Forsvaret på facebook, Resett både nettavis og på facebok, Document nettavis, Schibsteds kommentarfelt i aviser har blokkert meg! Samt «Åsted Norge» sin facebook side da jeg skrev at en politimann hadde BRØØØØØLT til meg og nektet meg å anmelde da jeg ville anmelde en NAV leder

Mens Thomas Bjerkvoll ansatt ved FHS IKT avdeling gjerne kan avlytte meg ved å sende meg sms med kun mitt navn da jeg sa hans navn hjemme hos meg selv. Han sjekket meg opp på Scotmann 1 etasje, men jeg ville danse og gikk opp til 2 etasje og var er en god stund og da jeg kom ned igjen så var han der igjen. Så ble han med meg på nachspiel hjemme hos meg. Han gikk tidlig neste morgen. Han ville også ha meg med på danskebåten og der var vel planen å kaste meg bord kanskje. For hvorfor ble jeg avlyttet og hvordan skjedde det?

Og etter å ha kjøpt den billige hytta av kommandørkaptein Hans Petter Oset så tvang menn seg hjem til meg og førstemann sa han hadde ordre om å passe på meg. Og da jeg ringte han for å sjekke ut om Oset hadde noe med dette å gjøre etter at andremann også hadde tvunget seg hjem til meg så sendte han epost fra sin kones epostadresse og skrev bl.a at jeg måtte lide av noe og at jeg hadde sagt jeg skulle bombe hans hus eller noe og istedet for å anmelde meg så skulle han fortelle om dette til sine noen utvalgte venner.

Helt sinnsyke mennesker begge to.

Hver gang jeg nevner forsvaret i negative ordelag på facebook så blir jeg blokkert.

Er det forsvaret som sitter og bestemmer alt i Norge og få folk utestengt og blokkert og også sender menn etter en, lurer en til å kjøpe hytte der de kan drepe en etc?

Schibsted utestengte meg etter at jeg skrev at jeg var etterkommer etter Harald Hårfagre. Så dette har jo da igjen noe med forsvaret og kongefamilien å gjøre. Det samme med Resett og Document.

Hvorfor så redde om det ikke er sant at jeg er etterkommer etter Harald Hårfagre?

Vi som er etterkommere etter Harald Hårfagre skal altså drepes og utslettes! Og ingen skal altså vite om oss. Vi får ikke lov til å kritisere forsvaret. Og sikkert ikke de kongelige heller.

Dette er altså prisen vi etniske etterkommere må betale for monarkiet og de kongelige. Og selv når vi ikke engang vet det og ikke bryr oss, men der altså andre folk og forsvaret går etter oss uansett. Det er ikke til å tro! Det er en ondskap som er helt hinsides!

Hva annet er det som har gjort alt dette mot meg?

Jeg skal be til Harald Hårfagre og alle de andre kongelige og adelige i min slekt og be de om å ødelegge dette landet og la menneskene her lide mest mulig!

På grunn av dette vil jeg heller aldri vaksinere meg! Jeg gir faen i det norske folk!

24 kommentarer om “Forsvaret på facebook, Resett både nettavis og på facebok, Document nettavis, Schibsteds kommentarfelt i aviser har blokkert meg! Samt «Åsted Norge» sin facebook side da jeg skrev at en politimann hadde BRØØØØØLT til meg og nektet meg å anmelde da jeg ville anmelde en NAV leder

  1. Det var sånn, (som jeg har blogget om tidligere).

    At min mormors tante baronesse Magna ‘Meme’ Adeler f. (Gjedde) Nyholm, var gift, med baron Holger Adeler.

    Men de møttes, (på et København-lokaltog), i godt voksen alder.

    Så de fikk ingen etterkommere.

    Og testamentet deres, var satt opp sånn, at baronen sine ting, gikk til hans gudebarn Palle Ravn og Bente Holte f. Ravn.

    (Noe sånt).

    Men min mor fikk en ring, (noe som er nevnt spesielt, i baronen og baronessen sine skifte-dokumenter), som antagelig har tilhørt Meme.

    Så min mors slekt, fikk tilbake sine egne ting liksom, (for å si det sånn).

    Og så fikk Ravn-folka baronen sin våpensamling, (som muligens kan ha vært, etter Cort Adeler), osv.

    Og det er også sånn, at det fortsatt finnes etterkommere, etter Cort Adeler, (som var en norsk sjøhelt), i Argentina.

    Og de utvandret, for kanskje hundre år siden.

