Det er ganske rart at man ikke klarer å se konsekvenser av «ting» og forutse fremtiden

Og med «ting» så mener jeg politikk, vedtak, holdninger, normer, regler etc,

Nå blir man overrasket over at det for eksempel er så mange single, aleneboende, volden blandt barn og unge, skytinger etc.

Når man har praktisert fri sex og nedsnakket eller ikke snakket om det i det hele tatt, som for eksempel det å få barn så vil mange kvinner glemme dette og nå sitte de der barnløse og gjerne uten mann også. Tidligere ble det også sett ned på å få mange barn eller være hjemmeværende. Men da bør det ikke komme som noen overraskelse at det nå er mange barnløse, single kvinner og også menn.

Dette kan man vel si at 68 generasjonen står bak. Hva trodde de egentlig ville skje? Hva var deres mål?

Hva fører så lave fødselstall til? Jo, da minker den opprinnelige bedolkningen i et land og nasjonen slik den oppstod går til grunne! Nye kulturer og religioner vil ta over! Og dette er ikke gode kulturer der vitenskap står i fokus. Verden vil ende i et blodbad.

Konsekvensene av dette er også mer vold da dette er vanlig i de innflyttedes kultur.

Dette ble beskrevet som jordens fremtid i Bibelen for flere tusen år siden.

Nå tør ingen si noe som helst lenger. Man blir utestengt og blokkert. Som sagt; hva var og er målet? Hvorfor tok man inn flyktninger som var helt forskjellig fra oss og gav de statsborgerskap bare fordi de hadde bodd her i noen år? Flyktninger som ikke har de samme meninger om fred som oss engang. For de er fred at alle har underkastet seg de, ikke fravær av vold og skytinger.

Og så har vi et forsvar som selv er med på dette, som selv har så mange innvandrere at de er mer en trussel enn et gode. Og de går etter mennesker i dette landet også. De avlytter folk og dreper de nok.

Men alt dette burde ikke komme som noen overraskelse. Ting får jo konsekvenser langt frem i tid. Er de som fatter beslutninger for dumme eller hva? Og hvorfor bli overasket om det er en ønsket utvikling? Det viser jo at man faktisk har vært dum når man tok avgjørelser.

Kvinner er til for å føde barn. Slik har det vært siden de ble skapt og slik vil det alltid bli. Å ødelegge dette vil ødelegge land og kulturer og til slutt jorden. Da trenger man ikke tenke på klima og miljø lenger.

174 kommentarer om “Det er ganske rart at man ikke klarer å se konsekvenser av «ting» og forutse fremtiden

  1. Jeg hadde tenkt til å kjøpe ny bukse på Cubus, (siden at den gamle buksa, hadde begynt å sprekke, et visst sted), men også der dreiv saudierne/russerne og tulla, (kunne det virke som).

    Liker

  2. Hei,

    som jeg skrev i min forrige mail.

    Så ønsker jeg å få svar fra en overordnet om dette.

    Jeg kan ikke se at det har skjedd.

    Så det må jeg klage på.

    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har avbestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    Liker

  3. Namn på korps: Blakstadtøsene
    Divisjon: Generasjonskorps
    Antall musikantar: 73
    Kontaktperson, korps: Erik Løvenbalk Ribsskog
    Kontaktperson, mobil: 48638549
    Kontaktperson, epost: eribsskog@gmail.com
    Dirigent: Laila Monica Nikolaisen
    Dirigent, mobil: 91587593
    Dirigent, epost: lail-ni@online.no
    Festkonsert: Ja
    Antall festkonsertbillettar, deltakar (gratis): 73
    Antall festkonsertbillettar, andre: 5
    Adresse til korpset: Furulia 29, 1356 Bekkestua

    Liker

  4. Jeg visste ikke at Eivin Berger, (min ‘adoptivdatter’ Cecilie Hyde sin eks), hadde en storesøster, (Laila Monica). Det kan muligens være min lillesøster Pia sin eks, (hvis disse to søsknene gikk ut på byen sammen, (i Svelvik), studieåret 1989/90).

    Liker

  5. Fedrelandsvennen, lokal avisen for sodomi kysten mellom Kragerø og Egersund, kunne i går forkynne at de homo seksuelle og de lesbiske sodomittene har endelig båret frukter.

    Den 2300 meter lange Flekkerøytunnelen blir oppdatert til de standarder som er krevet av sodomittene.

    Sodomittene, ved det homoseksuelle koret FriHals ved deres organiske solo vokalist Richard Tørressen, og lesbe orgie foreningen FRI, har i de to siste årene drevet en kampanje for å gjøre om denne tunnelen.

    Vi synes selv at det ikke er noe galt med denne tunnelen. Den er da riktig så trivelig, denne tunnelen. Men sodomittene mener altså at den undertrykker menneskerettighetene til alle sodomitter som ferdes gjennom den, til og fra orgiene på Flekkerøya.

    Det er derfor at vi hetero-seksuelle nå må betale 150 millioner kroner for å gjøre denne tunnelen sodomitt vennlig.

    Vi kunne godt tenke oss at vegvesenet eller Oslo Kommune gjorde Sørkedalsveien forbi Bogstadvannet mer hetero-seksuell og sanne kristendom vennlig. Og gjerne til en pris som er 10 % av det sodomittene får for å utbedre Flekkerøytunnelen. Men vi vil vel da bli beskyldt for å være nazister. Så vi lar være å kreve vår rett og vi lar bare Richard Tørressen og dets like kreve deres menneskerett som minoriteter i dette landet. Et land styrt av sodomitter, for sodomitter.

    Vi er undertrykt og denne sodomitt tilpassingen av Flekkerøy tunnelen bare beviser den grove undertrykkelsen av oss sanne kristne og hetero-seksuelle her i Norge.

    Men Gud rår og han straffer de som går i mot Ham.

    Liker

  6. Hei,

    nå har jeg drevet med slektsforskning i mange år, og jeg ville nok ha visst det, hvis det hadde vært en eneste person i verden, som het Erika Ribsskog.

    Så dere juger så det renner av dere, må jeg si.

    Det er sånn at noen jævler/nett-troll bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

    Så det er nok det som har skjedd her også.

    Så dere får heller sende det til han skalla gubben som alltid fryser på huset.

    Siden at dere andre der har litt tung for det, (virker det som).

    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    Liker

  7. Og VG er medskyldig da de lagde en reportasje om meg som nettroll fordi jeg klagde på de og de da hadde et navn.Det er vel derfor jeg nå er utestengt fra dette forumet så de kan gå der som engler, mens de driter i hvordan samfunnet ødelegger mennesker uten fakta og dokumentasjon og kun ved hjelp av kjerringsnakk.

