116 kommentarer om “Dette er menn med integritet

  1. I nyhetene nå for tiden, så er det om en dame, som må i fengsel, siden hun har forfalsket vitnemålet sitt, og sendt til samordna opptak.
    Det er vel Laila Monica, det da.

    Men, Buskerud Fylkeskommune, de har forfalsket mitt vitnemål, og politiet i Drammen, de vil ikke engang forklare meg hva som har skjedd, men vil at jeg skal ringe hun dama, som har tulla med meg, i flere måneder, og sagt at hun skal sende vitnemålet, men har drøyd.

    Jeg mener at det minste politiet i Drammen, kan gjøre, hvis de sier, som de gjør, at forfalskningen skyldtes en glipp, det var å forklare meg hva glippen var, for han hadde visst fått forklart dette.

    Her lukter det korrupsjon, mener jeg, siden de ikke vil forklare om dette, og vanlige folk, de må i fengsel, hvis de gjør sånt her, men byråkratiet slippet unna.

    Liker

  2. Brevkurs ja.

    Ikke rart du ble en dårlig jurist.

    Men men.

    Uten bevis er du bare vaskekone.

    Sånn er det.

    Liker

  3. Erstatning for hva da?
    Og hvordan skal en grønnsak som deg få til noe sånt? Dette blir gøy, kjør på!

    Liker

  4. Ja, min mor var vaskekone,. Men hun hadde også bare 7 års skolegang. Min far hadde 3 års
    skolegang. Og likevel er jeg så intelligent og jurist, haha.

    Jeg selv har vasket i mange år. Jeg var jo blandt de beste i klassen på vidergående og også barneskole så det tilsa at jeg ikke ville være det til evig tid. Jeg tok faktisk jussen helt alene da jeg bodde i Lærdal så jeg hadde også da en stor viljestyrke. Men staten hadde nok sett at jeg var vaskekone fremdeles. Jeg vasket på Stortinget i 3 år og ble høyere sikkerhetsklarert for å vaske for Lundkommisjonen.

    Liker

  5. Så dum som du beviser å være, er det usannsynlig at du har bestått en juridisk eksamen.

    Det må jeg nesten kreve bevis for, ellers erklærer jeg det usant at du er jurist.

    Du kan ikke ha bestått ungdomsskoleeksamen engang.
    Du er vaskekonemateriale.

    Liker

  6. «At det var 150.000 innbyggere da betyr jo likevel ikke at alle fikk barn med Harald Hårfagre eller at alle ble født i ekteskap»

    Det er ikke bare vrangforestillinger, du er virkelig stokk dum.

    Liker

  7. Hei Laila Monica.
    Takk for din bestilling.
    Vi kommer mandag 10. januar kl 07:00.
    Dersom du avbestiller etter 7. januar kl 14:00 eller ikke er til stede for å slippe oss inn vil det komme et avbestilling/bomtur-gebyr på kr 3999.

    Med vennlig hilsen

    Liker

  8. Ja, det stemmer, jeg er i slekt med omtrent alle adelige og kongelige for 1000 år siden. Men
    er det noen viktigere enn Harald Hårfagre? Vi har jo ellers i rett linje kong Ælla i Northumbria, ei prinsessse i Novgorod Russland, Ragnar Lodbrok, Sigurd «orm i øyet. Med mange flere. Alle disse er er før Harald Hårfagre slik at alle kongelige i Europa har de samme.

    Som sagt er det bare å vise deres slektstre. Det er vel noen som har laget det for dere om dere ikke har gjort det selv for det ville slektsforskere ha gjort og da finnes det på nettet.

    At det var 150.000 innbyggere da betyr jo likevel ikke at alle fikk barn med Harald Hårfagre eller at alle ble født i ekteskap.

    Og dessuten så må man jo ha evner til å stå imot flertallet og makta. Man må ha en enorm mental styrke når det røyner på. Altså være en konge, være en hersker som ikke lar seg herse med. Og det har jo ikke dere i dere.

    Liker

  9. «Som sagt ville det blitt bråk og uro i samfunnet om folk fikk vite det.»

    Det tror jeg deg på. Ser for meg meg et enormt, rasende opptog på Karl Johan under fanen: Laila som Dronning NÅ. Fuck off, Harald og Sonja.

    Så kan de flytte inn i leiligheten din på Grønland og få uføretrygd. Våte drømmer, dette.

    Liker

  10. Laila forstår ikke dette, Jostein. Det blir for mange sifre for henne. Intelligent som hun er. Jurist og greier.

    Husker hun sa: Ja, men alle har jo bare en far og en mor. 🙂

    Liker

  11. Intelligent og jurist, ja.

    Men matte på ungdomsskolenivå henger du ikke med på.

    Fornuft, logikk og fakta avviser du.

    Tilegne deg ny kunnskap er du ute av stand til.

    Og du sliter med alvorlige, forstyrrende vrangforestillinger,

    Det er mulig du er intelligent, Laila. Men per nå virker du alt annet en intelligent.

    Du virker å være stokk dum. Og ufornuftig til det sykelige.