    (Noe sånt).

    Og disse godkjennes visst ikke lenger, i Danmark, som dansk adel.

    Men de nevnes noen ganger.

    Og jeg har prøvd å kontakte disse, (som vel nå er spansk-talende), på Facebook.

    (Uten å ha fått noe svar enda.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Liker

  2. Nei, det er ikke mulig å bevise. Det finnes ikke pålitelige kilder lenger tilbake enn til 16-1700 tallet.

    Er du virkelig så uvitende at du ikke er kjent med dette ? Det er uomtvistelig faktum.

    Men det er jo sånn dine «bevis» er. Fellesnevneren er Ikke juridisk holdbare.

    Ikke til å undres over at du ikke kommer noen vei. Du er en eneste stor misforståelse. Fastlåst i forvirring og vrangforestillinger.

    Du må ut av det. Komme tilbake til det virkelige liv. Og da må du ha hjelp.

    Men jeg tror du er for feig. Du tør ikke. Du orker ikke tanken på at du må innrømme at du har tatt feil. Da blir jo alt snudd på hodet for deg. Og da feiger du heller ut.

    Liker

  3. Og det eneste du avslører, er at du har en alvorlig kronisk psykisk lidelse og trenger psykiatrisk behandling så fort som mulig.

    Liker

  4. Hvis du tror Ribsskog er i stand til å skrive som jeg gjør, kjenner du svært lite til han og kan umulig ha lest noe av det han har skrevet.

    Eller du har svært dårlig vurderingsevne. Eventuelt er du helt idiot.

    Jeg tipper på en av de to siste.

    Ribsskog er en tufsete stakkar som har nok med seg selv og sine psykiske lidelser.

    Liker

  5. Jeg får gjette selv. Laila har anmeldt ham for trakassering og sjikane. Etter 5-10 minutters avhør skjønner politiet at mannen umulig kan ha gjort det han har blitt beskyldt for og han kan gå. Kanskje koster han på seg en velfortjent «extra mega large menu» med en bøtte cola på en burgersjappe.

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    🙂 🙂 🙂

    Liker

  6. Selvsagt kan ikke et slikt slektskap bevises. Av den enkle grunn at bevisene ikke finnes. Slektstavla di er ikke verdt fem sure sild. Og kan selvsagt ikke brukes som bevis. Det burde jo du vite som jurist.

    Du har altså ikke noe svar på hva det kan brukes til i praksis. Og dermed finnes det heller ingen grunn til at staten, eller andre, skulle frykte deg på grunn av et påstått direkte slektskap.

    Men det som KAN bevises og som er fakta, er at et typisk tegn på grandios vrangforestilling er at pasienten påstår h*n er av kongelig avstamning. Og at en slik vrangforestilling tyder på alvorlig psykose.

    Og når vi vet det, er det kanskje lurt å la dette med kongelig avstamning ligge ?

    Eller er du så omtåket og forskrudd at du ikke bryr deg om at det blir sett på som et sikkert tegn på psykose ? Bare kjøre på, liksom ? Selv om vi vet at du driter deg loddrett ut ?

    Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke forstår at du vil deg selv så vondt. Du driver jo med ren selvskading. Og gjør skam på ditt eget omdømme.

    Liker

  7. Det er forskjell på å si at man innehar en kongelig tittel og det å være en etterkommer etter e konge.

    Det er da vel mulig å bevise det. Min mormor har altså noen oppført på slektstreet til Ivar Gjesling og han er etterkommer etter Harald Hårfagre!

    Du har ennå ikke skjønt åpenbart at staten gav meg sparken ved å gi faen i jussen og fakta! Du bare sier at jeg tar fel, l uten å si hva NAV gjorde rett.

    Fortell meg så en annen grunn enn dette at jeg fikk sparken i NAV og der alle gir faen i både juss og fakta!

    Det kan da ikke brukes til noe. Men vi har en stat som vel er livredde for at glorien rundt til kongelige skal forsvinne eller noe slikt.

    Jeg sier det da vel ikke for at det skal brukes til noe men for å vise hva staten driver med. Man kan ikke ha et monarki om folk skal dø og få ødelagre liv pga det.

    Liker

  8. Hei,

    jeg har flere titalls Spesialenheten-klager, som dere ikke har etterforsket.

    (Han sjefen deres Presthus døde.

    Og ingen ryddet opp etter han, virket det som).

    Og nå får jeg denne gåtefulle/kryptiske mailen, på toppen av dette.