    Liker

  8. Og politiet?
    De er da ikke akkurat så veldig hyggelige alltid.
    Til meg har de brølt og nektet å ta imot anmeldelse, de har antydet at jeg lider at noe (psykisk?) og nektet å ta imot anmeldelse, de skrek til meg at det ikke var så kaldt da jeg var utelåst midt på vinteren og de spurte om jeg følte jeg var i fare.
    For ikke å snakke om den trakkaseringen jeg opplevde etter å ha vært på intervju som politiadvokat. Nei, for meg virker politiet like blåst som alltid og det er helt bak mål å antyde at man liksom ikke må ha mistillit mot politet.

    Liker

  9. Tenk at J må lese dette.
    Du skriver stygge ting om mennesker, om homofile og muslimer og familien og politikere. Til og med om forsvaret og politiet, det er bare ondt.
    Og om hvordan du ligger med fremmende menn. La oss slippe mer.

    Liker

  10. Det er faktisk veldig overraskende at jeg har en så sterk psyke og positiv innstilling uansett hva som skjer meg.
    Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten pillene.

    Og dere er ikke helt perfekte dere heller, jeg har faktisk vært attestant og selv den mest perfekte gjør feil.

    Liker

  11. Alltid gøy på party når Laila Monica tar for mye piller og ender opp med å stå på bordet og gaule som besatt.

    Liker

  12. Nå må dere slutte, vi har fått ødelagt to hodesett av BRØØØØLING i dag.

    Vennlig hilsen
    Солдаты Путина

    Liker

  13. Mitt forrige svar var angående at jeg skulle anmelde deg, ikke angående at jeg skulle forsvinne som du psycho-skrek i mellomtiden.

    Liker

  14. DU KAN FOR HELVETE BARE FORSVINNE HERFRA. HVORFOR SVARER DU MEG NÅR DU BLIR SÅ SÅ LIVREDD?

    DU MENER AT DU HAR RETT TIL Å TRAKKSERE MEG OG KOMME MED ALT TULLET DITT I SINE SVAR TIL MEG.

    JEG FÅR JO IKKE BLOKKERT DEG DA DU BRUKER TOR.

    DU KAN GJERNE BRUKE DETTE RESTEN AV DITT LIV. FOR JEG HAR NOK AVBEVIS MOT DEG OG DU HAR DA INGEN PLIKT TIL Å SVARE MEG ELLER VÆRE HER. SÅ BARE HOLD DEG UNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Liker

  15. Du får anmelde meg da vet du. Jeg har nok av bevis mot deg. Og vi vet jo at politiet er på din side så når får du ønsket ditt oppfylt. Meg bak lås og slå og sikkert forvaring. Fordi du har jo selvsagt rett til å trakassere meg her. Og jeg kan sikkert knuse skalllen din. Jeg vet ikke hvordan du ser ut engang. Men nå hyler du opp som en stukken gris. Dette er selvsagt mye verre enn at staten gir faen i jussen og fakta overfor meg og at jeg settes på gata

    Du fikk som fortjent og jeg sier det gjerne igjen. Du fortjene da for helvete ingen respekt.

    Og jeg håper du er livredd!

    Liker

  16. Så lenge ingen advokater, jurister, politi med flere kommer med noe juriidisk så betyr det at jeg har rett ja. Politiet og advokater har også løyet om meg. Det er da ikke hvem som avgjør saken som betyr noe. men hva de sier og hva de begrunner juridisk og hvilke bevis de har selvsagt.

    Så jeg har rett. Hvorfor de holder på slik vet jo ikke jeg. Men det er jo begått en rekke justismord i dette landet. Juristene gir regelrett faen. Dette må være en stand bestående av sadister og psykopater som nyter å plage og pine andre til døde. Fagansvarlig i NAV var jurist og det var også hennes venninne avdelingsledere og avdelingsdirektøren. Alle disse gikk etter meg og gav alltid faen i jussen og fakta. Men de kan ikke ha tatt studiet og må ha lurt systemet ved eksamen eller forfalsket vitnemål fordi de kunne ikke jussen!

    Liker

  17. Du er i hvert fall selvrettferdig så det holder. Hvis det er sånn at du på det juridiske har helt rett, er det selvfølgelig en smal sak å skaffe seg skarpskodde våpendragere med god juridisk kompetanse. Det sier seg selv.

    Det har du per dags dato ikke klart. Og ingen kan si det er fordi du ikke har prøvd. Du prøver hele tiden. Og har gjort det snart i ti år.

    Men ingen er enig. Absolutt ingen Verken jurister, advokater eller andre.

    Det betyr etter all sannsynlighet at du tar helt feil. Det er så tett opp mot et bunnsolid bevis som det er mulig å komme.

    Skal du allikevel argumentere for at du har rett må du ty til forklaringer om forfølgelse og sammensvergelse. Og det gjør du jo.

    Problemet er bare at da er det enda mindre sannsynlig at noen lar seg overbevise.

    Så i spillet er du sjakk matt. Men du ser det ikke selv. Din sterkt svekkede vurderingsevne gjør at du ikke klarer å se hvordan saken i virkeligheten ligger an.

    Liker

  18. Når man bruker Tor så kan samme person bruke flere identiteter og man vet ikke hvem de er uansett da IP nr da ikke kan spores. Så det er jo du som er idiot her. Jeg kjenner ikke Erik Ribsskog så jeg kan da ikke vite hvotdan han er og det dere sier kan man ikke stole på.

    Dette handler om å få Blakstad bevisst på at de brukes, Mulig de får politianmelde det. Og det betyr selvsagt at den som bruker dette navnet aldri kan gjløre det mer mot meg.
    Igjen så viser du at du tar alt helt bokstavelig. Skulle tro du fant alle svar i Koranen så derfor aldri har lært deg å tenke selv.

    Jeg kommer ikke med noen påstander, kun bevis. Du har jo ingen kompetanse på juss og vet ikke at man alltid må ha lovhjemmel når man gjør noe mot en ansatt. Og her er bevis på at de løy til meg om regelverket og at jeg hadde begått feil når jeg ikke hadde det: https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/07/01/alt-jeg-gjorde-i-nav-var-feil-mente-mine-kolleger-selv-om-det-ikke-var-det/

    Og her er bevis på at jeg måtte innlevere nøkkelkort uten lovhjemmel og der jeg også fikk permisjon uten lovhjemmel og der jeg egentlig skulle hatt suspensjon. Altså er alt dette ulovlig. https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/06/11/permisjon-uten-lovhjemmel-og-omplassering-uten-saklig-grunn-og-lovhjemmel-samt-fjerning-av-datatilganger/

    Samt en hel rekke andre bevis i saken.

