Hvorfor tillater NAV og staten at kolleger lyver til en?

Hvorfor tillater NAV at kolleger lyver til en? Skjønner de konsekvensene? Og hvorfor støtter hele staten og advokater dette?

Det blir løyet om at alle fylker var enig med fagansvarlig. Noe de ikk kunne være da talene ikke gikk gjennom datassystemet. Og man sitter selvsagt ikke og prøver seg frem og spesielt ikke når opprinnelige tall gikk gjennom. Ellers hadde saken aldri kommet frem attestering via saksbehandlerstystemet.

Og det lyves også om at jeg kan skrive brev istedenfor vedtak i en annen sak og at jeg kan gi faen i lovverket og der det også begrunnes at folk ikke skjønner hva de søker om så jeg kan bare se bort fra lovverket.

En ting er at det går ut over brukerne, og det er ikke vår jobb å vurdere de mentalt, men det ville også gått ut over meg da jeg ble innkalt for de minste ting. Og slik bygde de avskjedssak mot meg!

Og der de så også klaget på meg anonymt! Den/de som klagde på meg kunne da være de som løy til meg! NAV oppgav ingen hjemmel for å holde de hemmelige og nektet alltid å opplyse hvem de var. Noe jeg har mange bevis på!

Målet var da å ødelegge mitt liv! Og der jeg døde. Og også ødelegge min sønns liv. Hvis de ikke hadde et bevisst ønske om det så skjønte de ikke konsekvensene og burde da ikke være i arbeidslivet. De bygde avskjedssak mot meg!

https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/06/11/epostr-mellom-meg-og-mine-kolleger-fagansvarlig-der-det-lyves-om-regelverket-og-d

Her har vi f.eks et bevis er de bare oppgir at flere anonyme leser min fb og der jeg bare bes om å slette det jeg har skrevet. De ser heller ikke at faglig uenighet kan gå på løgner og de mener visst at jeg tar feil i alt! Og de det er også masse bevis på at de ikke gidder å høre på meg hverken ledere eller kolleger når jeg sier noe. https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress…

Her har vi også et klart eksempel på at avd.leder nekter å opplyse om hvem som hadde klaget på meg. Og der det heller ikke oppgis hjemmel for det. Og fagansvarlig som viste seg å lyve var venninne ned henne! https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress…

64 kommentarer om “Hvorfor tillater NAV og staten at kolleger lyver til en?

  1. Det oppstår mange rare nettfenomener. Lurer på hvor mye som skal til før Laila ville blitt et slags avvæpnende ironisk homo-ikon? Noen linker på de rette forumene kanskje?

    Liker

  2. «Nå kan det jævlige norske folket med forsvaret som gir faen i juss og fakta sprade rundt i Norges gater og tro de er noe. Mens de egentlig ikke har noen hjerne eller hjerte. Må dette landet gå til helvete.
    Jeg feirer ikke 17 mai, men 22 juli og 25 august skal jeg feire!»

    Tenk å skrive noe slikt. Det er du som er den store psykopaten! Men nå er det nok ikke lenge før Facebook-siden sin blir stengt, igjen.

    Liker

  3. Nå har jeg pastet inn kapittel 1-100 av Min Bok 5 (så jeg regner fortsatt med å bli ferdig med den boka/DOC-fila iløpet av uka).

    God 17. mai til deg også min kjære 3. menning.

    Liker

  4. Direkte sitat av noe en sier eller skriver er ikke å vrenge på ting. Du sier du blir diskreditert når du får konkrete spørsmål du ikke kan svare på. Spørsmålene tar utgangspunkt i det du selv skriver her inne.

    Liker

  5. Alle vet at du er sinnssyk. Ikke bare litt sinnssyk. Men mye.

    Du må gjøre noe med det. Du kan ikke finne deg i å gå resten av livet som en grønnsak.