    Du er til latter og hån. En internett-klovn. .

    Og det bør du få gjort noe med.

    ASAP !

    Liker

  12. Laila, vet du hvor mange fordedre du har på den generasjonen, 32 ledd tilbake?
    Dersom du husker litt av matematikken fra ungdomskolen, finner du fort at formelen er 2^G, der G er antall generasjoner.

    Slekstreet ditt har altså 4.294.967.296 forfedre på generasjon 32, en av disse over 4 millardene var Harald.
    Til sammenligning bodde det bare bodde ca 150.000 mennesker i Norge på den tiden.

    Gir det deg noe slags perspektiv, eller blokkerer vramgforstillingene dine det også?

    Du er slekt med stort sett alt som kunne krype å gå av konger og adelsmenn i Norge for 1000 år siden, gratulerer. Du er unik.

    Liker

  13. «Jeg har aldri sagt jeg har rett til tronen.»

    Akkurat det er sant. Du har ikke sagt det direkte som jeg har sett.

    Men til gjengjeld har du utallige ganger sagt at staten er livredd deg og vil drepe deg. Uten å gi noen forklaring på hvorfor i himmelens navn de skulle ønske å kverke en uføretrygdet gammel skrulle som deg.

    Og da har du sagt det indirekte.

    Liker

  14. «menn tvang seg hjem til meg»

    Det er en av mine personlige favoritter. Og jo flere ganger du gjentar det, dess mer overbevist blir jeg. Tror jeg snakker for mange !

    Det var nok Nav som sendte dem. Eller Forsvaret, Kanskje Politiet. Eller Staten. Kongehuset ! Mest sannsynlig alle sammen. Litt urettferdig å utelate «de i Lærdal», homofile nettverk, Ap og eksene.

    Har jeg glemt noen ? Det var da enda flere du er forfulgt av , Laila ? Er det ikke omtrent alle ?

    Liker

  15. Hi-hi, hun svarer akkurat som jeg sa. 🙂

    Nei, kanskje vi alle sammen skal bestille et slektstre, flikke litt på det , si vi har rett til Tronen og at staten vil drepe oss fordi de er livredde. Blir mange om beinet etter hvert. 🙂

    Du går rett i fella, Laila. Du er ikke vanskelig å lokke ut på glattisen.

    Liker

  16. Jeg har et slektstre som viser dette. Og jeg har altså opplevd så mye rart der jeg har null
    rettsvern og rettsikkerhet, ingen i staten bryr seg om jussen eller fakta eller at det lyves så hvilken annen grunn skulle det være enn mine forfedre?
    Samt at de jo også har løyet om min sønn, Harald Hårfagre kommer fra Lærdal, jeg er avlyttet av forsvaret, menn tvang seg hjem til meg, Ribsskog er svært opptatt av de kongelige og adelige. Med mer.

    Liker

  17. Men så vis meg deres slektstre da. Det er jo ikke så lenge siden Harald Hårfagre levde. Det er kun 31 generasjoner mellom meg og han. Så det er vel det det ligger oå hos alle rundt min alder. Faktisk så er jeg og mine da foran Kong Harald i slektslinje da han også er 31 generasjon etter Harald Hårfagre og han er jo mine foreldres generasjon. Hans barn som er min gernerasjon er da 32 generasjon.

    Liker

  18. Men bare vent: Nå kommer snart en rekke innlegg fra henne hvor hun hardnakket påstår at vrangforestillingene ikke er akkurat det, men derimot den fordømte VIRKELIGHETEN.

    Og sånn er det jo for de stakkarene som sliter med slikt. Men selvfølgelig klin umulig å få andre til å tro på det. Uansett hvor mange millioner innlegg man poster.

    Liker

  19. Hun er ikke tilbakestående, selv om det kan virke sånn. Men matematikk er hun ikke særlig god på. Skulle tatt meg to minutter å sette henne fast på oppgaver på ungdomsskolenivå.

    Men alt som kan rokke ved vrangforestillingene avvises som ved refleks. Jeg har lest litt om akkurat det, og det er helt typisk for folk som lider av vrangforestillinger.

    Det er derfor logikk, fakta og fornuft ikke biter på henne. Det har høyst antagelig ikke å gjøre med dumskap i den forstand.

    Avvisningen og den manglende evne til å ta til seg fornuft og logikk er rett og slett et forsvarsverk. Man tviholder på vrangforestillingene fordi de har blitt sentrale søyler i ens liv.

    Men til dere som snakker henne etter munnen, og liksom gir henne rett: Det er det verste dere kan gjøre mot henne. Det er rent faenskap og ondskapsfullt.

    Liker

  20. I dag, 6. januar kl 6:03, fikk du forklart hvor LITE UNIKT det er å være etterkommer etter Harald Hårfarge, men en link til en artikkel med høyt faglig innhold.

    Hva var det du ikke forsto?

    Du hår fått det inngående forklart tidligere også.
    Er det bare psykisk sykdom du lider av, eller er du tilbakestående i tillegg?

