Slutt å bestill ting i mitt navn!

Her har jeg fått en faktura fra Klarna også og jeg har jo ikke bestilt dette!

Her ser man altså hvor langt folk går for å ta meg. Hva skal jeg gjøre for å få de til å holde opp??

Faktura for ditt kjøp hos We Care As

FraKlarna
Tillail-ni@online.no
DatoI dag 10:45
Klarna.We Care AsOrdrenummer: Hei Laila! Her får du instruksjoner om hvordan du betaler for ditt kjøp hos We Care As.Forfallsdato4. novemberOrdredato4. oktoberÅ betale2 192,00 kr
Betal med bankoverføringBetalingsmottakerKlarna Bank AB (publ)Kontonummer6021.07.36797KID5503356049999664Å betale2 192,00 krDitt kjøp2 x Aspire Zelos 50W m/Aspire Nautilus 2S 2.6 ml Tank |- Farge: Grå |- 6-Pack med E-Juice?: 6-Pack 10 ml Fruktsmaker1 796,00 kr12 x Aspire Nautilus 1 & 2/ Mini BVC Fordamperhode 1,8 ohm396,00 krPakke i postkassen med Sporing:0,00 krTotalbeløp2 192,00 krGive oneGjør noe fornuftig ut av CO₂Oppdag CO₂-avtrykket for dine kjøp direkte i Klarna-appen.Spor ditt fotavtrykkSpørsmål?»Hvordan gjør jeg en retur?»Forhandlere kan ha egne fremgangsmåter for returer. For dette kjøpet, kontakt We Care As på post@friskedrag.no, eller gå til http://www.friskedrag.no for mer informasjon.»Kan jeg rapportere et problem?»Hvis ordren din eller betalingene dine har gitt deg et problem, gi oss beskjed gjennom funksjonen «Rapporter et problem» i Klarna-appen.Klikk her for flere spørsmål  Du kan også kontakte oss via klarna.no/kundeservice hvis du har spørsmål om betalingen din.Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46
111 34 Stockholm, Sverige
Org. nr: SE556737-0431Postadresse
Klarna Bank AB (publ)
Postboks 153 Sentrum
0102 Oslo, Norgeklarna.com
Her finner du våre forskjellige vilkårHvis du ikke ønsker å motta e-poster med tilbud, inspirasjon og produktnyheter fra Klarna i fremtiden, kan du velge dette bort her.

akk for din bestilling Klassiske herretruser

FraEFI Kundeservice
Tillail-ni@online.no
Svar tilkundeservice@mail.efi.no
DatoI dag 15:25
 EFI-Shop 
 Hei, Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen

Takk for din bestilling!

Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.

Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på

Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

42 kommentarer om “Slutt å bestill ting i mitt navn!

  1. Takk, John. Tror det kan bli vanskelig å få med noen flere. Laila er tross alt så full av hat og faenskap at det er få som liker henne. Selv om det er synd på henne. Men vi får se ! 🙂

    Liker

  2. Jeg er med. Driver uansett ikke med bestillinger til andre, ville bare se om hun valgte et alternativ. 🙂

    Ha en strålende uke, kjære Laila Monica!

    Liker

  3. Vær nå snill mot Laila. Hun sliter tungt. Avskjediget, uten mulighet for jobb, venneløs, høyt blodtrykk i lungene (en livstruende tilstand) og er har alvorlig psykisk sykdom.

    Kanskje vi heller skulle ha en Vær snill mot Laila – uke ?

    Liker

  4. Jeg har fått IP adressene deres så disse kan jeg levere politiet. En jeg snakket med sa at dette var norske IP adresser. Men politiet har jo fått det før. Der de bare gir f.