    Liker

  6. Mora til Mona Kagnes døde av en lungesykdom og jeg fikk lungesykdom. Og hun har fått lage besøksrom. Og siden hennes mor hadde en lungesykdom så har hun nok hatt mye med legene og sykepleirne som har med det å gjøre. De kan ha bestemt seg for å drepe folk i felleskap! Det var tross alt etter at jeg hadde vært på Rikshospitalet at menn tvang seg hjem til meg og jeg ble innelåst/utelåst.Jeg syns jeg ser de samme legene overalt også. De jobber sikkert privat på frtiden. D skal vel være med når jeg skal stramme inn blæra også. De har sikkert stalket meg siden jeg ble født.

    Hvorfor stille spørsmål når dere ikke har kompetanse på juss eller noe?

    Jeg har da ikke sagt at loven ble laget kun for å ta rotta på meg. Den skal vel ta rotta på alle staten vil ta rotta på og som hadde tenkt å føre saken selv. Det har vel blitt så mange som ville føre saken selv kanskje da ingen advokater ville hjelpe de……. eller de visste at de førte sakene sine best selv! Men det måtte jo AP sette en stopper for.

    Alle de du nevner kan være etter meg ja!

    Liker

  7. Ja, jøss jeg kan gjøre mye skade så mye makt jeg har og der alle hører på meg….. I motsetning til Mona Kagnes og Torunn Østli som jo alle hørte på og som alle i staten hyller og støtter selv om de gir faen i jussen og lyver! Og der deres eneste mål er å ødelegge mitt liv totalt. Sadister og psykopater.

    Liker

  8. Det er som sagt bare å svare på hvorfor de har gitt faen i jussen og fakta! Det handler da ikke om at jurister ikke kan være psykisk syke, men først må man jo faktisk se på om jussen er fulgt da!

    Klart at en etterkommer etter en konge som var f.eks høyresekstem kunne bli ansett ekstrem farlig. Folk ville kunne støtte meg og ikke kongefamilien.

    Liker

  9. Det er faktisk likheter med hvordan de kongelige reagerer på ting og hvordan Laila reagerer. Märtha Louise har følt seg mobbet da direkte sitater fra bøker og intervjuer ble brukt og virkelig illustrerte hvor langt ute i verdensrommet hun er. Laila blir også hissig når vi tar opp det hun selv har skrevet bare i håp om at hun skal forklare hva hun mener.

    Når en blir diskreditert av å bli sitert så er det meningsløst å angripe den som siterer.

    Liker

  10. Hvis du mener at det å stille spørsmål ved sin historie er å diskreditere deg så har du ikke særlig tro på din egen historie. Når du i neste setning spør om Nav gav den en sykdom så kan du ikke en gang ønske å bli tatt seriøst. Hvordan ville du faktasjekke en slik påstand?

    Hvorfor vet jeg ikke hvordan lover lages? Fordi jeg ikke tror at den ble laget en lov for å ta rotta på akkurat deg?

    Staten og de som er etter deg, hvem er det? Er det de homofile, Ap, lærdøler, Nav-ansatte, barnevernet, psykiatere, kongehuset eller er det et felles prosjekt for alle?
    Hva du synes dette er å diskreditere deg så bør du slutte å fremme slike rare påstander.

    Liker

  11. «Dessverre tyder det meste på at du vil leve resten av ditt liv i den totale villfarelse og at du aldri vil komme ut av psykosen.»

    Synd å si, men jeg tror du har rett. Lailas personlighet tilsier at hun er vrang og vrien, mistenksom og konsekvent kontrær. Disse egenskapene er ganske sikkert noe av årsakene til det uføre hun har havnet i.

    Legger vi til hennes påtagelige mindreverdighetskomplekser, overdrevent sterke tendens til selvrettferdighet og den fatale mangelen på sosialt nettverk, ser det temmelig mørkt ut.

    Hun har ganske nøyaktig ingen som kan hjelpe henne. Unntatt oss, da. Men så lenge hun ønsker oss drept, er det selvfølgelig vanskelig.

    Hun tror jo alle er onde og at gode mennesker ikke finnes. Da er det fristende å si at på seg selv kjenner man andre.

    Og Laila ER unektelig en sjeldent ondskapsfull, egoistisk og hatefull person. Hun er legemliggjørelsen av hat, sadisme og ondskap. På sitt selsomme vis er det imponerende.

    Liker

  12. «To kvinner som ønsket å ødelegge mitt liv», skriver du.

