dere.

    Jeg håper av hele mitt hjerte at dere dør snarest mulig. Det finnes ikke et snev av menneskelighet i dere. Dere er sadister, psykopater. Jordens avskum. Dere fortjener ikke å leve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Liker

  3. Klart du er kongelig ! Staten er jo livredd deg og vil drepe deg. Hvorfor ? Fordi de er livredd du rettmessig skal kreve Tronen så Harald og Sonja går på hue ut og blir parkert i leiligheten din på usleste østkant.

    Det er riktignok en halvkvedet vise fra dine side. Men alle vet hva det betyr.

    Akkurat som forrige tråden hvor du unnskylder og forstår ABB. Og FB-siden hvor du fant frem til bildet hvor han gjør nazi-hilsen og la ut. det. Halvkvedede viser det også.

    Du er en er en ivrig motstander av islamistisk terror. Samtidig applauderer du høyreekstremistisk og nazistisk terror og ønsker deg endog mer av det og helst flest mulig uskyldige ofre.

    Dermed har du for godt vinket farvel til empati og humanisme og står tilbake som en blodtørstig og hjerteløs barbar av verste skuffe.

    Hadde du vært muslim, hadde du garantert heiet ivrig på IS sine grusomheter og ment at Taliban var noe slappfisker som lefler med fienden.

    Det koster litt å være ekstremist, rasist og nazist.

    Liker

  4. Jeg er ikke kongelig, jeg står på slektstreet til Harald Hårfagre.

    Jeg trodde jo ikke jeg var mer enn adelig. Men de viste seg jo at lendman (baron) Ivar Gjesling fra Sandbu gård i Vågå også var etterkommer etter Harald Hårfagre. Og konger står jo over adelige.

    Men jeg mener at det er både mine adelige og kongelige forfedre som er årsaken til alt jeg har opplevd.

    Jeg har vel ikke kledd meg etter adelige. Og mine etternavn er da ikke fjonge. Jeg skulle bare vise at jeg var den jeg var da disse navnene er beskyttet.

    Liker

  5. Baronen gir ikke opp å fa tak i sitt geniale kryssordprogram som han visstnok lagde for mange år siden. Han leter også etter skriftlig bevis på at han vant den gjeve prisen Gullåren.

    Som Baronessen blir han ikke ferdig med fortiden.

    Men apropos Baronesse, Laila. Det har du ikke sagt noe om på veldig lenge. En periode var jo det voldsomt stas for deg. Husker du full av småpikeaktig entusiasme la ut bilder av baronessebekledning og fantaserte om deg selv spradende rundt i disse. 🙂

    Hva skyldes den manglende oppmerksomheten omkring din adelige herkomst ? Er det nok med de fjonge påfulgnavnene du har tatt til deg (akkurat som Baronen, det også).

    Eller blekner det helt når du og Staten – som jo derfor er livredd deg og vil drepe deg -er Kongelig ?

    Liker

  6. Når bør baron Olsen, Laila, lærer Aakvåg og Burger-Anita legge seg inn. Dessverre er det ikke plass på Blakstad, men Granli sinnsykehus i Sem har ledige plasser. Kontakt Senita.

    Liker

  7. Du burde sperrres inne. Du skjønner ikke konsevensene! Eller du gjør det. Det betyr f.eks at o jeg skulle ta kontakt med disse senere så har de dette på meg. Det er ikke alle firmaer man får kontakt med heller.

    Jeg begriper ikke hvorfor du er så opptatt av å ødelegge mitt liv. Du er tvers gjennom ond. Jeg burde ikke ha svart deg, men jeg er så lei av at firmaer tror det er meg som har kontaktet de.

    Liker

  8. Det er vel heller du som plager andre. Hvor mange kontaktskjemaer har du sendt i mitt navn? Nå fikk jeg en sms og telefon fra NextGentel. Ikke nok med at jeg blir plaget, men de må også bruke tid på meg. Og du gir meg altså dårlig omdømme. De tror jo at det er meg. Du er så jævlig og ond!