    Liker

  19. Det er synd å måtte si det, men din vurderingsevne er så dårlig at det er umulig å tro deg på noen verdens ting. Du kommer med påstander og legger frem det du mener er bevis, men som slett ikke er noe bevis. Dette har du gjort gjentatte ganger.

    Nye eksempler på dårlig vurderingsevne er at du tror Blakstad Sykehus poster her inne. Selvfølgelig gjør de ikke det. Nå har du demonstrert hvor ille stelt det er med deg ved å sende mail til dem. Ikke noen dårlig søknad om tvangsinnleggelse.

    Du tror også Erik Ribsskog poster her inne. At han til og med opptrer med ulike identiteter og personligheter. Alle med et minimum av kjennskap til ham vet at han slett ikke har kapasitet – verken på den ene eller annen måte – til å opptre på en slik måte.

    Det er ikke det du har litt rufsete vurderingsevne. Den er så dårlig at det er direkte oppsiktsvekkende.

    Liker

  20. Og du svarer ikke på om det er greit at du må vente på penger fra NAV fordi kolleger ikke gidder å se på saker på nytt når de lyver så saker ikke går gjennom datasystemet! Det sier sitt om dette landet og der dettte støttes av politi, advokater med flere.

    Hvis en person sier noe så er dette sannheten selv om det er løgn og lett kan avsløress. Selv ikke når datasystemet sier det er feil så bryr folk seg. En person har all makt og alle syns det er helt greit. De er bare zombier uten evne til å tenke.

    Og dette støttes av hele staten.

    Liker

  21. Jeg klarer ikke å forholde meg til virkeligheten? Jeg er jo den eneste som ser på jussen og fakta da.

    Det er altså slik at kolleger og ledere i NAV kan lyv til en om regelverket og der ingen bryr seg. Kolleger kan også nekte å se på saker på nytt, selv når de ikke går gjennom datasystemet fordi de oppgir feil regneformel. Så hva skjer da? Hvor lenge mener de brukere skal måtte vente? Men dette syns du er helt ok.? Du kan sikkert vente i årevis på penger fra NAV. Bare dere får tatt en kollega.

    Nå har jeg sendt epost til vestreviken og spurt om det e de som rrakasserer meg. Eget blogginnlegg kommer om det.

    Liker

  22. Problemet er jo nettopp at du ikke klarer å forhode deg til virkeligheten. Det er sikkert mer enn en enkelt årsak til det. Men jeg tror redselen for konsekvensene av virkeligheten er en medvirkende årsak.

    Liker

  23. Tror ikke det er så lurt å ramse opp at alle er etter deg og er slemme mot deg. Jo flere du ramser opp, dess sprøere virker du. Og etter å ha ramset opp 3-4 stykker, er det liksom ikke rom for tvil lenger,

    Liker

  24. Politi og Forsvar bes også sette seg inn i kapittel 13 og 31 av Laila Monica-manualen før vi setter i gang Plan 9 fra Ytre Enebakk.

    Liker

  25. Det positive er jo at jeg kan fortelle alle som ber neg kontakte politet om at de brøler, antyder at jeg lide av noe, nekte meg å anmelde, er med på å spårke meg der de gir faen jussen og fakta, støtter voldelige ekser med mer. Jeg kan jo også fortelle de at navn og nr på noen av de i poilitiet, samt sevlsagt riksaadvokat og be de lese mine blogger med mer der det jo er så hyggelige folk som svarer meg.

    Liker

  26. Samt at politeit jo også er med på å sparke deg da om du skulle si noe om at kolleger og ledere er ette deg og lyver om at du har gjort noe feil så de kan krysse av i loggen for det så du får sparken til slutt. Da er det deg deg er noe feil med og ikke de som går etter deg. Det må du jo skjønne. Og selvsagt må man da også kontakte barnevernet om du har barn.

    Liker

  27. Nå fikk jeg en sms om purring på manglende betaling av KK og jeg ringte de og sa at det ikke var meg og de ba meg kontakte politiet om folk drev på sånn mot meg. Jeg sa til de at politiet gir faen brøler med mer så de kan man jo ikke gå til!

    Du tar høyde for dette ja. Men vi får se hvordan du takler det også da.

    Liker

  28. Tar selvsagt høyde for å bli forfulgt av stort & smått, at alle juger, politiet brøøøøøøøøøler og at det juridiske aldri vil bli vurdert. Blir ikke forundret om gamle damer slår etter meg med stokkene sine og barna slenger ukvemsord og kaster snøballer etter meg hvis jeg våger meg utendørs,

    Liker

  29. Og det rare er jo at ingen bryr seg om dette. Det er helt ok at kolleger og ledere lyver til en og gir faen i jussen og fakta og får støtte fra etatens øverste ledere, fagforeninger, regjeringsadvokat (om man jobber i stat/kommune),, advokater, politi og helt opp til riksadvokaten. Du vil da bare møte massiv motbør over alt om du skriver om det. De skjønner ikke at jussen skal følges alltid og uansett oppførsel og at man reagerer skjønner de ihvertfall ikke. Man skal gå frivilllig til slaktebenken og er de som står bak dette homofile så vil de kalle deg homofob og da vil også hele det homofile miljøet gå etter deg.

    Liker

  30. Skulle jeg ikke komme noen vei med erstatningskravet, kommer jeg til å fremme saken min på FB, Twitter, Resett, Document osv resten av livet. Uanfektet av at jeg får null resultat og blir kastet ut over alt. Uklokt og toskete, sier du kanskje ? Ser den, men da har jeg hvert fall noe å pusle med.

    Liker

  31. Og så kan du også regne med anonyme meldinger til barnevernet. Om du har barn da. Menn som tvinger seg hjem til deg. Og at din leder forteller til psykiater at du endret deg for 2-3 år siden selv om det ikke påvirker din jobb, men klart lever vi i et diktatur så er jo ingen endringer tillat.

    Liker

  32. Jeg tar naturligvis høyde for at de nå vil juge for meg på jobben fordi de blir livredd meg, så jeg skriver dritt om dem på FB, får advarsler, fortsetter å skrive dritt, får sparken, går til sak mot arbeidsgiver og får glatt 20-30 mill i erstatning for tapt inntekt. Så kan jeg endelig velte meg i hemningsløs luksus !

    Følger vinneroppskriften så klart !

    Liker

  33. Breaking news: Nå har også jeg fått tilsendt slektstavle som viser SLEKTSSKAP I DIREKTE LINJE TIL Olav den Hellige. Altså Olav Digre.

    I den anledning tenkte jeg å ta til meg et mer passende navn, nemlig Walkendorf. Nå heter jeg bare Andersen og det er ikke mye schwung over det akkurat. Og Walkendorf er jo gjevere enn både Løvenbalk og Vedumstuen til sammen. Som jo egentlig er ganske simple navn.