    Jeg – og sikkert mange andre – lurer på om du noen gang vil innse at det er psykisk sykdom som har ruinert ditt liv. Og at den eneste måten du kan komme på bena igjen, er gjennom adekvat psykiatrisk behandling.

    Dessverre tyder det meste på at du vil leve resten av ditt liv i den totale villfarelse og at du aldri vil komme ut av psykosen. Det er nesten – kanskje bare nesten – en skjebne verre enn døden.

    Det må fortone seg omtrent som en mislykket tur på fleinsopp som aldri tar slutt. Altså den ultimate tragedie.

    Liker

  13. «Nå står det fakttisk hos norsk leksikon at adelige slekter gikk inn i bondestanden da. Og Ivar Gjesling sin slekt som jeg er etter gikk altså inn i bondestanden. Og han var altså lendmann eller baron som det blir på norsk. Han er direkte etterkommer etter HH.»

    Ja da, Laila. Du er så kongelig så. Så staten er livredd du skal overta Tronen. Derfor er det satt i gang en enorm sammensvergelse mot deg. Og de vil drepe deg. Men du er så listig at de ikke har klart det.

    Det er Lailas versjon av virkeligheten. Og merkelig nok mener alle at hun er sinnssyk. Hvordan kan dette ha seg ? Alt er jo bevist. Og Laila, som er jurist, kan jo umulig være sinnssyk. Jurister er som kjent immune mot psykisk sykdom. Det er noe alle vet.

    Fornøyd nå, Laila ? Var det sinnssykt nok ? For du er jo ikke sinnssyk, vel. Du er bare litt snodig skrudd sammen.

    Sånn er nok det.

    Liker

  14. Nå står det fakttisk hos norsk leksikon at adelige slekter gikk inn i bondestanden da. Og Ivar Gjesling sin slekt som jeg er etter gikk altså inn i bondestanden. Og han var altså lendmann eller baron som det blir på norsk. Han er direkte etterkommer etter HH.

    Liker

  15. «Du beviser det hatet som er mot meg!»

    Jeg har ikke gitt uttrykk for hat mot deg. Men jeg vet at du blir rasende på alle som snakker fornuft, logikk og fakta med deg. Det gjør deg rasende.

    «Hvorfor tror du at alle etterkommerne etter HH er døde? »

    Det har jeg heller ikke sagt. Da måtte jeg vært idiot.

    «Hvorfor tror du jeg har opplevd alt det jeg har»

    Tror ikke du har opplevd så mye mer rart enn alle andre. Men det som er sikkert er at du tolker tilfeldige hendelse på en veldig spesiell måte.

    Uansett tilser sunn fornuft et en mulig sammenheng med kongelig slektskap må utelukkes. Slike spekulasjoner er grunnløse og strider mot sunn fornuft.

    Liker

  16. Du beviser det hatet som er mot meg!

    Hvorfor tror du at alle etterkommerne etter HH er døde? Kongefamilien er valgt fra utlandet og da finnes det selvsagt etnisle etterkommere etter konger her i landet!

    Hvorfor tror du jeg har opplevd alt det jeg har og ikke si at det er vrangforestillinger!

    Liker

  17. «Men jeg står på HH slektstre og det er selvsagt mange som hater meg pga det.»

    Det ingen som hater deg på grunn av dette.

    Enten synes man synd på deg fordi du lider av alvorlige vrangforestillinger.

    Eller ler man av deg fordi du er så nedsnødd at du ikke forstår at du dermed avslører at du ikke forstår at du bekrefter at du er alvorlig psykisk syk.

    Og man kan tenke at du er komplett idiot som tror at et slektstre du har kommet over – og som du skjuler opprinnelsen av – faktisk beviser at du er direkte etter HH. Ekstra dustete blir nå man vet at du er jurist.

    Vi tar det en gang til:

    Enten synes man synd på deg fordi du er psykisk syk.

    Man ler fordi du ikke forstår rekkevidden av det du sier.

    Eller man synes du er komplett idiot.

    Du hadde tjent stort på å ta disse faktaene innover deg slik at du slipper å diskreditere deg også på dette området.