    Liker

  21. Å være direkte etter Harald Hårfagre er like ordinært som å ha 10 eller færre fingre, lille venn.

    Liker

  22. Samtlige 77 følgere er høyst sannsynlig etterkommere av HH som jeg forklarte deg i går. Og det med solid kildehenvisning. Du har tidligere også fått deg forklart hvorfor dette må være riktig rent matematisk.

    Hva kommer det av at du fortsatt ikke skjønner dette ?

    Er du så redusert at du ganske enkelt ikke forstår ?

    Leser du ikke de seriøse og saklige kommentarene ?

    Jeg tror ingen av disse to ellers så logiske alternativene er relevante for deg.

    Jeg tror det kommer av at dette er av den type fakta som kommer i alvorlig konflikt med vrangforestillingene dine som du nå har bygget hele din eksistens rundt. Og dermed MÅ du avvise slike forklaringer. Uanfektet av hvor fornuftige, riktige og godt dokumenterte de er.

    Skulle du ta slike realiteter innover deg, ville det skjøre byggverket av løgner, virkelighetsfornektelse og vrangforestillinger falle i grus. Og det er mer enn du kan tåle. For så skjør er du faktisk.

    Liker

  23. Har du tenkt over at knapt noen kommenterer åpningsinnleggene dine på denne bloggen, men rimelig konsekvent kommenterer alt mulig annet ?

    Det kan jo ikke bety noe annet enn at det ikke fenger og har null & niks interesse.

    Det samme gjelder på FB-siden din hvor du har nesten 80 følgere. Ingen kommenterer. Men de har kanskje oppdaget
    at hvis de ikke sleiker deg opp etter ryggen og sier seg enig med deg, blokkerer du dem bare. Tror ikke det er mange som har en FB-side med så følgere og så mange egne poster med så få reaksjoner.

    I sum er det altså ikke meningene dine som fenger. Det må være noe annet. Kan du begripe hva i all verden det kan være ?

    Liker

  24. Alle vet vel at man ikke arver en dritt når avdøde har barn. Slekta di er neppe så blåste i hue. Eller, forresten……

    Liker

  25. Etter litt surr/knoting så har jeg endelig fått Laila Monica-boten til å virke. Så jeg har nå tre boter på #USA, #London og #blablatemp.

    Liker

  26. Nå kaller pøblene seg for DavidH, på #Lærdal. Kanskje det er hu Laila Monica Nikolaisen, (fra NAVs uføreavdeling i Oslo), som tuller. Hu har jo slekt i Lærdal.

    Liker

  27. Er det ikke stort sett ved begravelser man ser slekta si ? Tror det er sånn i de fleste familier. Som en i slekta mi sa etter en begravelse og vi satt og fikk oss noe gravøl:

    «Dette var hyggelig ! Får håpe noen flere dauer snart». 🙂

    Liker

  28. Ok. Men da må du anmelde den som har gjort det. Ribsskog har garantert ikke gjort det.

    Han er fulltids beskjeftiget med å returnere «trollpost», klage til og skjelle ut avsender og be de oppgi navnet til den som har bestilt det. Og så når han har fått svar be om at saken sendes til øverste leder. Alt med CC til en drøss av folk som ikke har en dritt med saken å gjøre.

    Når han da ikke henvender seg til slektninger av folk han har hatt med å gjøre for 20-30 år siden på Facebook med de mest hårreisende forespørsel. Han får kun unntaksvis svar.

    Og hans turer i dagligvareforretninger og på Nav blir grundig dokumentert gjennom bilder og sylskarpe analyser.

    Og så skal alt – absolutt alt – legges ut på bloggen. Dette er mer enn fulldags jobb. Ofte må han «jobbe» natterstid.

    Så Ribsskog kan utelukkes.

    Liker

  29. Og Laila tror tilsynelatende på fullt alvor at jeg er misunnelig på henne. Jadda, jadda…….

    Og sånn går no dagan. 🙂

    Liker

  30. Hei! Jeg heter Rune Fardal og jeg fikk diagnosen PSYKOPAT! Dessuten var jeg både egoistisk, dominerende, manipulerende. Diagnosen fikk jeg av lege Trude Hetland som jobber ved Omnia legesenter i Bergen. Påstanden/diagnosen dukket opp i en sakkyndig rapport skrevet av «spesialist» i klinisk psykologi, Eli Hallaråker, i Bergen

    Liker

  31. Politianmeldt for å fortelle deg at du tar feil og dokumentere det med henvisning til forskning.no ? Seriøst ?

    Liker

  32. «Selvsagt er ikke praktsik alle etterkommere av Harald Hårfagre..»

    Jo, det er de. Og dette har blitt forklart deg før. Med pålitelige kildehenvisninger. Det virker ikke som du er i stand til å ta til deg ny kunnskap.

    Fra forskning.no:

    «Har du vikingkonger i slektstreet? Hva så? Det har alle andre i Europa også.»

    «Alle stammer fra Hårfagre»

    «Det gjør nemlig absolutt alle mennesker av europeisk avstamning. Alle. Inkludert Rutherford selv, enda han er halvt indisk.»