    Liker

  9. De siste ti åra, eller noe sånt vel, har jeg sendt 677 anmeldelser til politiet i Steinkjer, 5567 anmeldelser til Sivilombudsmannen, 5432 anmeldelser til Spesialenheten og 12843 anmeldelser til politiet i Oslo. Men har ikke fått svar da. Hva kommer dette av, lurer jeg. Er det fordi jeg er eldste sønn av eldste sønn?

    Liker

  10. «De kan jo møte opp selv og ta tester!»

    De aller, aller fleste som har kommet seg noenlunde helskinnet gjennom matematikkpensumet på ungdomsskolen vil skjønne at det er ren og skjær idioti. Man gjør seg selv til latter.

    ABB, som du dårlig skjult tydelig beundrer, har en masse merkelige forestillinger som ikke har rot i virkeligheten. Ætlingsprøytet hans, er bare ett av dem.

    Liker

  11. Så du tolker aldri noe altså. Ingen har noen gang lurt deg og det finnes altså ikke svindlere og bedragere. Det finnes vel ikke forskning heller, eller overvåkning eller etteretning. Ingen som planlegger noe noengang. Vi er bare her og nå. Jagge meg rart du har funnet min blogg.

    Liker

  12. Så man kan aldri si at noe er en sammnensvergelse da? Eller at noen planlegger en
    sammensvergelse?

    At noen er onde betyr jo ikke at de inngår i en sammensvergelse. Da må jo flere være onde hvis argumentet er at om man påstår at de er onde så vil de inngå sammensvergelser.

    Liker

  13. «Og de hadde en rar oppførsel da jeg fikk diagnosen på lungesykom. Alt er sikkert planlagt.

    Jeg så en gang at min sønn trodde det var veps eller bie som surrret rundt han og jeg så ingenting. Og han mente den gikk i hans øre. Jeg tror det var noe de hadde puttet i hans øre.

    Jeg husker hun stid og smilte til oss da vi møtte henne som om hun visste hvem vi var. Det var en tidlig morgen.»

    Forstår du at dette ikke kan tolkes på noen annen måte enn at du lider av alvorlige vrangforestillinger ?

    Ja eller nei ?

    Liker

  14. «Da fikk man vel teste de alle da. »

    En som har studert medisin vil lett forstå hvordan dette henger sammen. En test av alle vil derfor ikke en gang bli vurdert. Det er fullstendig meningsløst.

    Det virker ikke som du har prøvd å forstå dette siden du stadig vandrer rundt i total og pinlig villfarelse.

    Liker

  15. «Det er ikke konspirasjonsteori. »

    Det er en konspirasjonsteori fordi det er en del av en forestilling om en sammensvergelse. Og som konspirasjonsteorier flest kan de ikke bevises.

    Men at det passer inn i din verden av paranoia kan det ikke være tvil om.

    Liker

  16. «Statsadvokat Inga Bejer Engh sa at Breivik anså seg som ætling av Harald Hårfagre og ville ha DNA-testet hele befolkningen for å finne etterkommerne. Det senket seg en egen taushet over den fremmøtte pressen.» »

    Laila tror pressen ble stille fordi de ble skrekkslagne over opplysningen om at ABB anså seg som ætling av HH.

    Selvsagt ble de tause fordi de vet dette er et bombesikkert tegn på paranoid vrangforestilling og at ABB er en idiot som ikke skjønner at HH har milliarder av etterkommere.

    Så totalt kan man feiltolke når man tar sine egne vrangforestillinger for å være virkelighet,

    Liker

  17. Jeg skrev at hun kan følge med på folk. Jeg har deltatt i studier om hva som former et menneske, fordi jeg er toegget tvilliing. Og da forsker man på om det er gener eller det miljøet man vokser opp i. Og da er det noe rart at man oppdager at man står oppført på de kongeliges slekstre.