    Liker

  18. Dere jobber så hardt for å diskreditere meg! Det er helt utrolig. Dere gjør alt for at staten og de som er etter meg skal vinne! Må stille spørsmål ved alt jeg sier og si at jeg tar feil, mens dere har null kompetanse på juss!

    Det var vel NAV som gav meg lungelidelsen! Og de samarbeidet vel med helsevesenet.

    Jeg liker ikke at folk som har villet ødelegge mitt liv og er så hinsides onde at de kan ikke kalles mennesker skal innynde seg hos helseveseenet og få godt omdømme. Når de faktisk er noen av ondeste kvinner som noen gang har levd her i Norge! Jeg begriper ikke at de går fri og får støtte fra politiet! Jeg skal be om å få komme til et annet sted i Norge neste gang ja.

    Jeg kan arbeidsrett og vet hvordan arbeidslivet fungerer.

    Ting foregår selvsagt i det skjulte da. Det kan være enkeltpersoner som er ute etter en også.

    Du vet jo ikke engang hvordan lover lages eller hvordan Stortinget er utformet av repr.

    Nei, jeg har ingen forvrengt virkelighetsforståelse. Det fremkommer i dokumetner at kolleger har løyet, at jeg har blitt innkalt uten å få kontradiksjon (vite hvorfor jeg er innkalt), at jeg ikke har fått vite hvem som har klaget på meg uten at det er oppgitt hjemmel for å nekte meg innsyn, at ingen har sjekket saker når jeg har bedt de om det (dog en gang var det en som gjorde det) så da kunne det lyves om alt, at de satt og overvåket alt jeg gjorde og straks de trodde jeg hadde glemt en oppgave så ble jeg innkalt.
    Og det er også bevist at de aldri har fugt lovverket når de har gjort noe mot meg, og de har løyet under avskjedsprosessen, og gitt faen i fakta.
    Mine varslinger gav de faen i og bare antok at var undersøkt godt nok.
    Mine klager gav de faen i og bare skrev at jeg hadde skrevet det samme før og der de gav faen i både jusssen og fakta.

    Liker

  19. I morgen skal du vel stå på altanen og vinke til vanlige folk (folk som ikke bryr seg om at de er en av HH’s utallige etterfølgere)?

    Liker

  20. Er det virkelig ikke psykiske årsaker til at du er ufør? Nav må vel få erklæringer fra fastlege og spesialister for å gi folk ytelser. Tror du sa noe før om at du hadde hatt denne lungelidelsen en stund før du begynte korstoget ditt.

    Det å lage besøksrom er altså en vederstyggelig ting hvis en har hatt noe med deg å gjøre? Synes du bør ta opp denne bekymringen med sykehuset hvis det er et slikt problem for deg.

    Staten skal knuses ved å skrive om hvordan du ikke forstår hvordan arbeidslivet fungerer?

    «Staten vet jo at de ikke kan gjøre hva som helst heller»

    Er det sånn nå? Du har jo lagt ut om hvordan livet ditt kan ha blitt styrt fra du var ung ved å sette ned karakterene dine osv osv. Den staten du tror finnes vil ikke ha noen grenser for hva den kan gjøre. Hvilken oppfatning har du egentlig av staten?

    Du mener jo i neste setning av tvisteloven er utformet av Ap for å hindre søksmål mot onde ledere og kolleger som er etter en. Det var en utrolig spesifikk begrunnelse for en slik generelt utformet lov.

    Du har nok opplevd mye rart, men noe helt annet enn om dette faktisk har skjedd deg. Det å oppleve at noe er slik og sånn har ikke nødvendigvis noe med faktiske forhold å gjøre. Dette kan gjelde alle. I ditt tilfelle er det også en ganske vrengt virkelighetsoppfatning å ta hensyn til.

    Liker

  21. Å hold nå for faen opp! Jeg har ingen psykiske lidelser! Det er noe dere sier for at ingen skal tro på det jeg skriver. Ingen ser på jussen eller fakta!