    Han mente visst at det ikke var id tyveri når man brukte min epostadresse og mobilnr. Jeg tror Klarna skal være litt forsiktige for det er ikke vanskelig å få tak i epostadresse eller mpbinr

    Liker

  5. Tenkte meg at du kom til å velge 10 bestillinger istedet for 1. Du er jo ikke spesielt glup. 🙂
    Kommer ikke til å oppgi epostadressen din i bestillingene, så du får ikke ordrebekreftelser på epost.

    Liker

  6. Ca 2 timer igjen.
    1 bestilling eller 10? Opp til deg.

    Du må gjerne blokkere, men da får du jo ikke med deg alternativ A og B neste uke, og fra da kommer alternativ C til å være 20 bestillinger.

    Liker

  7. Du kan også få lov til å velge C med samme hvis du vil. Ellers blir det automatisk C hvis du ikke har valgt noe innen 16.

    Liker

  8. Jeg vil også prøve dette. 🙂
    Hva vil du ha?
    A) En palle med ved
    B) Tegneserieabonnement
    C) Begge deler + 8 andre ting hvis du ikke velger A eller B innen kl 16 i dag

    Liker

  9. Erik baron Løvenbalk inviterer til HalloweenPrompeParty den 20 oktober. Mange prompinente gjester vil dukke opp, bla David Hjort, Kiwi-negeren, Audi-Monika, Geri, Odd Einar Pettersen, Den Femi Kineseren, Huseier Greftegreff, Emelia fra Arvato, Hu Mary, Lege Johnsen på Blakstad, Senita fra Fredrikstad, Turid Sand, Burger-Anita, Psykolog Silke, Sivilombudsmannen og mange andre.

    Liker

  10. Jeg tror at hvis du sender denne saken oppover, til din sjef/overordnede.

    Så vil den personen ha mulighet, til å kontakte deres IT-avdeling osv., og finne ut av disse tingene, som jeg spør om.

    Så jeg kjøper ikke helt det du skriver.

    Du skriver for eksempel ikke navnet på din nevnte sjef.

    Når jeg skriver, (som i min forrige mail), at jeg ønsker, at dere sender dette oppover, til en leder/overordnet.

    Så forventer jeg, å få svar, fra denne overordnede.

    (Og ikke bare få noen vage referanser, til en ikke navngitt sjef.

    Fra en vanlig ansatt, (på gølvet, som de sier)).

    Sånt burde dere på kundeservice klare å forstå, (vil jeg si).

    Så jeg må si at dere tuller fælt her.

    Nå får dere slutte med disse nykkene deres, og heller sende dette oppover, til en overordnet.

    Skjerpings!

    Liker

  11. Har du fått med deg Stavanger Aftenblad sin kåring av de største psyko-bloggerne? Du og Ribsskog er på delt førsteplass.

    Liker

  12. Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Laila Monica Gerd Ragnhild Vedumstuen Løvenbalk Høibak Ribsskog Nikolaisen, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

    Liker

  13. Men altså, det er ikke særlig smart å legge ut epostadresse, og annen informasjon slik. Nå vil du nok få enda flere tullebestillinger levert. Altså.

    Liker

  14. Hallo hallo, vi har en melding til våre kunder:

    Vår avdeling for Flesk og Filt i 4.Etasje har idag følgende tilbud. Flesk og Filt.

    I vår Sport og Tobakksbutikk i underetasjen demonstreres idag de nye King Size joggeskoene med filtertipp og flip-top pack.

    I Musikk og Ansjosdisken vil de idag finne følgende varer nedsatt. En LP plate med den nye rødhårede vitsesangeren Eivind Åeng samt en halv kilos ansjosboks med samme sanger. Begge nedsatt fra øverste til nederste hylle.

    I reisebyrådet kan de idag få kjøpt flybilletter til Sinsen til dobbeltpris. Og i restauranten i toppetasjen spiller ikveld Jan Garbarek, New Jordal Swingers og Per Asplin bingo.

    Dessuten gratis kaffe til alle som nekter og betale den.