    «Når det gjelder slektskapet til Harald Hårfagre, kunne oldebesten altså spart seg bryet: Ifølge Rutherford gir både moderne modeller for genetikk og erfaringer fra genkartlegginger det samme svaret: Alle europeere er etterkommere av fyren.»

    https://forskning.no/dna/alle-europeere-stammer-fra-vikingkonger/258369

    Liker

  33. Takk for din bestilling, Laila Monica Ribsskog.

    Du har valgt abonnementet Full Rulle.

    Siden du har valgt eSim istedet for simkort blir ditt mobilnummer 91587593 flyttet over til oss allerede i morgen, 06.01.2022 kl. 12:00.

    Velkommen som kunde!

    Liker

  34. Har aldri vært opptatt av hvem damene måtte være etterkommere av. Dessuten er praktisk alle etterkommere av Harald Hårfagre. Har aldri hørt at noen andre menn skulle være opptatt av det heller.

    Mvh Don

    PS. Har – som Rune Rudberg – bedekket godt over 1000 damer (horer ikke medregnet).

    Liker

  35. Alle snakker om at strømmen er så dyr for tida.

    Og det er jo riktig.

    Har nordmenn nå varmekabler i gulvet, på alle baderommene.

    Og har de på stereoanlegget hele tida?

    Og har de på TV-en hele tida?

    Og bruker de mye penger på lade opp sex-leketøy?

    Hva er det egentlig som nordmenn bruker så mye strøm til nå, som de ikke gjorde på 70/80/90-tallet.

    Og for noen uker/måneder siden, så kom jeg på, at det må selvfølgelig være elbilene.

    De bruker forferdelig mye strøm, (når disse skal lades opp).

    Og når etterspørselen blir høyere enn tilbudet, (på strøm), så går prisene oppover.

    Så uten elbilene så ville vi nok fortsatt hatt billig strøm her i landet.

    (Hvis jeg skulle tippe).

    Men dette informerer visst ikke avisene om, (kan det virke som).

    (Av en eller annen grunn).

    Og dette må vel politikerne har skjønt.

    Er det noen som tuller med oss?

    Liker

  36. Det kan også være bakdører, i Smittestopp-appen/Bluetooth.

    Sånn at folk som oppholder seg i nærheten av deg.

    Kan komme seg inn på mobilen din, og finne ut, hvem du har truffet, de siste dagene, eller lese passord og epost, dersom du har det på telefonen.

    Du trenger ikke engang å ha appen selv.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Liker

  37. Eller forsvaret da selvsagt. Nok et bevis på at jeg er etterkommer etter Harald Hårfagre.

    Eller en eller flere av mine ekser.

    Eller politiet som sikkert mener jeg er terrorist.

    Dere tror dere klarer å ta meg. Ha.

    Jeg har kun ett mål og det er å vise hva den norske stat driver med.

    Liker

  38. Nå er det politianmeldt.
    Sv: Anmeldelse
    Fra Postmottak PDI OsloAdd contact
    Til meg
    Dato I dag 22:52
    Din henvendelse til Oslo politidistrikt er mottatt. Henvendelser til vårt e-postmottak blir fulgt opp på hverdager mellom kl. 0800 – 1500. Vårt sentralbord nås på telefon 02800 døgnet rundt. Har du akutt behov for politiets hjelp, ring 112.

    Liker

  39. På fredag 22. oktober så gikk jeg ned til Laila Monica for å sjekke strømmåleren.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Det stod to dop-selgere, (eller noe lignende), og hang på borettslaget sin parkeringsplass, (i mørket).

    Disse var breiale/ampre/høylytte/utagerende/aggressive/’revir-markerende’/teatralske, (kunne det virke som).

    Så jeg gikk en omvei, for å unngå at det skulle bli en slags scene.

    (Ellers måtte jeg ha passert disse to mørk-kledde, (i mørket), og liksom vært på utstilling, mens jeg gikk forbi de.

    For disse var som ‘narvere’, på den nokså trange parkeringsplassen.

    Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Liker

  40. Tror du virkelig at jeg vil bytte strømleverandør? Tror du jeg bruker like mye strøm som andre? Har jeg klaget over høye strømpriser? Tror du ikke jeg ville bestilt selv om jeg ønsket det? Om det ikke bare er fordi du er ond så er du dum som er brød og tror liksom at vi alle i Norge er like og at vi må bytte strømleverandør.

    Du kan vente deg en ny politianmeldelse.

    Liker

  41. Men hva er så poenget med å ikke gi en reell kontradiksjon? Eller lyve om regelverket til en og også si at en har begått feil når man ikke har det slik at man kan registrere feil på en?

    Poenget med å ikke gi en reel kontradiksjon er at man ikke skal få forberede seg, man skal ikke få forsvare seg, man skal ikke skjønne hva de driver med etc. Og hvorfor gjør de det? Er det noen annen grunn enn at de ønsker å få en sparket til slutt?