    Dere er enten sadister(psykopater som er forbanna fordi dere ikke har fått tak i meg, eller AP medlemmer som vil ta og drepe alle som sier noe de ikke liker ( 22 juli er bare barnematen mot det AP selv har drevet med i alle år), homofile som skal ha makt i samfunnet og ødelegge alle som ikke slikker de oppetter ryggen som AP folk. Eller dere er pedofile. Eller narkofolk. Muslimer. Med flere. Eller det norske forsvar som skal drepe alle som er etniske etterkommere etter konger og de som anses som en trussel fordi de har høy utdanning eller er intelligente. Eller dere er NAV brukere som har fått avslag og der dere får støtte fra mine ledere og kolleger!

    Skjønner dere ikke at dere plager meg? Og da er selvsagt svaret som vanlig at jeg blir mindre plager om jeg går til behandling. Det er en slik ondskap at det finnes ikke ord! Jeg håoer av hele mitt hjerte at dere bli drept eller får en dødelig sykdom og dør raskt. Det er en ondskap i dere som er helt hinsides. Det er ikke ett menneskelig gen i dere! Dere er ikke mennesker!

    Liker

  22. «Hadde jeg ikke hatt en lungesykdom så…»

    Nå har du jo faktisk psykiske lidelser som er mye mer alvorlig enn lungesykdommer din, lille venn.

    Liker

  23. Er jeg ikke satt sjakk matt da? Jeg får aldri jobb igjen. Hadde jeg ikke hatt en lungesykdom så hadde jeg ikke fått uføretrygd og måtte ha solgt leiligheten og leve på sosialstønad resten av mitt liv!
    Og hvem har sagt at de ikke vil prøve å drepe meg nå og senere? OUS der jeg går til kontroller samarbeider altså med de jo mest jævlige og onde kvnner jeg har møtt; Østli og Kagnes og har latt de innrede besøksrom. Hvem vet hva mer de samarbeider om?
    Jeg har sagt jeg har en meget god 6 sans og værer når det er fare i nærheten. Jeg utsetter meg ikke for fare! Jeg har derfor kommet unna når ting kunne ha skjedd!

    Jeg graver meg ikke ned noe sted. Jeg SKAL knuse den norske staten og de som er etter meg!!! De har villet ødelegge mitt liv totalt og også så langt at jeg kunna ha dødd. Jeg tilgir de aldri!!! De skal straffes!

    Jeg har også sagt at jeg har turde å stå imot psykiater, er intelligent med mer. Staten vet jo at de ikke kan gjøre hva som helst heller og at jo verre de er jo mer hjelp kan jeg få av andre og da vil jo flere se hva de driver med.

    Men husk også at at vi har et lovverk som tvisteloven som kan hindre at man får rettssaker ved å bare si at man må bruke prosessfullmektig,, men så kan alle man spør si nei! Enten fordi de er med på det, eller de er dumme og tror ikke at kolleger og ledere er etter en. De gidder ikke sjekke saken. Og hvem har laget denne bestemmelsen i tvisteloven? Ap!

    Og så har vi også et politi som lyver når de henlegger saker og får støtte fra riksadvokat. Så ikke kom her og si at jeg ikke har opplevd noe. Og så har vi også alle de andre som har løyet og gitt faen da.

    Liker

  24. Forsøker bare å se om det er mulig å få deg til å tenke litt logisk om det du skriver, men ser at jeg har en stor utfordring.

    En stat som ikke skyr noen midler for å stanse deg ville brydd seg om du var psykisk syk eller ikke. Den ville tvangsinnlagt og holdt deg innelåst også helt uten en saklig grunn til det. Hvorfor skulle en slik motstander la seg påvirke av hvordan du argumenterte? Hvis poenget er å bringe deg til taushet for enhver pris så ville nettopp det skjedd.

    Dersom det var en homofil sammensvergelse mot deg så ville ikke du kunnet skrive nå at det var det, du ville vært innlagt på de strengeste vilkårene. Men en nærmest allmektig fiende slik du beskriver så er det rart de lar seg påvirke at det du gjør. Hadde du hatt en slik makt så ville du også fått den rettssaken du etterlyser.

    Du går til grunne ved at du graver deg stadig dypere ned i et hull der ditt eneste selskap er de stadig villere teoriene dine. De eneste argumentene du viser til er de som motbeviser det du sier.