    Liker

  15. Erik Ribsskog-Adeler (født Erik Olsen i 1970) er en tidligere norsk flyktning i Storbritannia, bestselgende forfatter, blogger, tegneserieskaper, butikksjef, internettpersonlighet, Høyrepolitiker og baron. Nå bosatt i rikmannskommunen Bærum.

    Han er mest kjent for bloggen johncons blogg, hvor han har beskrevet absolutt alt, fullstendig uten unntak, som han har foretatt seg eller tenkt siden 2007. Han er også kjent for bokserien Min Bok, som inneholder hele hans livshistorie ned til hver eneste brødskive med leverpostei som han har spist, fra 1970 til i dag.

    I tillegg er Erik kjent som populær tegneserieskaper, med debutalbumet Jenny Skavlan i Finland, som høstet mye anerkjennelse, særlig i Latvia og Sør-Korea. Erik kombinerer blogging med å drive godtebutikk på internett (opprinnelig med navnet Godtebutikken, senere mange andre navn, bl.a. Posegodt).

    Liker

  16. «Da jeg søkte på hans etternavn på facebook så kom hun opp og jeg så bilder av de to sammen og barnet de hadde fått. Han som aldri ville ta bilder av seg hos meg!»

    Så du innrømmer at du stalker andre.

    Liker

  17. Jeg tror også de er så farlige at de kan drepe fok for penger. Eller for å ødelegge livet til de som er i slekt med tsaren. Min mor døde jo plutselig. De leter i skattelistene etter de med formue og min mor hadde formue og så undersøke de de nærmere og finner da ut at de .f.eks står på kongers slektstre.

    Denne eksen snakket jo mye om de kongelige. Sikkert for å se om jeg sa noe om egen slekt. Men da jeg visste jeg ikke om det så derfor sa jeg ikke noe om det. Og da forsvant han fort. Han var jo også voldelig og kunne ha drept meg, men har fått støtte fra både NAV og politiet. Så det ville neppe blitt etterforsket eller skikkelig om jeg var blitt drept.

    Det var da min 6 sans alltid kom til nytte da jeg sprang avgårde til min mor uten sko og jakke i minus 20. Hun var jo et vitne også så hun måtte kanskje drepes. Ei venninne av meg som også visste om dette er jo også død.

    Liker

  18. Den voldelige eksen ble jo sammen med ei russerdame etter at det var slutt mellom oss. Da jeg søkte på hans etternavn på facebook så kom hun opp og jeg så bilder av de to sammen og barnet de hadde fått. Han som aldri ville ta bilder av seg hos meg!

    Det kan være hun som klage på meg til NAV da hun skrev at hun hadde en relasjon til de jeg skrev om. Og så prøvde hun seg med at jeg hadde funnet ut av dette på NAV..

    Han fortalte jo selv om henne også da og at hun bare ville ha barn og gifte seg,

    Jeg tror de er svindlere sammen eller jobber for russerne da. Sist jeg sjekket henne bodde hun i Vadres og var gift med en annen.

    Liker

  19. Man må være forberedt på at politiet sier det ja så derfor må man beskytte seg selv. Heldigvis har jeg sett at jeg har en meget god 6 sans så ingen klarer å ta meg. Dette gir meg økt selvtillit og der jeg vet jeg vil klare meg. Samt at Harald Hårfagre eller kanskje tsar Nikolai II hjelper til og får meg til å gjøre ting som veldig ofte redder meg.

    Liker

  20. Anmeldelser fra folk som enten er tilbakestånde fjolls, psykisk utviklingshemmede eller berørt av ekstrem psykisk sykdom (du tilhører alle 3 kategorier) blir jo ikke tatt seriøst av noen.

    Liker

  21. Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog

    Takk for din bestilling!

    Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

    Liker

  22. Jeg ringte til hu psykiatriske sykepleiern på Asker DPS, fordi jeg har forstoppelse da.

    Og hu sa jeg kunne spørre den her negern som bor tvers overfor meg da, her i det kommunale leilighetsbygget, jeg bor i, om han kunne hjelpe meg da.