    Mitt nye navn blir altså Gurkfrid Walkendorf Andersen.

    Liker

  34. Viktig melding til alle i Prosjekt Laila Monica:
    Plan 9 fra Ytre Enebakk iverksettes neste uke.
    Vennligst sett dere grundig inn i kapittel 12 av Laila Monica-manualen.

    Liker

  35. Du har noen fans, Laila. Morsomt å se………..

    Kanskje de organiserer seg ? En lukket FB-gruppe eller noe. Lager merchandise med Laila ? T-shirts med morsomme tekster som » Ingen har vurdert det juridiske !!!!». Og storselgeren «Hva med jussen !!!!!» i både herre – og dameutgave. Eller bare «BRØØØØØØØLER !!!». Med valgfri skrifttype !. Flere fargealternativer ! Big business !

    Og etter kort tid blir det kanskje en undergruppe med fans som hyller både Laila OG Erik ? Det blir spennende å følge med på dette !

    Liker

  36. Ok. Christian uttrykker seg på en måte som gjør at jeg tviler litt på at han er jurist. Men nivået på jurister er – for å si det forsiktig -høyst varierende. Men han kan være en jurist som er litt på snurr ? Når er det er sagt, er jo det han sier helt korrekt. En trøtt konstatering av de faktiske forhold.

    Liker

  37. Ingen behøver å anstrenge seg en eneste kalori for å ta deg. Den biffen fikser du utmerket godt selv. Og kanskje det vært lurt å lytte til noen råd. De siste årene har jo alt du har tatt til blitt til gråstein. Du er jo motsatsen til Kong Midas.

    Liker

  38. Jussen er fulgt til punkt å prikke mot deg, jeg er utdannet jurist å har sett saker der det skal mye mindre til for å bli oppsagt. Alt det du gjorde mot kolleger er klare brudd på arbeidsmiljø loven, du skal være glad om du ikke fikk et større erstatningskrav i etterkant. Du burde virkelig prøve å skaffe deg noe hjelp, denne psykosen din blir tydeligvis bare verre og verre.

    Liker

  39. Du blokkerer i et enda sett og nå vil du ikke ha kommentarer. Sensurdronningen vår ! Så pysete du er ! Eller tasjlåt som vi sier der jeg er fra.

    Liker

  40. Jeg savner hysteriet så mye at jeg like godt siterer Laila:

    Her har vi en stat og advokater som lyver om menensker og gir faen i
    jussen og fakta! Og det skal jeg ikke skrive om?

    Utrolig godt sagt ! Jeg har begynt å si: Men HVA MED JUSSEN !!!!!!!!!!!!!

    Liker

  41. Nå tror nok Laila, tror hun har vunnet, eller noe, men hu er bare feig.

    For hun har stengt for kommentarer, fordi hu ikke har svar, virker det som.

    Når hu ikke tør å høre sannheten og bare refererer til at det tør hu ikke høre eller lignende i kommentarfelt.

    Mer om det her:
    https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/11/14/nar-mennesker-ikke-tor-a-si-sannheten-og-bare-refererer-til-at-det-tor-de-ikke-si-eller-lignende-i-kommentarfelt/

    Liker

  42. Synd hun stenger kommentarene. Det er jo kommentarene som er morsomme og som folk ønsker å lese. Skal se Laila åpner opp igjen når hun oppdager at interessen da dabber av.

    Liker

  43. For hver dag det ikke er mulig å kommentere samtlige av dine innlegg kommer alle 7 av oss til å bestille noe i ditt navn. Dette starter i morgen og kommer i tillegg til bestillingene som starter på mandag (hvis du ikke har lagt ut bevis på at du er i gang med behandling for dine psykiske lidelser).
    Fordi vi er medmennesker som ønsker deg alt godt.

    Liker

  44. Men hva skulle tyde på at jeg skulle være psykisk syk?

    Psykiatrien brukes til å ta mennesker i dette landet når de reagerer på at staten og politeit og advokater gir faen i jussen og fakta og lyver! Fy faen for et land Norge er. Et land med sadistet og psykopater.

    Liker

  45. Fakta:
    Offentlig myndighet skal ved varsling av helse- og omsorgstjenesten og ved nødvendig bistand som beskrevet i loven her, bidra til at personer som må antas å fylle vilkårene for tvungent psykisk helsevern, og som ikke selv søker behandling, blir undersøkt av lege. Om nødvendig skal det fremmes begjæring om tvungen undersøkelse, tvungen observasjon eller tvungent psykisk helsevern.

    Offentlig myndighet skal gi nødvendig bistand for å få vedkommende til tvungen undersøkelse eller tvungen observasjon eller bringe vedkommende under tvungent psykisk helsevern. Offentlig myndighet skal også gi nødvendig bistand i forbindelse med avhenting eller tilbakehenting etter bestemmelsene i loven her. Offentlig myndighet kan om nødvendig anvende tvang.

    Kongen kan gi forskrift om innholdet i offentlige myndigheters plikter etter første og annet ledd.

    Lov om etablering og gjennomføring av psykisk helsevern (psykisk helsevernloven) § 3-6
    Kilde: lovdata.no

    Jussen:
    Første ledd første punktum pålegger offentlig myndighet ansvar overfor personer som er alvorlig psykisk syke, og som ikke selv oppsøker det psykiske helsevernet. Ansvaret gjelder overfor personer offentlig myndighet kommer i kontakt med eller blir informert om gjennom sin virksomhet. Plikten består i at offentlig myndighet skal varsle helsetjenesten og eventuelt bistå helsetjenesten med å bringe personen til legeundersøkelse.

    Som det fremgår av § 1-3 omfatter begrepet offentlig myndighet kommunelegen (eventuelt stedfortreder), den kommunale helse- og omsorgstjenesten, sosialtjenesten, politiet og kriminalomsorgen.
    Sosialtjenesten er din tidligere arbeidsgiver NAV.

    Kravet om at personen «må antas» å oppfylle vilkårene for tvungent psykisk helsevern (§ 3-3), innebærer at det må vurderes som sannsynlig at dette er tilfelle. Vurderingen foretas av personer uten spesialkompetanse på psykiske lidelser, og det stilles derfor ikke strenge krav til denne.

    Konklusjon:
    Både fakta og juss er ivaretatt.
    Arbeidsgiver har håndtert både fakta og juss helt korrekt.
    Det som er ubegripelig er at myndighetene ikke håndhevet dette strengere.
    De ga deg slakke nok til at du fikk velge dette miserable tøvet du holder på med, til belastning for din nærmeste familie og samfunnet forøvrig.