    Liker

  25. Koko innlegg? Hvorfor så opptatt av å ta meg da om det bare er koko innlegg?

    Jeg kan ikke skrive noe uten å bli møtt av dere og dere dere aldri kommer med noe saklig eller noe juridisk! Det handler kun om at jeg lider av noe mentalt. Så ikke kom her og si at jeg kan skrive hva som helst uten reaksjoner.

    Og grunnen til at jeg ikke ble tvangsinnlagt er fordi jeg turde å stå imot, at jeg er intelligent, at jeg så at psykiateren ikke brydde seg om jussen han heller med mer. De skjønte at de ikke kunne ta meg. Men han prøvde jo å hinte om at jeg likevel kunne være psykisk syk da jeg avsluttet opplegget. Jussen i arbeidslivet gav han altså fullstendig faen i
    om ble fulgt eller ei. Konsekveneen av det gav han faen i. Mine lederre og kolleger kunne gjøre som de ville mot meg! Han gav da totalt faen i om jeg var mentalt syk eller ikke. Han jobbet for de homofile og skulle ta alle som sier de imot!

    Og du mener jeg går til grunne? Hvorfor det? Dere er altså så onde at jeg kan ikk skrive det ofte nok. Jeg begriper ikke hvordan det er mulig å være så ond.

    Liker

  26. «Hvorfor klarer du ikke å se at de ville ødelegge mitt liv?

    Det er ikke jeg som er sinnsyk, det er de!

    De planla å få meg tvangsinnlagt og der psykiateren var med på det! Altså kunne jeg blitt fjernet fra samfunnet, så kraftig dopet ned at jeg aldri mer kunne fungere! Og det altså uten at jeg var syk!»

    Fortell oss hvorfor dette ikke er en klassisk paranoid psykose: «De» er etter deg. «De» mener du er
    sinnssyk og ville få deg tvangsinnlagt uten grunn siden psykiateren var med på det.

    Hvis det ikke er grenser for ondskapen til de som er etter deg så er det pussig at du fremdeles for lov til å fremme ditt helt særegne budskap uten sensur. Du ønsker at russerne skal ta den staten som er så snill med deg at den bare gav deg 30% kutt i lønna for ikke å jobbe mer slik at du kan skrive koko-blogg på heltid.

    Hva i all verden hindret den gjennomkorrupte og totalt onde staten i å legge deg i reimer og fylle deg opp med hurra-dop? Budskapet ditt avkreftes fullstendig nettopp av den grunn at du får framføre det uhindret. Det er dog en anklage mot den tragiske situasjonen i norsk psykiatri, folk tillates å gå til grunne uten at noen griper inn.

    Liker

  27. Når man får valget mellom oppsigelse eller psykiatrisk behandling og man ikke lider av noe, men der det er de som går ette en så er dette selvsagt ikke et saklig valg og jo, det viser at ville tvangsbehandle en uten grunn!

    I hvilke land er det vanlig at ledere og kolleger er ute etter kolleger og der alle gir faen?

    Liker

  28. «Det er helt klart at det stod om mitt liv! Og der vant jeg! Jeg reddet livet!»

    Denne uttalelsen viser oss to ting. Og ikke noe mer.

    1) Du er alvorlig psykisk syk
    2) Du forstår ikke at uttalelsen kun kan oppfattes som en bekreftelse på psykisk sykdom

    Liker

  29. «De planla å få meg tvangsinnlagt og der psykiateren var med på det! Altså kunne jeg blitt fjernet fra samfunnet, så kraftig dopet ned at jeg aldri mer kunne fungere!»

    Heller ikke dette finnes det belegg for å hevde. Du ville høyst antagelig slett ikke blitt tvangsinnlagt.

    Men du ville fått valget mellom oppsigelse eller psykiatrisk behandling. Vær klar over at i veldig mange land ville du fått sparken UTEN tilbud om behandling. Og i ganske mange land ville du ganske riktig blitt tvangsinnlagt.

