Hvorfor tok min mor abort illegalt før hun fikk oss barna?

Og der hun også skulle ha tvillinger før hun fikk meg og min bror som også er tvillinger. Altså var hun gravid med tvillinger to ganger og det er jo nokså uvanlig.

Hun tok da illegal abort, altså hos noen som utførte dette og hun kunne ha dødd da hun havnet på sykehus og da var svært syk. Hun var så syk at hun kunne ha dødd. Dette har hun selv fortalt meg. Ei som var gift med en av hennes brødre hadde sagt noe om at hun ville klare seg eller noe sånt. Jeg forstod det slik at hun nesten ble oppfatter som synsk eller noe.

Men jeg fikk ikke vite så mye mer og jeg likte ikke engang at hun fortalte det da jeg da bare var rundt 15 år og syntes dette var dritflaut.

Jeg er født i 1970 og hun var 26 år da hun fikk oss.

Altså var det før dette.

Det var ikke lov med abort i Norge før i 1978. Jeg husker selv dette var på nyhetene da jeg jo så på Dagsrevyen fra jeg var 6 år!

Så jeg skulle vel da egentlig ikke vært født heller.

Men hvorfor tok hun abort? Hva hadde skjedd forut for dette og hvem var mannen?

Kan det ha noe med det jeg har opplevd å gjøre?

Min mor døde plutselig 22 juni 2015. Midt under bråket med NAV. Og det er derfor jeg husker så godt den brølende politimannen da jeg hadde vært hos begravelssbyrået før jeg gikk til politihuset da avdelingsdirektøren gav faen i at jeg skulle møte hos begravelsesbyrået og ville at jeg skulle slette det jeg hadde skrevet før jeg gikk og der hun også opptrådte truende og kom helt oppi mitt ansikt og truet meg. Og det var det jeg ville anmelde.

28 kommentarer om “Hvorfor tok min mor abort illegalt før hun fikk oss barna?

  1. Hei, Laila. Håper du husker meg. Det var så gildt å treffe deg og meningsfullt samvær i en vanskelig periode i mitt liv. Takk for at du var så tydelig og tilstede for meg

    Liker

  2. Psykopater som deg de hyler og skriker om noen «truer» de. De tåler ingenting selv. Det er meget typisk og helt vanlig.

    Jeg har nok av bevis mot deg og også hele staten, NAV kolleger, ledere, advokater, politi så jeg tar selvsagt gjerne en rettsak mot deg!

    Hvorfor sier du alltid men, men …. Jeg mener du har avlyttet mine foreldre og kanskje også drept min mor. Du jobber vel for det norske forsvar!

    Liker

  3. Kan være smart. Men jeg mistenker alkohol eller piller. Eller kanskje til og med knark. For henne er det jo bare å gå ut
    av døren. I morgenkåpe om hun vil. 🙂

    Liker

  4. To Lailaer ? Himmel og hav ! Før var det en misforstått oppfatning at schizofreni er det samme som spaltet personlighet. Nå vet man heldigvis bedre.

    Liker

  5. Det er faktisk veldig overraskende at jeg har en så sterk psyke og positiv innstilling uansett hva som skjer meg.

    Liker

  6. Det er lett å hovere. Men det er ikke særlig pent gjort.

    Noen ganger syns jeg faktisk synd på Laila. Hun brenner for saken sin. Legger hele seg inn i den. Satser alt på offerrollen.

    Men så uttrykker hun seg på en sånn måte at det er umulig å synes synd på henne. Hun fremstiller seg selv som en så usympatisk person at det eneste fornuftige man kan gjøre er å holde seg på lengst mulig avstand fra henne.

    I tillegg skriver hun – og legger ut bevis på – at det hadde vært et under av de helt sjeldne hvis hun ikke fikk sparken.

    Og da er jo klin umulig å komme noen vei. 😦

    Liker

  7. Bra det, da. Men du ville nok gjerne gjort det. Hvis det ikke var for at du hatet alt og alle og selvfølgelig også politiet.

    Fordi de var med i den Store Sammensvergelsen mot deg fordi de er livredd deg på grunn av at du er direkte arvtager etter Harald Hårfagre.

    Ærlig talt, Laila. Forstår du virkelig ikke hvor mega-sjukt de derre greiene med Harald Hårfagre og forfølgelsen høres ut ?

    Er det så natta oppe i hue ditt ?

    Jeg fatter ikke at det er mulig ! Men det er det visst….

    Liker

  8. Du forstår like lite av oss som kommenterer som du forstår av din egen sak (som ikke er noen sak) og Ribsskog.

    Det betyr at du misforstår alt. Du virker veldig uintelligent. Merkelig at du kan ha blitt jurist (selv om det ikke er noen stor bragd. Men det er da noe).

    Jeg lurer på hvordan du var før du fikk mental sykdom. Var du stokk dum da også ? Tenderte du også da til å være i mange sammenhenger direkte tungnem (valg av partnere KAN tyde på det) ?

    Eller er det sykdommen som gjør at du virker helt kørka ?

    Jeg gjetter på det siste. Men jeg er sannelig ikke helt sikker.

    Jeg har kjent og kjenner en god del jurister og advokater. Men du er i særklasse den som virker å være den største idioten.

    Liker

  9. Selv om jeg tror det er Erik Ribsskog som skriver alle kommentarer til meg her inne og har
    ulike personligheter. Men hvorfor har han denne vendettaen mot meg?

    Liker

  10. Men de brøøøøøøøøølte vel ikke da du anmeldte Ribsskog ? De tok deg på alvor. Selv om du var helt på bærtur.
    Nå er stakkaren innkalt til avhør. Jeg kan garantere at han ikke er i stand til å gjøre det du har beskyldt ham for.
    Du burde i anstendighetens navn trekke anmeldelsen.

    Liker

  11. Det var jo sånn.

    En gang på andre halvdel av 80-tallet.

    (I min fars leilighet, i Leirfaret 4B.

    Hvor jeg ble tvunget til å bo aleine, i mange år).

    At min fars stedatter Christell, en gang sa, at min yngre søster Pia, hadde hatt en abort, nede hos Christell/Haldis og dem.

    Og at det hadde vært blod i hele senga.

    (Dette har jeg anmeldt til politiet.

    Og også laget en tegneserie om.

    For å si det sånn).

    Og hvis det var sant.

    (Eller om det var sånn, at Christell bare sa noe ‘mongo-greier’.

    Hm).

    Hvis det var sant, så kan jo det muligens ha vært snakk om, Kenneth Nerby sin unge, (tenker jeg nå).

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Liker

Stengt for kommentarer.