    Og hva er poenget med å lyve til en og si at man har begått feil når man ikke har det slik at de kan registrere feil hos en? Det er jo fordi de ønsker at det skal virke som man gjør mange feil og dermed ikke har kompetanse og der man også blir innkalt for dette og også da får sparken!

    Det er du som ikke skjønner konsekvensen av å ikke følge regel- og lovverket. Det er du som ikke klarer å se sammenhenger.

    Og når de holdet på sånn så er de sadister og psykopater! De ønsker å ødelegge mitt liv, min karriere og min helse.

    Det kan da godt være NAV som stod bak de mannfolka og fikk meg urelåst (og også innelåst) da de jo vektla da de sendte meg til psykiate at jeg hadde endret meg for 2-3 år siden. Det var jo da dette hendte. De trodde kanskje de kunne bruke dette da fordi de trodde dette hadde påvirket meg eller de håpte på det. Og de hadde lest det på facebook også så de visste at andre også ville ha lest det. Om de stod bak kunne de også si at jeg var helt gal og at dette ikke var sant.
    Det var også da jeg fikk lungesykdom og hadde kjøot en hytte. Og han jeg kjøpte hytte av hadde kanskje kontaktet NAV han også og spurt om jeg var gal så han fikk diskreditert meg så ingen skulle tro på det jeg sa om han. Kanskje de samarbeidet også, For han var jo også rar og hadde lagt avispapir i setet. Han hadde kanskje planer om å drepe meg og hindre dna spor i bilen. Hytta var jo meget billig. Han ba meg hoppe ut av bilen i et lyskryss også og han sendte meg en meget rar epost.
    Og som sagt fikk jeg en lungesykdom da. Jeg var jo veldig svimmel da, kanskje kolleger trodde jeg var blitt gal da jeg jo knapt klarte å gå og ikke engang kunne sitte på møter uten å bli svimmel. Men det viser at de bryr seg med ting de ikke har noe med.

    Og jo mindre de klarte å ta meg på jobben jo mer ville de vel ha gått etter meg privat. For da kunne de jo i det minste bruke det for å påstå at jeg hadde endret meg og så sende meg til psykiater da jeg skrev om de.

    Jeg finner det veldig pussig at en av de lederne som var mest etter meg kom på at hun skulle lage besøkrom, altså innrede det, flere år etter at hennes mor døde av lungesykdom. Jeg tror det var for å gi henne godt omdømme så ingen skulle tro at hun gikk etter ansatte. Eller enda verre, at det var som takk for at hun hadde gått etter meg. Kanskje det var derfor jeg fikk lungesykdom også fordi jeg ble så stresset at jeg glemte å puste skikkelig! Jeg ble bare sittende og måpe fordi de viste et slikt mot meg. Hun så jo også på meg med hat i blikket. Spesielt da eksen klagde på meg. Så kanskje de kjente hverandre. Og hun betalte jo ikke for det. Og kanskje hun eller også eksen forgiftet meg så jeg skulle bli syk. For jeg har jo en svært sjelden lungesykom og jeg går på eksperimnetell behandling. Det minner litt om corona. Kanskje de ville ha en forsøksperson? Eller ødelegge livet til en etterkommer etter Harald Hårfagre. Legen oppførte seg også rart der.

    Du kan si hva du vil. Faktum er uansett at konsekvensene av å ikke gi ansatt reell kontradiksjon og å lyve til de om regelverket og si at man har begått feil når man ikke har det er at man som ansatt en dag vil få sparken fordi ledere da kan si hva om helst om en og det var det det de gjorde. Jeg hadde varslet om det også. Men de gav faen.

    Advokater og politi med flere må jo skjønne at man ikke får ny jobb om alle tror at man skjelte ut kolleger og ledere uten grunn! Og der de selv sier at flere anonyme kolleger klager på en så man vet jo ikke hvem som vil gi en gode referanser heller. De sa jo selv på møter at kolleger kunne klage på meg selv om de var hyggelige. Da må advokater og politi legge til grunn, om de ikke mener man bare kan havne på gata, at eneste mulighet for å få ny jobb er å bli politisk korrekt, vise det på facebook f.eks og si at man har gjort galt selv om man ikke har det så får man kanskje ny jobb. Det er diktatur det når man påtvinges å ha en bestemt politisk oppfatning. Det er også diktatur når NAV skriver at man har skrevet stygt om damer som stemmer på AP/SV i innstilling til avskjed. Det kan ikke være skrevet av en jurist da det er helt usaklig og minner om DDR.

    De har ikke sagt sitt. De har bare fått fremmet et forslag og så trodd på det som er servert og så sparket meg. De har ikke hatt kompetanse eller de har ikke sjekket saken. Da de ikke tor at dette kan skje i arbeidslivet. Eller de har altså, selv om du nekter å tro det, villet ødelegge mitt liv og der hele staten er med på det! Fordi jeg er etterkommer etter Harald Hårfagre!

    Liker

  42. Det kan virke som at Kvinneguiden sine degenererte ingeniører/datafolk, har gjort det sånn, at hvis man skriver ‘johncons’, så blir det istedet skrevet ‘xx’, (på debattforumet). Hm

    Og dette er på toppen av.