    Liker

  30. Lovverket er aldri fulgt overfor meg, hverken før jeg skrev om de eller etterpå! De løy før jeg skrev om de og også etter. Og de gav faen i fakta både før og etter at jeg skrev om de. De kan ikke skylde på at jeg ble rabiat eller skrev om de! Det finnes ingen unnskyldning for å gi faen i jussen, fakta og å lyve!

    Hvorfor klarer du ikke å se at de ville ødelegge mitt liv?

    Det er ikke jeg som er sinnsyk, det er de!

    De planla å få meg tvangsinnlagt og der psykiateren var med på det! Altså kunne jeg blitt fjernet fra samfunnet, så kraftig dopet ned at jeg aldri mer kunne fungere! Og det altså uten at jeg var syk! Det er så grusomt at det finnes ikke ord. Og dette støtter politiet og resten av staten og advokater!

    Det er helt klart at det stod om mitt liv! Og der vant jeg! Jeg reddet livet!

    Liker

  31. «Jeg ønsker selvsagt mest mulig død for disse og deres venner! De ønsker jo det for meg og andre! Hvem vet hvor mange liv de har ødelagt og fått drept? Dette er Norges ondeste kvinner! Det finnes ikke noe godt i de. Det er bare pur ondskap!»

    Dette er jo regulære vrangforestillinger. Eller sludder og vås du ikke har belegg for å hevde.

    Men det illustrerer på en framifrå måte din psykiske sykdom. Og dette var selvsagt lederne i Nav fullt på det rene med. Så om du ikke hadde vært så inni hampen idiot at du selv sørget for å få sparken, ville du ikke sluppet unna.

    Nav MÅTTE gjøre noe med deg. De kunne ikke la en åpenbart psykisk syk ture uhindret frem. Like lite som de kunne gjort det med en ansatt med tydelige rusproblemer.

    Du hadde garantert fått mellom behandling eller sparken. Og det er slett ikke sikkert behandling ville fått deg opp og gå igjen.

    Men dette får vi jo aldri vite.

    Men det som kan fastslås, er at du valgte det absolutt dårligste alternativet. Men når vi vet hvor kraftig redusert vurderingsevnen din var allerede da, spørs det om du egentlig kan klandres for de utsøkt toskete valgene du tok og de klovneaktige og særs ukloke handlingene du begikk.

    Liker

  32. Jeg gjør ingen skade, det gjør disse! De går bevisst inn for å ødelegge andres liv totalt!Deres mål er at andre dør! Hvorfor klarer du ikke å se det? Hvorfor syns du det er helt ok? Og de har makt til å gjøre det, i motsetning til meg. Disse har makt til å få gjort det de bestemmer seg for da alle hører på de og gir faen i fakta og jussen!

    For meg er disse hinsides onde mennesker. De er sadister og psykopater. De er onde. De gjør det fordi de de nyter å plage og pine andre!

    Jeg ønsker selvsagt mest mulig død for disse og deres venner! De ønsker jo det for meg og andre! Hvem vet hvor mange liv de har ødelagt og fått drept? Dette er Norges ondeste kvinner! Det finnes ikke noe godt i de. Det er bare pur ondskap!

    Liker

  33. «Takket være dere så gir jeg meg ikke. Disse skal straffes. Folk skal også vite at dette er meget onde mennesker!»

    Når du hyller Putin, ABB, ønsker terror mot uskyldige og folk en mest mulig pinefull død og dessuten er beryktet som sinnssyk, er det ingen som tar deg alvorlig.

    Og så lenge du ses på som 110 % utilregnelig og alle vet at du er sprøyte gal er hele vitsen borte, ikke sant.

    Liker

  34. Takket være dere så gir jeg meg ikke. Disse skal straffes. Folk skal også vite at dette er meget onde mennesker! At sånne har fått innrede pårørenderom ved OUS er en vits! Dette er mennesker som overhodet ikke bryr seg om andre, som tror at de selv er de beste og de flinkeste og der vi andre er dumme og ikke kan noe.

    Liker

  35. Laila er i den totalt usannsynlige situasjon at hun er blodig hevntørst fordi hun fikk sparken etter selv å ha fremprovosert sparken.

    Det høres ut som en sinnssyk vits, men det er der Laila befinner seg.