    Liker

  46. Du glemte «men men » her da, noe både min mor og bror pleide å si. Og jeg skrev ikke at du hadde drept min mor, men at du kunne ha gjort det siden du åpenbart vet hva hun pleide å si.

    Det er noe rart at du selv kan trakassere andre, men opplever du noe selv så er hyler du opp. Kan du ikke bare holde deg unna meg om du blir så såret over det jeg skriver? Det er faktisk du som trakasserer meg!

    Jeg lar deg skriver for å ha bevis.

    Liker

  47. Fakta er sånn, at politiet har plikt til å varsle helsetjenesten om personer som antas å være alvorlig psykisk syke og som selv ikke søker behandling. 
    Dette følger av psykisk helsevernloven (phvl.) § 3­6 og politil. § 12. På 
    denne måten skal politiet bidra til at vedkommende kommer i kontakt med helsetjenesten og blir
    undersøkt av lege.

    Så her er det noen som ikke har gjort jobben sin, kan man si.

    Jussen må følges.

    Det virker også som at hu Laila Monica Nicolaisen, (som er min yngre halvbror Axel sin tremenning), har blitt gal.

    For hu sier visst at jeg har drept hennes mor, og at jeg jobber for Forsvaret.

    (Noe sånt).

    Så det er mye man skal høre før ørene faller av.

    (For å si det sånn).

    Liker

  48. Jussen og fakta er sjekket. Av Nav, fagforening, advokater, politi, rettsvesen og av mange andre. Konklusjonen er at Navs reaksjon var korrekt og helt uunngåelig.

    Den eneste som IKKE deler den oppfatningen, er den avskjedigede selv. Som jo som kjent lider av mental sykdom. Som igjen var en sterkt medvirkende årsak til den dypt beklagelige situasjon som førte til avskjedigelse.

    At ingen støtter den mentalt syke avskjedigede i hennes påstander, er en sterk indikasjon på at hun tar feil. Så sterk at det må anses som et bevis.

    Liker

  49. Hadde dere sjekket jussen og fakta så hadde dere sett at jeg hadde rett! Det er jo veldig lett å bare si at tar feil når dere aldri ser på noe. Man kan ikke bare si at folk er psykisk syke før man har sett på fakta og jussen! Det er faktisk ikke unormalt å bli rasende når ingen gidder å byr seg om å følge jussen eller sjekke fakta. For da har man jo ingen rettigheter og da kan alt skje en. Hvis man mener det er så man sadist og det er jo dere!

    Liker

  50. Nå var jeg veldig spent på om du kunne bevise det Laila ikke klarer å bevise, Tom. Men linken funker ikke…. .(

    Liker

  51. Hei,

    Kan dere vennligst moderere dere litt i kommentarfeltet?

    Hu Laila Monica BRØØØØØLER når hun leser svarene og det gir et veldig ubehag i øretelefonene da avlyttingsutstyret er så følsomt for lyder.

    Vladimir er sykemeldt med tinitus etter abortdebatten, skal det fortsette slik nå vi bemanne opp.

    Håper dere kan vise forståelse.
    Bare noe vi tenkte på, men men

    Mvh
    Солдаты Путина
    Soldaty Putina

    Liker

  52. Ahhh, så du vet ikke hva slags vrangforestillinger du sliter med ? Er det mulig ?

    Er det fordi du forveksler dem med virkeligheten ? Dumskap ? Eller demens ?

    Og så skryter du av at du har oppført deg som et motbydelig rasshøl på jobben og for øvrig hater alle.
    Det heter seg jo at for å elske andre må man først elske seg selv. Og hvis du er halvparten så ekkel som du sier du er, må det være umulig for deg å elske deg selv. Og da er jo ikke veien lang for å hate alle.

    Liker

  53. Hva har jeg vrangforstillinger om?
    Du nekter å forholde deg til fakta og at det er at mine ledere gav faen i jussen og fakta for å ta meg!

    De ville jeg skulle late som ingenting og hylle de selv om de gikk etter meg. De ville jeg skulle vise de respekt og ærefrykt og være redde de. Men liker ikke jeg noen så gir jeg ikke dette mennesket noen støtte overhodet. Da er de som luft for meg.

    Liker

  54. Ja, hvis noen rokker ved vrangforestillingene dine får du helt fnatt. Da blir du skikkelig ubekvem. Hellige kuer disse vrangforestillingene.

    Liker

  55. Hvorfor skulle de blitt straffeforfulgt for grov uforstand i tjenesten? Jeg fikk ikke sparken for å ha gjort noe feil i jobben!

    Men vi har jo fått en stat og et akademikermiljø som er ødelagt av marxister, woke, globalister og der juss og fakta ikke spiller noen rolle lenger. Der fornuft er borte. Der man må være for islam, innvandring og der de ikke ser noen forskjeller på islam eller kristendommen og heller ingen forskjell på ulike kulturer og der hvite mennesker har ansvar for all elendighet i verden og bare kan utryddes.

    Liker

  56. Det eneste som ikke er sjekket i denne saken, er din mentale helse. Der slapp du alt for enkelt unna. Antar det er lovverket som sto til hinder for en grundig psykiatrisk utredning.

    Hadde du fått det, kunne du i dag ha dokumentert din psykiske lidelse. Og bedre: Du kunne også vært frisk: Og da hadde du kunnet kassere vrangforestillingene dine som du i dag bruker som mentale krykker for stabbe deg framover.

    Liker

  57. Nav hadde ikke noe valg. De måtte ta deg ut av stillingen når de visste du led av mental sykdom.

    Du kan bebreide dem så mye du vil. De hadde ikke noe valg.

    Hadde de latt som ingenting og latt deg fortsette ville det vært en så grov forsømmelse at de ville fått sparken og muligens også blitt straffeforfulgt for grov uforstand i tjenesten.

    Men igjen: Så lenge du selv ikke innser sakens fakta, er det ikke mulig for deg å forstå dette. Heldigvis forsto beslutningstakerne det. Og for alle andre er dette helt selvfølgelig.

    Liker

  58. Jeg mener det er viktig at folk får vite om dette og at det er sånne ledere og kolleger man har i staten og der de regelrett ødelegger mennesker og der dette får støtte fra hele staten, med politiet og også av advokater! Jeg mener at disse som gjorde dette mot meg er svært farlige mennesker som må bli straffet! Men siden de jobber for staten så vil det selvsagt aldri skje. Men da er også staten i seg selv farlig. Og jeg skal skrive om de!

    Komme meg videre i livet? Hva mener du med det? Hva er det jeg skal oppnå? Jeg får aldri mer jobb igjen da ingen av mine kolleger eller ledere vil si noe pent om meg. Og hvorfor skal jeg det når jeg har fått uføretrygd. Og jeg har en dødelig lungesykdom. Kanskje jeg til og med fikk det pga alt jeg har opplevd!