    At det tidligere har vært sånn, (i X antall år), at hvis noen har skrevet mitt etternavn der, (‘Ribsskog’), så har det istedet blitt skrevet: ‘Blåbærkratt’, på debatt-forumet.

    (Av en eller annen grunn).

    Så det er jo som noe uforståelig ‘skrulle-tull’, må jeg si.

    (Noe sånt).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Liker

  43. Gratulerer med ny strømavtale !

    Hjertelig velkommen til Talkmore Strøm! Vi kommer til å gjøre vårt aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde, og vi garanterer at vi følger strømbørsen time for time. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 49,-. Hos oss er det ingen påslag og ingen skjulte kostnader – slik det bør være. Strøm gjort ærlig!
    Dine opplysninger er nå registrert, og vi vil ta oss av alt det praktiske rundt din nye strømavtale. Du vil motta en SMS når Talkmore Strøm er på plass i stikkontakten din, om ca. 14 dager – eller senere dersom du har valgt oppstart lenger frem i tid.

    Adresse: Christian Krohgs gate 43 A, 0186 OSLO
    Strømmåler: 7359992897090573
    Mobilnummer: 91587593
    E-post: eribsskog+laila@gmail.com

    Hilsen alle oss i Talkmore 🙂

    Liker

  44. «Her snakket jeg altså om å redde mitt eget liv og helse!»

    Du tror jo at Nav var ute etter å drepe deg. Det er en vrangforestilling. Og følgelig intet argument.

    «De var sadister og psykopater!»

    Nok en vrangforestilling.

    «De hatet meg kort og godt. »

    Paranoia i full blomst. Men det kan godt hende de ikke likte deg spesielt godt.

    «Jeg vet ennå hvem de mannfolka som tvang seg hjem til meg var og hvorfor de kom. Eller hvem som fikk meg utelåst. Det kan jo være kolleger og ledere i NAV som stod bak.»

    Dette er spekulasjoner som er så vanvittige at du burde skjemmes.

    «Eller det rare at ting skjedde etter at jeg hadde vært på Rikshospitalet og fått påvist lungesykdom og der etterpå har latt en av lederne som var etter meg få lage besøksrom»

    Dette blir jo bare verre og verre. Et besøksrom ! Det kan du da ikke dra inn i saken.

    Du har jo ingen saklige argumenter. Kun elleville spekulasjoner og antagelser som ikke kan bevises. Det er jo ikke rart du ikke kommer noen vei. Ingen vil noensinne tro deg på dette. Du får bare stemplet «Totalt utilregnelig og rørete» i panna.

    «Det betyr også at vi lever i et diktatur. Advokater, politiadvokater mener at man må skifte politisk syn og at man må ha politisk korrekte meninger og at kun disse kan få ha jobb og leve!»

    Dette er jo rent tullprat. Det finnes ikke fnugg av bevis for dette.

    «Hvorfor skulle man ikke vinne frem selv om man skjelte ut kolleger og ledere»

    Leser du i det hele tatt det jeg skriver ? Eller forstår du det bare ikke ?

    Advokat Larsen har sagt sitt. Advokaten i Codex har sagt sitt. Politiet. Regjeringsadvokaten. Fagforening. Ledelsen i Nav. Alle forstår at DET KAN MAN SLETT IKKE GJØRE FORDI DA FÅR MAN SPARKEN.

    Du – som verdens eneste – forstår det altså ikke. Og du skal liksom være jurist. Du er helt utrolig.

    Forsvarer deg med vrangforestillinger og spekulasjoner det ikke finnes bevis for og som ingen vil tro på. Skriker ut om at aller er sadister og psykopater. Side opp og side ned. Men saklige argumenter er du i beit for.

    Sakens enkle faktum forstår du ikke. Uansett hvem som forklarer. Uansett hvordan man forklarer deg det. Uansett hvor mange som forklarer deg det. Og uansett hvor iherdig du prøver å overbevise folk om at du har rett uten å ha lykkes en eneste gang.

    Liker

  45. Du betaler vel forsikring selv om du ikke vet om du selv vil rammes av noe. Det samme med det å ha en jobb der man ikke vet om de vil få en sparket eller ei, men der de har vært etter deg i alle år og også begynner å stalke deg på facebook. Da må man velge en løsning med best utfall selv om man ikke vet sikkert utfallet. Det å tro det beste hadde jo ikke fungert fordi de forsatte med å gå etter meg så da var det kun en måte å redde meg selv på; bli forbanna og vise styrke. Her snakket jeg altså om å redde mitt eget liv og helse!

    Hvorfor skulle man ikke vinne frem selv om man skjelte ut kolleger og ledere når de aldri har fulgt lovverket og har løyet til meg om regelverket og sagt jeg hadde feil når jeg ikke hadde det og heller aldri gav meg reell kontradiksjon? De var sadister og psykopater! De begikk jo i tillegg en rekke lovbrudd mens prosessen med å få meg sparket foregikk. Det var fordi ingen skulle se hva de drev med. De hatet meg kort og godt. Du ser bare på min oppførsel og glemmer alt det de gjorde.