    Og nå har hun i en årrekke kjempet for forståelse for at avskjedigelsen var ulovlig. En kamp det naturligvis er klin umulig å vinne, men det affiserer ikke Laila.

    For henne er kverulering og kontrær krangling selve meningen med livet. At hun ikke oppnår noe, spiller ingen verdens rolle.

    Et utrolig skue.

    Liker

  36. «Dette skal jeg skrive om så lenge jeg lever! Hvorfor blir det ikke ført straffesak mot disse for forsøk på drap eller å skade mennesker?»

    Dette må jo bety at du innser at å dvele ved ting som skjedde for mange år siden, ikke fører noen steds hen.

    Og at du ikke er i stand til å foreta deg noen verdens ting for å gjøre livet ditt bedre. Og at stagnasjonen og håpløsheten er så altomfattende at du ikke klarer å komme deg ut av elendigheten.

    Du står ganske enkelt på stedet hvil. Og har ingen mulighet til å komme deg videre. Fremgang og progresjon er for deg helt utelukket. Du sitter fast i gjørma.

    Liker

  37. Hva dette er godt for? Det viser at vi har folk som går etter sine kolleger i staten! Og de kommer unna fordi ingen tror det skjer, de har ikke kompetanse til å se det, de tør ikke å si noe eller de gir faen. Og de kan også få støtte fordi de er AP medlemmer og homofile! Vi har altså svært farlige mennesker som jobber i statlig etater og politiet gir faen!

    Dette skal jeg skrive om så lenge jeg lever! Hvorfor blir det ikke ført straffesak mot disse for forsøk på drap eller å skade mennesker?

    Det er en så ubegripelig ondskap, også hos det norske politeit at det går ikke an. Jeg håper Russland virker tar over Norge eller tar noen av disse sadistene/psykopatene.

    Og du spør hva dette skal være godt for? Jeg har gått ned 30% i inntekt, min utdanning er null verdt, jeg får aldri mer jobb igjen. Det er altså ikke noe vits i å ta utdanning i dette landet eller få seg arbeidserfaring da det er svært onde mennsker i det norske arbeidsliv! Og det er da kun pga min lungesykdom at jeg har fått uføretrygd. Ellers hadde jeg mistet alt! Man er helt sjanseløs, selv om man har stått på hele livet, fått de beste karakterer med mer. Det er altså ikke noe poeng i å stå på. Det er sånn ondskap at det er helt hinsides.

    Liker

  38. NAV er et bra og velfungerende system. Alle navere jeg kjenner er fornøyd. De som evt ikke er det blir sendt til et promperom Blakstad. Hilsen Hu Mary (NAV Bærum)

    Liker

  39. Det er så kjedelig, vettu…At det går an å være så gørr. Finne på så mye sprøyt, bare for å late som det er noe som skjer i livet ens. Å nå ingenplass med dette maset. At det har tippet over for lenge siden, er jo klart. Enn å tro på alt dette. Og alle «bevisene» som er framlagt. Det er jo flaut. Påfunn og skreddersydde fantasier så Bjørnson og Andersen ville vært sjalu på disse eventyrene. Og så de delusions of grandeur… Som om noen ville ha det du har, Laila. Som om det er noe å hige etter, den galskapen du offentliggjør. Å ikke ha familie eller venner. Aller minst Johannes. Han har du jammen gjort skam på! Drive å si at noen ønsker livet av ham… Det er så forrykt. Alle syns synd i ham, som må oppleve det han gjør. Og det fra sin egen mor.

    Liker

  40. Du kommer deg ikke videre i livet, du. Gnåler og maser om ting som skjedde for mange, mange år siden og som du burde ha lagt bak deg for lengst.

    Dette er så tragisk som det kan få blitt. Hva er dette godt for, tror du ?

    Nei, du kan som vanlig ikke svare for deg. Så jeg får ta den jobben. Svaret er at det ikke er godt for noen ting som helst. Aller minst deg selv. Det du driver med er ren selvskading. En oppvisning i stagnasjon og menneskelig armod.

    Og dette tror du noen misunner deg ? I fullt alvor ? Herregud.

    Liker

Stengt for kommentarer.