    Det er kun dere som kommer unna og vinner om jeg slutter å skrive om dette. Jeg er ikke deprimert pga dette og lider ikke av noe og jeg står ikke på noe stedet hvil. Igjen så prøver du deg med psykologisk påvirkning, at jeg liksom skal føle at det er noe jeg mangler og noe jeg kan få ved å slutte å skrive om dette.

    Jeg ville aldri ha tatt imot milliarder eller fått noe stilling der jeg ble beundret eller berømt for å slutte å skrive om dette!

    Liker

  59. Ikke med psykisk sykdom å gjøre, altså.

    Ett _av mange _ bevis på at det nettopp har med psykisk sykdom å gjøre, er at du er den enste som tror du ikke lider av psykisk sykdom. Alle andre er overbevist om det.

    Men det er jo slike fakta du feier under teppet, benekter og ikke vil/kan forholde deg til.

    Liker

  60. Det hjelper da ikke deg å sutre over dette etter så mange år ? Det er ikke en gang snøen som falt i fjor !

    Du må komme deg videre i livet: Ingen grunn til å fortape seg i sånt piss. Du må få hodet ut av navlen din og heller se framover.

    Liker

  61. Jeg kan godt tenke meg at de nyansatte unge kvinnene der aldri hadde møtt noen som var so meg! Og ar de også ble sjokkerte over at jeg skrev det jeg skrev på facebook da de jo er feminister, rødstrømper, woke og for islam og fri innvandring med mer. De mente jeg skulle være utadvendt og hylle mine ledere og fagansvarlig som var etter meg, men der de ikke visste dette og der jeg også skulle late som ingenting selv om jeg stadig vekk fikk høre at kolleger ikke likte meg, kom med anklager og klager der de løy om meg og gjorde alt for å knekke meg. Jeg kan tenke meg at mine ledere koste seg med å se dette.

    Nei, det var de og da spesielt fagansvarlig som løy om regelverket til meg og som sa jeg hadde begått feil når jeg ikke hadde det og der de også viste svært lav serviceinnstilling om jeg ba de om å se på saken på nytt. De nektet! De gav totalt faen i om det gikk ut over brukere eller meg. Jeg skjønner ikkke hvorfor de kom på jobb! Det må ha vært kun for å motta lønn.

    Liker

  62. Jeg har bevis på at staten og advokaten lyver og det er lagt ut i mine blogger.

    Vanvittige handlinger mot meg krever vanvittige handlinger av meg!

    Det kan få alvorlige konsekvenser å gi noen permisjon når de skulle hatt suspensjon. Som å ikke få ut sannheten da ingen sjekker saken ved permisjon, mens ved suspensjon så skal saken sjekkes, altså hvorfor man ble bedt om å forlate jobben og om det hadde lovhjemmel. Jeg ble bedt om å innlevere nøkkelkortene fordi jeg ikke gikk til behandling og ikke kom med advokat til et eget møte med han. Begge to er helt usaklige. Man kan da ikke behandle ansatte uten at de har sykdommer og uten deres samtykke og advokaten var altså en jeg skulle bruke til alle møter, da man jo har lov til å ta med seg hvem som helst til møter. Men der leder fant på at det skulle holdes eget møte med han, mens de ellers kunne fortsette å innkalle meg alene med sine løgner om meg.

    En advokat er ingen psykiater. Og hvordan tror han folk ser ut når de har opplevd det jeg har og der ingen støtter de? Tenk at Skyberg er et navn i min egen slekt, Min slekt kan heretter bare holde seg unna meg.

    Liker

  63. Du har en ukjent i ligningen din. En X. Og den heter psykisk sykdom. Erstatter du det med X er alt som skjedde på Nav og i ettertid helt logisk, naturlig, enkel og lett forståelig.

    Ser man bort fra psykisk sykdom, er det nøyaktig det motsatte som skjer. Saken er plutselig verken logisk, naturlig, enkel eller mulig å forstå. Og da er det rom for spekulasjoner og teorier:

    Problemet er bare at man har hoppet bukk over sakens og tragediens egentlige og klart viktigste årsak.

    Liker

  64. Jeg har nok av bevis mot deg og også hele staten, NAV kolleger, ledere, advokater, politi så jeg tar selvsagt gjerne en rettsak mot deg!

    Hvorfor sier du alltid men, men …. Jeg mener du har avlyttet mine foreldre og kanskje også drept min mor. Du jobber vel for det norske forsvar!

    Liker

  65. Hehe. Hvorfor skulle jeg ønske at du holder kjeft? Bloggen din er jo hysterisk morsom, akkurat som Ribsskog sin blogg.

    Liker

  66. » Eller tillater at kolleger og ledere går etter en og der de lyver om en for å gi en sparken da?»

    Du vil ha det inn med teskjeer ? Nok en gang ? Nav hadde en ansatt som de forsto led av psykisk sykdom. Da er det sånn at man naturlig nok får særskilt oppmerksomhet. Alt annet ville vært grov forsømmelse fra ledelsens side.

    Ikke noe mystisk med det. Høyst forståelig.

    Dette er sakens fakta. En av mange fakta du ikke klarer å ta inn over deg.

    Men det er klart: Så lenge du selv ikke innser at du led – og fortsatt lider – av mental sykdom, vil du aldri forstå din egen sak.

    Liker

  67. Du lyver om at staten og advokater lyver.

    Du har gjennom din vanvittige oppførsel skapt svært vanskelige og høyst uvanlige situasjoner. En permisjon blir omtalt med feil begrep. Det er en liten formell feil. Ikke bevisst løgn.

    En advokat sier du åpenbart lider av noe psykisk. Det var hans observasjon. Og således ingen løgn. Men du kunne formelt sett si det var løgn siden det ikke foreligger skriftlig dokumentasjon i form av diagnose. Men alle vet det ikke er løgn.

    Sånt småplukk er formelle feil og ikke løgner. Og dette må du da vite !

    Men hindrer ikke deg fra å ca 50 ganger om dagen skrike ut om at «staten og advokater lyver». Innimellom den andre favorittløgnen din om at «ingen har vurdert saken juridisk».

    Du tror altså at bare du gjentar løgnene mange nok ganger, blir de til slutt renvasket og sanne.

    Liker

  68. Hvorfor skal jeg gi dere støtte og medhold og bare la dere ødelegge mitt liv?? Det er veldig merkelig at du mener at jeg vil gjøre det. Det kommer selvsagt aldri på tale. Dere skal knuses og jeg har ingen empati eller sympati med dere! Dere prøvde å knuse meg, men klarte det ikke. Men jeg gir meg ikke før dere er knust!