    Jeg vet ennå hvem de mannfolka som tvang seg hjem til meg var og hvorfor de kom. Eller hvem som fikk meg utelåst. Det kan jo være kolleger og ledere i NAV som stod bak. Eller det rare at ting skjedde etter at jeg hadde vært på Rikshospitalet og fått påvist lungesykdom og der etterpå har latt en av lederne som var etter meg få lage besøksrom. Og da hadde jeg også kjøpt en hytta og det var like etter dette alt begynte. Men det var også slutt med «anarkisten» Tengelsen som er venn med Erik Ribsskog. Jeg ble jo advart på Lorry mot han.

    Du klarer ikke å forstå at advokater, politi med flere gir faen rett og slett. Hvorfor vet jeg ikke, men det er det de har gjort. Som nevnt tidligere tror de vel at man bare gjør som de, slikker sadistene og psykoatene oppetter ryggen og dermed får ny jobb. Eller så er det kun sadister og psykoater som får jobb. Kanskje Norge består 95% av sadister og psykopater? Det betyr også at vi lever i et diktatur. Advokater, politiadvokater mener at man må skifte politisk syn og at man må ha politisk korrekte meninger og at kun disse kan få ha jobb og leve!

    Liker

  46. «Hvorfor skal jeg gjette hvorfor advokater ikke ville gå inn i saken?»

    Nå visste jeg jo at du ikke vet svaret. Det er enkelt. Og det er sakens faktum.

    Svaret er at det bare er å ta en kikk på den offentlige utskjellingen din av kolleger og ledere. Så er en hver idiot – jurist eller ei – hellig overbevist om at du ikke har nubbsjans til å vinne frem i retten. Akkurat som advokat Larsen sa. Advokaten i Codex sa akkurat det samme, men på en annen måte.

    Og dette er jurister som har vesentlig bedre kompetanse enn det du noen gang har hatt. De forsto straks at det ikke har noen hensikt å reise noen sak.

    Og i tillegg kommer at når man leser det du har skrevet blir man også overbevist om at du lider av noe psykisk. Nå skal ikke jeg si at du rent faktisk gjør det. Men det jeg kan fastslå- som alle andre – er at det du skriver tyder på at du lider av noe psykisk.

    Og det er jo ikke helt det samme.

    Uansett gjør det saken enda mer håpløs. Det eneste det kan brukes til er å forklare hvorfor du – som et presumptivt fornuftig menneske – kunne finne på å oppføre deg så usannsynlig idiotisk ovenfor din arbeidsgiver.

    Og det kan forklare hvorfor du den dag ikke forstår det alle andre med letthet forstår.

    Du kan protestere så du vil. Dette er sakens fakta. Og du vil aldri klare å overbevise en eneste sjel om at det ikke er fakta. Og ingen kan si du ikke har prøvd

    Liker

  47. Vi har da altså et samfunn der man må være politisk korrekt og vise at man er ydmyk overfor
    sadistene og psykopatene. Jeg skjønner jo nå at det viktigste er å fremheve seg selv ved å gå etter kolleger og plante feil hos de slik at man selv slipper unna. Sånn drev de på i NAV. En gjeng bestående av sadister og psykopater.

    Liker

  48. Hvorfor skal jeg gjette hvorfor advokater ikke ville gå inn i saken? Etter min mening er de imidlettid altså enten dumme og de har ikke undersøkt saken skikkelig eller de er onde og bryr seg ingentng om konsekvemser for folk, kanskje de er i samme miljø som de som går etter meg.

    Ingen rettsinstans har avvist saken. Jeg fikk 3 dager til rettsak. Men da ingen advokat kom og som jeg var pålagt å bruke så ble det ikke rettssak.

    Liker

  49. @Laila Du har sagt at en kjent advokat ikke ville gå inn i saken når hun fikk vite at du hadde skjelt ut kolleger og ledere i Nav offentlig. Du har vist til mange lignende episoder.

    Hva tenker du er den egentlige årsaken til at ingen advokat vil ta saken og at politi og rettsinstanser kort og kontant har avvist saken ?

    Liker

  50. Det betyr at de gir faen kort og godt. Og nei, ingen har kommet med noe juridisk. De gir
    faen i konskevensene for meg. Det er jo mulig de tror jeg ville ha slikket de rette folka opp etter ryggen, sagt at alt var min skyld og så ordnet opp da det er det de selv gjør. De er med på å lage et samfunn der det kun er ens meninger som betyr noe og der kun de største ryggslikkerne skal ha jobb! De kan bare velge seg nye ansatte om de ikke vil ha de de har. Det er stadig folk man kan sette inn. Det er et umettetlig arbeidsmarked. Det betyr at det ikke er noe poeng å ta utdanning eller få arbeidserfaring om man da ikke selger sjela si da og slutter å tenke. Det er et samfunn i full oppløsning, der mennesker er blitt rovdyr og der ingen lover og regler gjelder. Det er blitt drømmesamfunnet til sosialister. Det er det de vllle ha og nå ha har de fått det.