    Der er jo påstått at vaksinene inneholdr dna da. Legene og forskerne har jo fått all makt i samfunnet. Som dr. Mengele. Og de hadde en rar oppførsel da jeg fikk diagnosen på lungesykom. Alt er sikkert planlagt.

    Jeg så en gang at min sønn trodde det var veps eller bie som surrret rundt han og jeg så ingenting. Og han mente den gikk i hans øre. Jeg tror det var noe de hadde puttet i hans øre.

    Jeg husker hun stid og smilte til oss da vi møtte henne som om hun visste hvem vi var. Det var en tidlig morgen.

    Liker

  18. «Man kan en dag få politikere som vil avskaffe demokratiet og også alle lover og regler om de ikke samsvarer med egne verdier.»

    Enda mer konspi-vås. Kjennetegnes ved det totale fravær av bevis.

    Liker

  19. «Men noen politikere vet nok hva de driver med og er tegelrett onde.»

    Konspirasjonsteori god som noen dette, Laila. Du forstår ikke selv hva du skriver. Skillet mellom fantasi og virkelighet er visket ut. Og da blir det bare tullball.

    Som at Camilla Stoltenberg personlig forfølger deg.

    Liker

  20. Og hva er så reklame med det da?
    Du klarer ikke å begrunne eller analysere eller skjønne sammenhenger i noe som helst. Hvorfor analyserer du ting når du ikke har intelligens for det? Du har neppe høyere utdanning så du er ikke vant med å argumentere, begrunne eller analysere!

    Jeg har aldri sagt at politikerne har gått sammen om å overgi Norge til muslimer! Så intelligente er de ikke! Men de skjønner ikke konsekvensene av den politikken de driver. De skjønner ikke at man fortsattt vil leve under islam og har islamske verdier selv om man er flyktning og der dette er uforenlig med vestlige verdier. Men noen politikere vet nok hva de driver med og er tegelrett onde.

    Liker

  21. Og på facebooksiden til Laila påstår hun at Camilla Stoltenberg personlig forfølger henne.

    En herlig miks av paranoid og grandios vrangforestilling der altså.

    At Laila ikke skjønner at hun skjemmer seg ut og framstår som åpenbart sinnssyk når hun skriver sånt, er mildt sagt svært oppsiktsvekkende.

    Liker

  22. Her litt mer vaskeekte konspi-vås fra Laila:

    «For dette er jo folk som kan og nok også vil ønske at vi får blasmefiparagrafer der det å fornærme muslimer og islam blir straffet med døden!»

    «Vi det norske og vestlige folk er i livsfare»

    Dette er så tullete at det antagelig ikke hadde passert i kommentarfeltet på Resett. Selv undermålerne i Document.no, som ellers gladelig og tankeløst sprer konspi-vås, ville nok grepet inn.

    Liker

  23. «Jeg har vel ikke reklamert for Qanon.»

    Ikke det ? Du skrev dette:

    «Man har ingen rettsikkerhet. Og så snakker man om at Qnanon ikke ekisterer……»

    Og hva med den giftige konspirasjonsteorien om at politikerne i de ansvarlige partier har gått sammen om å overgi Norge til muslimer ?

    Det har du mange ganger påstått. Det er bokstavelig talt en livsfarlig teori.

    Det virker ikke som du er klar over hva du holder på med og at du heller ikke har forstått konsekvensene av det du skriver.

    Når det er sagt, håper jeg virkelig du søker deg til noen som driver med høyreekstremisme, vaksinemotstand og konspirasjonsteorier. Alliansen for eksempel. De mener mye av det samme som deg og de ville nok ikke legge merke til at du ikke er helt i vater.

