Kontantkortet var tomt uten at jeg så og si har ringt noen!

20.07.2022:

Min telefon kontant kort fortsetter å reduseres selv om jeg ikke har brukt mobilen siden jeg ladet for 200 kr 18.07.2022. Nå er beløpet 182 kr.

Jeg begriper ikke hva som skjer. Men nå skal telenor sende meg en oversikt over hva telefonen er brukt til. Mobildatatrafikk er avslått fra 18.07.2022 da jeg trodde det var det som tømte kontoen.

Jeg lurer på om disse nr kan ha noe med det å gjøre? Dette er altså nr jeg er blitt oppringt av. At de tapper kontoen for penger, hos meg kontantkortet:
+447839777567
+441285174129
+302510199516

…..

Hvordan kan det plutselig være tomt på min telenor kontant kort da jeg ladet for 500 kr 22.06.22 og jeg så og si ikke har ringt noen? Kanskje kun ett nr i denne perioden. Tidligere har jeg hatt penger på kortet over flere måneder og da også langt lavere bestilt beløp. Er det hackere som står bak? Jeg er blitt oppringt av utenlandske nr. Eller har det skjedd når jeg har gått forbi noen .. på Ekeberg der det skjer litt av hvert?

Jeg fikk også sms om lavt beløp på kr 15 kl 04.00 i natt og jeg gikk akkurat på do da så jeg oppdaget sms’en da jeg så på klokka på mobilen da. Men da jeg ladet noen minutter etterpå så var kontoen tom. Jeg får jo sms kode når jeg lader beløpet så om kontoen er tom så får jeg ikke lagt inn nytt beløp da.

Det har allerede gått 4 kr fra i natt ( kl. 8-9)og jeg har nå 196 kr på kontoen! Uten at jeg har ringt noen! Her er det noe muffens! Eller må man ha med internettabonnement? Mobilen min blir tappet så fort når jeg bruker internett så jeg gadd ikke ha det.

Jeg har selvsagt kontaktet telenor.

Det er skikkelig ekkelt at slikt skjer meg da jo har en rekke stalkere etter meg som min blogg viser. Disse bestiller en rekke ting i mitt navn også. Og der jeg tidligere har måttet legge ut for tilbakeretur. Noe jeg har sluttet med da jeg jo ikke kan betale for en haug med ting jeg ikke har bestilt og så tømme kontoen pga dette. Det er jo mange måter å ødelegge folks økonomi på. Og disse kan jo også finne på verre ting. Hacke mobilen min .eks. En gang fikk de jo avsluttet mitt nr og der jeg ble uten mobildekning! Jeg lurer på om det har noe med Telenor å gjøre og om jeg må få meg annet teleselskap. Jeg har jo kjent noen som har jobbet i andre firmaer som som kan være forbanna fordi meg ikke ble sammen med de. F.eks en Hjalmar. Jeg tør snart ikke gå noen steder da jeg pluselig er uten mobildekning.

Jeg har politanmedlt dette, og nå i det siste bestillinger gjort i mitt navn.

eg ringte telenor og da sa de at telenorbutikken kunne sjekke mitt simkort og foreta en kjøring for å se om det var hacket, om det var feil med det etc. Men butikken sa at det kunne de ikke, men de kunne restarte alt. Så da gjorde de det da. Men hvorfor sier telenor at de kunne avdekke om det var hacket etc når de ikke kunne det? Dette kostet meg også 600 kr. Butikken fant ut av mobildatatrafikk hadde gått også og det stemmer nok. Hadde telenor sagt jeg kunne sjekket dette på mobilen så hadde jeg spart 600 kr!

33 kommentarer om “Kontantkortet var tomt uten at jeg så og si har ringt noen!

  1. Det går ikke an å sperre folk som bare bruker et nytt ip nr når jeg sperrer de.

    Ikke mer interessant? Dere har også fått sparken og der ingen har sjekket saken, fakta eller jussen og der klager ikke engang er skikkelig behandlet? Eller dere skjønner det vel ikke når det skjer dere! Jeg tror ikke dere skjønner engang konsekvensene av at klager ikke er blitt behandlet skikkelig

    Og jo jeg står på Harald Hårfagres slektre.

    Liker

  2. Jo. Det finnes en masse menneskligheter i oss. Det er bare du som er i et sånt egosentrisk drama. Og tror at vi er ute etter deg. Som sagt fra før, er det du som har postet så mye skrell på nett, tilogmed lagt ned linken til bloggen din, på offentlige sider. Så her vi da. Følger med på Laila’s neste utbrudd, beskyldninger, konspirasjoner. Du tar det så utrolig langt, at det er faktisk underholdning for de fleste. Ville du ikke hatt oppmerksomhet, så ville du sperret kommentarene. Men dette er det eneste du har i livet ditt. Av kontakt med andre mennesker. Jeg skjønner det. Men slutt å finne
    på så mye drama. Du er ikke mere interessant en oss andre. Og nei… Du er hverken majestetisk, eller kongelig. Ikke mere enn oss andre. Lite sjalusi er det også. Men du finner vel på…

    Liker

  3. Gudfader, så mye drama som du lager…ringekortet ditt har blitt brukt opp, og da er det så klart en statlig sammensvergelse, ondskap og hat, faktisk. Hahaha. -Jeg hadde også et oppbrukt kort, engang. Ja, det var nok overnaturlige greier det…😄😄🐓

    Liker

  4. Kabelen som går inn til meg?? Hvilke bilder?

    Hvordan skulle han finne ut av at det skulle være meg som hadde bestilt i hans navn? Hvorfor skulle jeg gjøre det? Det er ikke noe jeg gjør! Det er ikke noe jeg syns er morsomt! Jeg vil da ikke ha noe med han å gjøre!