    Liker

  69. Jussen går faktisk foran alt annet. Den skal følges uansett hva! Ellers er vi ikke en rettstat! Og der gjøres altså ikke overfor meg. Og jeg vil vite hvorfor!

    Motarbeider jeg meg selv og mine egne interesser? Hva skulle det vært? Jeg svelger ingen kameler, jeg lyver ikke, jeg er ikke en av dere!

    Liker

  70. Nå får du gi deg? Her har vi en stat og advokater som lyver om menensker og gir faen i
    jussen og fakta! Og det skal jeg ikke skrive om?

    Det kan være derfor folk går amok og dreper andre også i dette landet? Fordi de opplever det samme som meg, mens der de ikke vil klare seg like godt som meg.

    Er det greit?

    Hvorfor kan ingen svare på hvorfor staten og advokater lyver og gir faen i jussen og fakta? Eller tillater at kolleger og ledere går etter en og der de lyver om en for å gi en sparken da? Er det fordi de som gjør det er homofile og de har lov til å gjøre som de vil?

    Liker

  71. Du takler ikke det bra, nei. Ikke bare er du en taper, bånn ensom og dypt ulykkelig. Du er også alvorlig syk.
    Jeg jobber ikke for staten, men i privat virksomhet.

    Kan aldri tenke meg at du blir ansett som en trussel. Du er tvert om ute av stand til å påvirke noen.

    Men jeg synes det er interessant med et menneske som ganske konsekvent avfeier fornuft, fakta, logikk og sannhet for å bygge seg opp et luftslott av løgner og vrangforestillinger.

    Og som gang etter gang foretar absolutt de verste valg og handlinger som tenkes kan. Ja, som åpne øyne motarbeider seg selv og sine interesser og praktisk talt graver sin egen grav.

    Og som oppe i all denne tragedie mener hun stolt kan triumfere.

    Jeg forstår ganske enkelt ikke at det er mulig. Det er en urimelighet og selvmotsigelse av gigantiske dimensjoner.

    Liker

  72. Og hvorfor mener du det? Mener du at det ikke er lov å reagere på at ledere og kolleger lyver om en og der resten av staten støtter dette og der de også gir faen i jussen når de skal behandle saken og iverksette tiltak? Skjønner du i det hele tatt at ingen kan gjøre noe mot et annet menneske uten å ha lovhjemmel?

    Liker

  73. Jeg glemte en ting. Ved å holde på viser du at står på ditt. Og omvendt: Å legge ballen død og bruka tida på mer konstruktive aktiviteter, kan tolkes som at du har innsett at du har tatt feil og derfor gitt opp.

    I ditt hode er det tegn på styrke. I virkeligheten er det et tegn på at man er rigid, uklok og ufornuftig.

    Liker

  74. Hvorfor gir du meg oppmerksomhet? Det er meget rart at du tror at jeg skal høre på deg!

    Jeg har da skrevet masse om andre ting, mens du bare fortsettter samme tema i omtrent alle kommentarer! Det er du som er opphengt i dette, ikke jeg.

    Det er kanskje ingen andre som gidder å svare deg. Men du jobber selvsagt for staten.

    Og her igjen prøver du deg med å gjøre meg forbanna, altså psykologisk påvirkning der jeg skal endre strategi for å oppnå noe. Jeg vet utmerket godt at alle dører er lukket for meg, men jeg takler det også bra. Må man absolutt oppnå noe. Det å skrive er jo å oppnå noe. Og når du er så opptatt av dette og gjør alt for å hindre meg i å skrive så er det jo svært vellykket! Jeg blir altså ansett som en slik trussel at jeg må stoppes! Det betyr altså at jeg har rett!

    Liker

  75. Det forklarer ikke hvorfor du sier deg tilfreds med ikke å oppnå noen verdens ting.

    Igjen virker det vanskelig å finne noen fornuftig og logisk forklaring. Fornuft tilsier å endre strategi eller helst å innse at man ikke har noen sak.

    Men la meg gjette: Jeg tror du finner glede i å kverulere og krangle. Og at det er resultatløst spiller ingen rolle.
    Dessuten får du oppmerksom. Riktignok negativ. Men for deg er det bedre enn ingen oppmerksomhet.

    Liker

  76. Jeg kunne jo blitt virkelig gal av å møte så mye motbør, hat og trakassering, men jeg klarer meg bra!

    Jeg har en meget høy grad av integritet og tillater faktisk ikke at staten og advokater lyver om meg og gir faen i fakta og jussen for å ødelegge mitt liv! Hvorfor skulle jeg tillat det??????

    Liker

  77. Jeg forstår ikke hvordan du kan si du klarer deg bra. i mange år har du hatt som heldagsbeskjeftigelse å tale din egen sak. Dette har gått så dårlig at ingen har latt seg overbevise. Men du er altså fornøyd.

    Det er veldig snodig. De fleste ville vært meget misfornøyd med å mislykkes så fullstendig.

    Men at du selv er fornøyd forklarer kanskje hvorfor du ikke endrer strategi eller legger ballen død til tross for at anstrengelsene ikke gir resultater.

    Også det er veldig snodig.

    Liker

  78. Inni dette med kongeligheten, finner vi enda en logisk brist. Du sier staten er livredd deg på grunn av din påståtte kongelige avstamning. På spørsmål om HVORFOR i himmelens navn de skulle være redd, har du ikke noe fornuftig svar å komme med.

    Mangelen på logikk, fornuft og fakta gjennomsyrer alle teoriene dine. Du tror du er utrustet med mektige våpen. I virkeligheten er du våpenløs. Kun tullete tankespinn er det du har.

    Liker

  79. Jeg har ikke skrevet noen kommentarer på Laila Monica Nicolaisen sin blogg. Jeg blir tullet med på samme måte selv. Det må være Putins soldater, eller noe. Noe sånt

    https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/11/12/hvorfor-tok-min-mor-abort-illegalt-for-hun-fikk-oss-barna/

    PS.

    Jeg fikk en mail om dette, fra en for meg ukjent person:

    mer om dette

    PS 2.

    Det virker også som.

    (Fra mailen overfor).

    At hu Laila Monica Nicolaisen, (som er min yngre halvbror Axel sin tremenning), har blitt gal.

    For hu sier visst at jeg har drept hennes mor, og at jeg jobber for Forsvaret.

    (Noe sånt).

    Så det er mye man skal høre før ørene faller av.

    (Må jeg si).

    Jeg lurer på hu muligens blander meg, med han ‘Rimi Bjørndal-jobbsøkeren’, (som jeg har blogget om tidligere), som visst er en felles bekjent av oss, (som hu kaller ‘Anarkisten’, når hu forteller sin historie, på sin blogg).