    Liker

  24. Det er vel lett det. Det er jo ikke sånn at alle er i en masse. Vi har en viss mengde kvinner, en viss mengde menn og en viss mengde i visse aldre, en viss mengde som bor ulike steder etc. Det er meget lett for staten å følge med på et menneske fra det er født til det dør i Norge. Man vet hvor mange som fødes i et år og kan da planlegge hvordan samfunnet skal være og utvikle seg mens de vokser opp, hvilke jobber som da vil være tilgjengelige, hvilke partnere man da kan møte, de kan påvirke en gjennom media, skole, utdanning etc. Norge er et lite land også så det er lett å kontrollere.

    Jeg har vel ikke reklamert for Qanon. Men vi har som sagt fagfolk som jobber med barn og som lyver og som prøver å tvinge en til å bo visse steder. Man har altså ikke lov til å velge selv og til å ha frie liv. Det er så jævlig at det går ikke an. Disse kan jo enten være eller uten å vite det jobber for pedofile og sadister. Det er ikke kontroll på noe som helst, det er ingen som bryr seg om hva som er rett eller galt. Kan de selv tjene på det så driter de i konsekvensene for andre og om de lider!

    Liker

  25. «Jeg har ingen konspirasjonsteorier.»

    Det er akkurat like sant som at du «aldr har hatt psykisk sykdom. Sannheten er at du ikke klarer å skille mellom elleville konspi-teorier og beviselige fakta.

    Her en konspirasjonsteori fra Laila:

    «Det er så lett for staten å følge med på mennesker i Norge og ødeelegge deres liv.»

    Nå vet jeg at du tror det er fakta. Men det er det slett ikke. Det er et utslag av en paranoid vrangforestilling. Og konspirasjonsteorier har som oftest sterke innslag av paranoia og passer dermed den paranoide som hånd i hanske. Reklamerte du ikke senest i går for Qanon ? Noe av det meste sinnssvake det er mulig å spa opp ?

    Liker

  26. «Hvilke konspirasjonsteorier har jeg?»

    Så du er altså så forvirret at du ikke klarer å holde orden på det en gang. Men sånn er det vel når man ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet.

    Og jeg antar det ikke har noen hensikt å liste opp alle konspirasjonsteoriene du har fortalt du tror på. Erfaringen tilsier at du ikke får det med deg og spør om akkurat det samme senere. Flere ganger, til og med.

    Liker

  27. Velkommen til bambusbabyfamilien!

    For å bestille abonnement må du gå inn på profilen din og legge til informasjon om barnet(navn/kallenavn, alder og vekt) og adressen deres før du velger prispakker.

    Min profil
    http://www.bambusbaby.no

    Liker

  28. Kjære medlem i Økologisk Norge!

    Takk for at du er med og støtter opp om arbeidet for mer økologisk mat og produksjon i Norge! Her kommer medlemskontingent for ett år.

    Ved betaling vennligst bruk følgende betalingsinformasjon:

    Beløp: 390 kr
    KID: 10148841002159010036
    Kontonummer: 15034206411
    Fakturadato: 19.10.2021
    Forfallsdato: 09.11.2021

    Ved kontakt eller spørsmål gå inn på vår nettside okologisknorge.no eller send en e-post til info@okologisknorge.no.

    Liker

  29. «Folk har så lav kompetanse. Det er bare tull det de skriver.»

    Jøss, har du fått et anfall av selvinnsikt ? Dette er jo sprøyt fra ende til annen.

    Men interessant at du sluker omtrent alt som er av spinnville konspirasjonsteorier. De er jo som skap for folk med psykiske lidelser og hvorfor i all verden skulle du ikke krone galskapen med konspi-vås. Trump og Qanon. Løgn og bedrag fra A til Å (eller Z).

    Ingen av konspirasjonsteoriene du forfekter kan bevises. De er ikke en gang i nærheten. De er så langt fra fakta som det er mulig å komme.

    Og når du da sier at det viktigste for deg er «juss og fakta» så vet vi at dette bare en stor bløff. Fakta og konspirasjonsteorier er uforenlige størrelser.

    Liker

Stengt for kommentarer.