    Så hvorfor i helvete sier dere slikt til meg? Dere gir faen i hva jeg føler og opplever. Dere nyter å plage meg. At jeg må ordne opp og avbestille og kan i inkassosaker og få en ødelagt økonomi. Dere er antifa mv Så jævlige og onde mennesker at det finnes ikke ord!

    Jeg sletter alle kommentarer fra dere heretter. Men de lagres som slettede. Nå er det slutt på at dere kan skrive til meg og trakasseere og true meg!

    Liker

  5. Han fant faktisk rester etter flere av bestillingene du har gjort liggende igjen i kabelen som går inn til deg. Du har vel sett bildene?

    Liker

  6. Dere er så jævlige at det finnes ikke ord! Og dere jobber enten i staten eller har den norske staten med dere! Det sier alt om Norge. Dette landet og dette folket må utslettes. Det er ingen i hele staten som sjekker jussen elle fakta. Det er en ondskap helt hinsides. Det finnes ikke et snev av menneskelighet i dere.

    Liker

  7. Dere er så grusomme og så onde og sadistike og psykopatiske at dere nok vil få meg fengslet og også i forvaring! Dere jobber sammen med den norske stat om å ødelegge mitt liv! Det finns ikke den ondskap jeg ikke skal oppleve. Det er et enomt hat mot meg!

    Liker

  8. Det har jeg ikke gjort. Men om han har lidd økonomisk tap eller er plaget av dette så får han politiamelde meg da! Jeg er forberedt på at politiet er på deres side så det burde dere gjøre!
    Men husk da også på at jeg legger ut løgnene fra poliiet i retten og også denne bloggen.

    Liker

  9. Jeg har lest begge psykobloggene(din og Ribsskog sin), og Ribsskog har lagt ut håndfaste bevis på at du har bestilt ting i hans navn, mens du ikke har lagt ut noen bevis på at han har bestilt ting i ditt navn.

    Liker

  10. Du mener vel det da at jeg skal bruke penger på returporto på noe jeg ikke har bestilt selv!
    Jeg bruker ikke ett rødt øre på noe jeg ikke har bestilt selv.

    Noen firmaer tror jo at det må være meg som har bestilt siden det er oppgitt navn, adresse, tlf, nr og fødselsdato og nekter å la meg slippe å betale. Det er bedriftene som må ta tapet når hvem som helst kan bestille i andres navn. Og nå hadde altså en giro gått til inkasso også. Det er helt forferdelig

    Liker

  11. Det har jeg ikke gjort! Du får politianmelde meg da. Du og politiet samarbeider vel om å ta meg. Politiet lyver jo om meg (du trodde vel at jeg derfor skulle være lett å ta) så det blir en glede å vise dette i retten! Samt også at riksadvokaten også støtter løgner fra politiet da.

    Og blir det rettsak mot deg da jeg anmelder så skal jeg si det samme og legge frem bevisene!

    Liker

  12. Du er direkte ond.

    Du får ha kongeæten for deg selv da hvis det er det du er så misunnelig på.

    Jeg begriper ikke hva du ønsker med dette og hva du vil oppnå? Selvsagt ødelegge mitt liv da men HVORFOR?????? Er jeg et tilfeldig menneske du ikke liker meningene til eller er det av en bestemt grunn at du går etter meg?

    Selvsagt vil jeg ikke få svar. Det kommer et kokosvar helt uten relevans til saken snart fra deg. Du er ikke et menneske, du er stein eller en maskin og din jobb er å knuse meg. Kanskje med støtte fra staten.

    Liker

  13. Du gir faen i andre menneskers liv og helse! HVORFOR?? Fordi du er en sadist og psykopat?

    Dette går faktisk veldig inn på meg. Jeg blir redd og motløs. Jeg vet aldri hva som dukker opp og kanskje tror ingen meg til slutt heller. De sperrer meg jo ikke selv om de sier de skal det og saker går da til inkasso.

    SÅ DU MÅ SLUTTE MED DETTE. Jeg er ingen maskin som tåler alt eller som har urhovelig med penger. Du må da for faen tåle at folk har andre meninger enn deg! Og at de hater AP med mer.

    Liker

  14. Veldig hyggelig at du bestiller helsekost i mitt navn og der firmaet sender det til inkasso selv når jeg sier at jeg ikke har bestilt dette og de sier de sletter alt.

    I dag fikk jeg også en tlf fra Domino pizza der du ofte bestiller pizza i mitt navn og der jeg må si at jeg ikke har gjort det. De trodde du var uskyldig. Som om en skyldig sier at han er skyldig. Så nå må jeg be de blokkere meg også!

    Og så hadde du bestilt strøm hos Motkraft i mitt navn.

    Politiet har nå mottatt anmeldelse på dette! Og det er betegnet trusler!

    Jeg lar dine svar stå for å vise hvordan du opptrer. Jeg begriper det ikke, hvorfor du må plage meg sånn og gjøre så jeg havner i uføre!

    Liker

  15. Det er nok bare mobildata. Du kan sjekke forbruket på Mine Sider. Ingen grunn til å overdramatisere og involere Politiet.

    Liker

Stengt for kommentarer.