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Liker

  80. Jeg visste de ville gi meg sparken ved å gi faen i jussen og fakta ja. Å si at man har handlet illojal er jo ikke nødvendigvis en grunn til å gi noen sparrken og man må også spørre seg hvorfor man var illojal.

    Og jeg fikk jo sparken av mange grunner, for å ha skrevet om damer som stemte på AP/SV, for at muslimer kunne stille spørrsmål ved meg, for at venner og familie av kolleger kunne lese min facebook, for at jeg hadde lagt ut at de gav f i jussen og faktta etc.

    Liker

  81. Forslag til boktittel:

    «Mine vanvittige vrangforestillinger og mange løgner» .

    Med undertittel: «En psykotikers nedtegnelser til allmenheten».

    Liker

  82. Samme logiske brist finner vi ved din påståtte kongelighet. Alle vet sånt ikke lar seg bevise. Og om så skulle være, er det totalt likegyldig.

    Likevel velger du å anse det som bevist. Du bruker det som et faktum. Og tror at dette slektskapet har ført til forfølgelse fra landets øverste myndigheter.

    Igjen er fundamentet pil råttent. Du velger likevel å sette opp et massivt byggverk bestående av konspirasjonsteorier og paranoide forestillinger oppå det.

    Og forventer at folk skal tro på det.

    Ikke er det fakta. Ikke er det sannsynlig. Og selvfølgelig har det null troverdighet.

    Liker

  83. Siden at Laila Monica visst syntes at det var artig, så har jeg nå lagt ut Min Bok 2 i PFD-versjon, på johncons-web
    også som pdf

    https://johncons.angelfire.com/minbok2.html

    PS.

    Som jeg tidligere har blogga om.

    Så er jeg ikke helt fornøyd med linje-avstanden, (mellom kapitell-overskriften og brødteksten), i den boka.

    Så jeg skal finpusse mer på den boka, etterhvert.

    (Etter at Min Bok 3 er ferdig.

    For jeg har lovet en tidligere medsoldat, (lagfører Warming fra Terningmoen), å prøve å bli ferdig med Min Bok 3, før nyttår).

    Men siden at den boka, (Min Bok 2), er den eneste som ligger på nettstedet, for øyeblikket.

    Så lar jeg den ligge der litt, (fram til jeg får laget en ny versjon, med ‘finpusset linjeavstand’).

    For det blir dumt hvis det er helt tomt for bøker, (på nettstedet), må man vel si.

    Så derfor lar jeg den boka, (Min Bok 2), ligge på nettstedet, inntil videre.

    (For å unngå at det skal være helt tomt for bøker der, fram til Min Bok 3 er ferdig.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.
    Men men, ja ja, vel vel.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Liker

  84. La oss se litt nærmere på sakens fakta. Et svært sentralt et, til og med.

    Du sa du visste at du ville få sparken ved å ignorere alle advarslene samtidig som du skrev enda verre ting på FB.
    På det tidspunkt forsto du altså de juridiske konsekvensene og at det førte til at du måtte få sparken.

    Nå bestrider du gyldigheten av avskjedigelsen. Og sier at den juridisk ikke er vurdert av noen.

    Dette er en selvmotsigelse. En logisk brist. Og du har ikke noen forklaring på hvordan det kan ha seg at du før du fikk sparken forsto de juridiske konsekvensene, mens du etter at du fikk sparken ikke forstår dem.

    Og som om ikke det skulle være nok er det at du bestrider gyldigheten i avskjedigelsen selve fundamentet for den kampen du nå kjemper. Altså er fundamentet pil råttent.

    Liker

  85. Ok. Du har ikke noe fornuftig svar på det heller. Kommer i avmakt med tullete trusler.

    Du tror du driver en kamp for fakta. Det er jo helt feil. Din kamp er MOT fakta. Og mot fornuft, sannsynlighet og virkelighet. Og stillet opp mot slike størrelser har du ingenting å stille opp med.

    Vrangforestillingene dine er ikke annet enn skrøpelige fantasifostre. De tåler ikke møte med virkeligheten. De tåler ikke kritiske blikk eller spørsmål.

    Og sist men ikke minst er de umulige å argumentere for på en fornuftig og troverdig måte.

    Og det kan være greit å ha i bakhodet hvis du noen gang skulle lure på hvorfor du til tross for iherdig innsats i snart et tosifret antall år ikke har klart å overbevise en eneste sjel.

    Oppgaven er umulig.

    Liker

  86. Liker du når noen BRØØØØØLER til deg? Når ingen tar deg seriøst, selv ikke politiet?
    Hvorfor tror alle på alle andre når de sier noe om meg, mens ingen tror på meg??
    Det er ikke jeg som stalker andre, eller slenger dritt til andre i kommentarfelt, men jeg svarer tilbake med samme mynt

    Liker

  87. Du må si hva du vil. Det er ikke så interessant. Fordi du bare gjentar deg selv. Og nekter å svare på spørsmål. Sikkert fordi du ikke har noe fornuftig svar.

    Men som jeg sier har du selvfølgelig en helt umulig oppgave når du skal prøve å argumentere for at vrangforestillingene ikke er vrangforestillinger, men ting som skjer i virkeligheten.

    DET er derimot en interessant problemstilling. Hvordan skal du løse den nøtten ?

    Eller dette er nok en bedre måte å spørre på: Lar den nøtten seg overhodet løse ? Er det mulig ?

    Jeg tror det definitivt ikke. Hva tror du, Laila ?

    Er det mulig å få noen til å tro at vrangforestillingene ikke er vrangforestillinger, men ting som skjer i virkeligheten ?

    Liker

  88. Du ble stilt konkrete og helt relevante spørsmål som du ikke kunne svare på. Du ble rett og slett presset opp i et hjørne.

    Og i mangel av argumenter og fordi du kom til kort logisk sett, mistet du besinnelsen og begynte med personsjikane og trusler. Pinlig !

    Det er typisk for den som taper ansikt. Når noen begynner sånn, vet alle at vedkommende har tapt.

    Når det er sagt, har du selvfølgelig en helt umulig oppgave når du skal prøve å argumentere for at vrangforestillingene ikke er vrangforestillinger, men ting som skjer i virkeligheten.

    Selvsagt klin umulig å få med seg noen på den galeien.

    Liker

  89. Denne Kari satt deg visst godt og grundig på plass i går. Du fikk ikke inn et eneste stikk. Og så gjorde du det hele bare verre ved å gå amok. Du må prøve å besinne deg fordi om du har særdeles dårlige kort på hånden.

    Liker

Stengt for kommentarer.