Løgner fra politi

Vi lever i en forferdelig stat der politiet lyver. Senere skal jeg legge ut bevis på at regjeringsadvokat og advokat lyver.

Her har vi at politiet lyver om meg: 

Her står det at jeg ifølge arbeidsgiver ikke har fungert i jobben. Det står det da ingen steder. Faktisk står det at jeg fungerte godt. 

Bare for å trekke frem to eksempler fra NAV.

Og så skriver politiet at det endte med suspensjon, noe det ikke gjorde. Det er så frekt å si at det gjorde det for da måtte NAV ha undersøkt saken og når saken så fortsetter så ser det ut som om at de har sjekket saken og funnet den så alvorlig at jeg måtte fortsatt få suspenjon. Men jeg fikk permisjon, ikke suspenjon.. Med permisjon så sjekkes ingenting. Jeg fatter ikke at det går an å oppleve noe slikt i en rettstat. 

Og så skriver de at jeg har vært til psykiatrisk behandling. Det har jeg aldri vært! Jeg fatter igjen ikke hvordan det går an så være så jævlig mot meg og lyve slik. Jeg ble sendt til psykiater fordi de ville diskreditere meg så ingen hørte på meg eller så på fakta og jussen. Og de to timene var da ikke behandling, men utredning. Det er en ondskap som er helt hinsides. Dette er reinspikka psykopater og sadister hos både NAV og politiet! 

Og her ser vi at kolleger og ledere lyver til meg for å ta meg og at de også nekter å se på saker på nytt, selv når jeg har rett.

En tanke om “Løgner fra politi

Stengt for kommentarer.