    (Noe sånt)

    Og den her negern, sa det, at han kunne dra ut avføringen min da.

    Og han så også det, at jeg måtte prompe mens han dro avføringen ut da.

    Så han fikk litt drahjelp.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Og hu på Asker DPS sa det, at hvis ikke dette gikk da, kunne hu sende Senita og lege Johnsen, som kunne ta med seg rørleggertang vel.

    Men jeg vil ikke snakke med lege Johnsen igjen, fordi han forsøkte å lobotmere meg, på Blakstad, i 2015 vel.

    Så jeg håper det, at den her negern, kan hjelpe meg da, med forstoppelsen.

    Men men

    Liker

  23. jeg sitter nå med miljøarbeider Senita ved siden av meg.

    Jeg får ikke lov å bruke e-post uten at noen passer på.

    Liker

  24. forleden dag, så fikk jeg et brev i posten, fra Vestre Viken.

    Eller brev, det var bare en konvolutt.

    Og den konvolutten, inneholdt en del rare ting.

    Det var en faktura, (på Kvinner og Klær), til meg, med falsk adresse.

    Og det var et dansk magasin.

    Og det var en utgave av Kvinner og Klær.

    (Se vedlegg).

    Det er noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

    Dette har vart under hele Corona-pandemien, og også i perioder før om åra, (blant annet i 2015, husker jeg).

    Jeg har sendt flere titalls mailer til Bonnier, (det begynte med deres norske under-avdeling Bladkongen).

    Men de klarer ikke å slutte å ta imot tulle-bestillinger.

    Selv om jeg har sendt til alle direktørene der, osv.

    Så dette tar mye av min tid.

    Og ingen av firmaene vil forklare meg, angående hvem, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og når det gjelder Vestre Viken.

    Så har de tydeligvis åpnet et brev, (fra Bonnier/Kvinner og Klær), som var til meg, (som noen nett-troll hadde bestilt, i mitt navn).

    Og det er vel styggdom, at de åpner folks brev.

    De skulle bare ha sendt det videre uåpnet, må jeg si.

    Og at de la et dansk blad oppi konvolutten, sammen med Kvinner og Klær.

    Da er dem jo noen troll-kjærringer de og, som mobber meg, fordi at jeg er kvart dansk, (kan det virke som).

    Så det må jeg klage på.

    De kaller meg også: ‘Erik Løvenball Ribsskog’.

    Men det skal være Løvenbalk, (Thøger Løvenbalk var en dansk reformasjons-leder/forkjemper, som var min danskfødte mormors 10 x tippoldefar osv., og Løvenbalk-ene stammet visst fra danske konger, som igjen stammet fra Plantagenet og Gange-Rolf osv.).

    Så dette må jeg klage på.

    De Løvenbalk-adelige stemte visst en gang for at Danmark-Norge, (eller om det var Kalmar-unionen), skulle ha en norsk konge, (istedet for en dansk eller svensk konge).

    Så de burde være kjente i Norge.

    Hvis de skriver Løvenball, så er det ikke riktig nagla, (må man vel si).

    De er nok noen dumme bønder uti Asker der, (kan det virke som).

    Så det må jeg klage på.

    Jeg venter fortsatt på å få en stor erstatning, etter at jeg ble urettmessig tvangsinnlagt, av disse åreforkalka/forstokkede bonde-knølene, (eller hva man skal kalle de), i 2015.

    Skjerpings!

    Liker

  25. Tror ikke det er så lurt å skrive om dette. Da syntes folk det bare er enda morsommere å bestille mer. Ribsskog får paller med ‘troll-post’ hver uke.

    Liker

  26. Kun syke folk driver å bestille ting i andres navn. Svært syke folk. I følge lege Johnsen har disse schizoid avvikende personlighetsforstyrrelse.

    Liker

Stengt for kommentarer.