Advokat lyver

Her skriver en advokat at jeg har en psykisk sykom. 

Her tok jeg med alle sidene så alle ser at jeg snakker sant. På side 2 ved mitt påtegnede spørsmålstegn står det at jeg har en psykisk sykdom og at jeg ikke var så syk at jeg kunne tvangsinnlegges! Helt sinnssykt å påstå noe slikt.  Og så står det at jeg fremkom sykere enn jeg var. Hvordan er det mulig å skrive noe slikt? Trodde han at jeg skulle se helt uberørt ut eller komme med masse sminke og se ut som bloggere? 

Her er hva psykiateren NAV sendte meg til skrev om meg. Det er verdt å merke seg at arbeidsgiver ikke oppgir noen saklig grunn for å sende meg til psykiater eller oppgir hjemmel for det heller. (Det er også merkelig at hun oppgir at jeg hadde endret meg for 2-3 år siden før dette for det var da menn tvang seg hjem til meg sommeren 2013. Hun likte kanskje ikke at jeg skrev om det på facebook da hun selv var med på det? Og året før i 2012 fikk jeg en alvorlig lungesykdom… Og hva har arbeidsgiver med mitt privatliv å gjøre når jeg skjøttet jobben min? Slullle de beskyte meg om jeg ikke skrev om disse mannfolka?)

Det står altså ingen steder at jeg har en psykisk sykdom eller at jeg har gått til psykiskatrisk  behandling eller var så alvorlig syk at jeg skulle tvangsbehandles, selv om de ønsket det. Og hvorfor ønsket de det? For at ingen skulle høre på meg åpenbart. 

Her er også bevis på hvem jeg har møtt i norsk helsevesen og der er ingen innenfor psykiatri. Også politiet har jo løyet om at jeg har psykiatrisk lidelse! :

En tanke om “Advokat lyver

Stengt for kommentarer.