    Hva skjer med et samfunn der ingen lenger tar utdanning eller tar seg jobber?

    Og jeg har rett om poitiet. De har vært ufyselige og onde fra dag en da jeg ville anmelde NAV leder Szulist og de var også med å sparke meg i NAV. For de e det altså helt utenkelig at ledere og kolleger går etter en for å få en sparrket og ødelagt både ens eget liv og ens barn. De er jo idioter eller de er sadister som de i NAV. Og de får støtte fra riksadvokaten!

    Liker

  51. Jeg påpeker at juridisk ekspertise – i likhet med alle andre – blankt har avvist saken.

    Dette er et faktum du ikke kan vri deg unna. Det sier sitt. Og taler sitt tydelige språk.

    Og du kommer hvert fall ikke med noe juridisk. Det er vel derfor du har tapt.

    Til gjengjeld fyrer du nok en gang løs med dine paranoide vrangforestillinger, vanvittige påstander og grove æreskrenkelser som har det til felles at det ikke finnes fnugg av bevis eller dekning for dem.

    Som dette våset:

    «Vi har jo også et politi med avskyelige mennesker! De ønsker å drepe mennesker og mener at ledere og kolleger kan gå etter en for å få en sparket så de dør. »

    Så lenge du er så gjennomført og notorisk usaklig, er det jo ikke det minste rart du taper. Du høres ikke ut som en troverdig jurist. Men som en avfeldig gatepike med tungt narkotikamisbruk i sekken.

    Og den sammenligningen er ikke helt ueffen. Dessverre for deg.

    Liker

  52. Du kommer ikke med noe juridsik her!

    Vi har jo også et politi med avskyelige mennesker! De ønsker å drepe mennesker og mener at ledere og kolleger kan gå etter en for å få en sparket så de dør. De brøler når man kommer for å anmelde NAV leder. De mener at NAV ledere må få lov til å true en også. Finnes det noen saker de skjønner noe av. De tar jo bare hvem som helst for å løse saker. Det er en ondskap helt hinsides. Politiet er så jævlige at jeg håper de dør alle sammen snarest mulig den mest grusomme død!!!

    Liker

  53. Du har ikke kommet noen vei med en sak du selv mener er klokkeklar i favør deg selv. Har man en god sak, er det lett selv for menigmann å vinne fram. For en jurist burde det være som en tur i parken en solskinnsdag.

    Alle instanser – også de med juridisk kompetanse – har blankt avvist saken. At du ikke fikk saken prøvet for retten skyldes selvsagt at den var så opplagt i din disfavør at den ikke hadde noe der å gjøre.

    Så da har du utvilsomt lidd et sviende og svært ydmykende nederlag.

    Og du må gjerne si det skyldes at staten er livredd deg og gjør alt de kan for å stikke kjepper i hjulene for deg. Men tvangsforestillinger egner seg svært dårlig både som argument og forsvar. Tvangsforestillinger kan rett og slett ikke brukes i slike sammenhenger.

    Liker

  54. Du biter deg selv i halen når du med voldsom patos hyller jussen. Det er jo på den juridiske arena du har lidt dine aller mest forsmedelige og pinlige nederlag.

    Liker

  55. Om jussen er det viktigste vi har i et samfunn, må det jo være kjempesurt for en jurist å tape så ettertrykkelig på det juridiske. Og i tillegg måtte erfare at ingen med juridisk kompetanse er så mye som ørlite granne enig i din fremstilling.

    Liker

  56. Jeg skjønner at det bare er i dine vrangforestillinger jussen ikke er fulgt. Du, derimot, skjønner ikke noe som helst.

    Liker

  57. Mer om Kvinneguiden sin åndssvake tulling med etternavnet mitt.

    At kvinnfolka ikke er fornøyde, når navnet mitt ikke blir til: ‘Blåbærkratt’, (som noen mongo ingeniører/datafolk, har fått det til å bli der tidligere, (i en lang periode), av en eller annen grunn).

    Men de, (AnonymBruker #3), begynner da, å bytte ut ‘johncons’, (i linken til min blogg), med: ‘xx’.

    Så det er jo som et åndsvakehjem, dette Kvinneguiden, (må jeg si).

    (Noe sånt).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    Liker

  58. Nå er det sånn.

    At jeg er vant til å chatte, med veldig fine folk, (må man vel si), som Zera, Cilla, Tosh og Kazuya, på #blablabla, i sin tid.

    (Disse var alltid høflige og dannede.

    Må man vel si.

    Kanskje unntatt Glenn Hesler/Kazuya.

    Som kunne være litt frekk/nærgående/spydig).

    Og så må jeg chatte, med sånne ufordragelige folk, (helt uten manerer og nettikette), som er på irc nå.

    Det vet jeg ikke om man kan forlange av meg.

    Jeg prøver å forklare, om det på bloggen, som folk ikke forstår.

    Men når jeg da må finne meg i, en storm av skjellsord og fornæmelser.

    Så er ikke det helt store, (må jeg si).

    Så da blir man litt oppgitt.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Liker

Stengt for kommentarer.