    Hva skal dette bety.

    Dette må jeg klage på.

    Noen har snik-innført et folkeregister #2, (over mail-adresser), som politiet her bruker, (kan det virke som).

    Er det ikke mer ordentlig, hvis politiet sender brev?

    Og hva skal denne mailen bety?

    Det står jo ikke hva det gjelder.

    Jeg har ikke anmeldt noen saker nylig, så denne mailen gir ikke noe mening for meg.

    Dette blir fremmedgjøring, så det må jeg klage på.

    Jeg har ikke gitt politiet min mail-adresse.

    Så dette blir som noe ‘Stasi-greier’, må jeg si.

    Dette må jeg klage på.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    Liker

  9. Ok. Så det er nytt for deg at folk som tror de er kongelige regnes for å lide av grandios vrangforestilling, Som igjen indikerer psykose ? Du er utrolig lite belest.

    Men okey. Det er ikke mulig å bevise at du er direkte avkom av HH. Uansett er du en av millioner av etterkommere. Men la oss, selv om det ikke er mulig å bevise og er meget usannsynlig, anta du faktisk er det.

    Hva så ? Utover å stadfeste psykose, hva kan det brukes til i praksis ?

    Liker

  10. Så alle etterkommere etter Harald Hårfagre som ikke er kongelige eller adelige har altså ikke overlevd?

    Jo, det er helt klart misunnelse når du påstår at alle etterkommerne av de som ikke er kongelige og adelige er døde.

    Og hva har dette med storhetsvanvidd å gjøre? Man kan da ikke noe for hvem som er ens forfedre og det gir meg da ingen storhet.

    Nazister og høyreekstreme er misunnelige fordi det hadde gitt de makt i egne miljøer å være etterkommer etter Harald Hårfagre eller få barn med en av oss da.

    Liker

  11. Misunner deg ? Hva er det å misunne deg for ? Vrangforestillingene dine som gjør deg til latter ? Sinnslidelsen ? Uføretrygden ? Utestengelsen fra arbeidslivet ? At du er venneløs ? At du utestenges overalt ? At du ikke blir tatt alvorlig ? Ditt miserable liv ? At du nekter å få deg undersøkt fordi du ikke forstår at du er i alvorlig psykisk ubalanse ?
    Din manglende selvinnsikt ? Hatet ditt som ødelegger deg ? At står på stedet hvil i saken din og ikke skjønner sakens kjerne ? Din manglende selvkritikk ?

    Nei, Laila. Det er ikke mulig å finne noe man kan misunne deg for.

    Og til opplysning: Slektskap etter Hårfagre er feil svar. Blant normale mennesker regnes det som storhetsvanvidd og er alt annet enn misunnelsesverdig. Det kalles psykisk lidelse.

    Liker

  12. Hei Laila Monica.

    Politiet ønsker å komme i kontakt med deg for å avtale tid for et avhør.

    Fint hvis du kan sende en mail, evt. ringe på tlf.: 116123 , så får du mer informasjon.

    Mvh.

    Bjarne

    Betjent

    Liker

  13. Alle disse som har utestemgt ,meg ønsker at de selv stod på slektstreet til Harald Hårfagre og også de som er nazister og høyreekstreme ønsker at de var hans etterkommere. Derfor er de meget misunnelig på meg. Men det er jo rart at disse sidene støtter dette da.

    Nei, det er nok slik at jeg skal tas av den norske stat der forsvaret står for jobben fordi jeg er etterkommer etter Harald Hårfagre i rett linje.

    Liker

  14. Du misforstår som vanlig, Laila.

    Når du blir utestengt fordi du sier du er etter Harald Hårfagre, er det selvsagt fordi Schibsted, Resett, Document og alle andre forstår at her har de å gjøre med en som har alvorlige vrangforestillinger og som har mistet kontakt med virkeligheten.

    Alle vet at det er sånt bare gærninger går rundt og sier.

    Å tro at de blir redd deg fordi du sier at du er etter Harald Hårfagre er helt uaktuelt og helt feil. Ja, faktisk så feil som det kan få blitt. Det er rent ut sagt latterlig å tro noe sånt. Du driter deg bare enda mer ut !

    Du må får ryddet opp i hodet ditt. Tydelig at det er helt kaos oppi der.

    Du må få gjort noe med det. Du kan da ikke fortsette å gjøre deg selv til ufrivillig klovn ?

    Liker

Stengt for kommentarer.