Politi/samfunn vs religion/kultur

Kriminalitet har ingenting med sosioøkonomiske forskjeller å gjøre! Man blir ikke kriminell fordi man er fattig. Hvorfor stigmatisere disse, men ikke de med en viss religion etc? Det blir som å godkjenne kriminalitet.

Fattigdombegrepet er et konstruert begrep. Man er ikke nødvendigvis fattig fordi man ikke har den inntekten eller den inntekten. Det handler om hvordan man løser livet!

Og velger man få mange barn man ikke klarer å få opp så vil det selvsagt også ha betydning. Velger man at kona er hjemme etc. Men her er også alt relativt. Det er SIFO satser man bruker og det er bare oppkonstruerte tall.

Det har heller ingenting med utenforskap å gjøre. Under forutsetning av at den religionen og kulturen man følger ikke er totalt forskjellig fra den vestlige kultur da. Og der man faktisk følger de normene og verdiene den religionen og kulturen har. Men mange tror jo faktisk at det bare er innbildning at andre kulturer og religioner er totalt forskjellige fra våre. De er så totalt hjernevasket med at man ellers er rasist og -fobisk at de tør ikke tenke. Og selvsagt langt mindre se for seg fremtiden og konsekvensene.

Og så snakker man om forebygging. Men hvor mye skal man tilrettelegge for at folk ikke skal drive med kriminalitet? Skal vi totalt underkaste oss deres kultur og religion?

I visse kulturer og religioner er hevn og ære en bærebjelke og de vender ikke det andre kinnet til og tilgir, de har plikt til å handle og hevne og opprette ære! Det er ikke et spørsmål for de.

Det er så mye dumskap man kommer med og der man overhodet ikke skjønner hvem og hva man har tatt inn til landet. De nevner ikke det med ett ord. For det tør de ikke. Og da nytter ingenting. Man kan ikke endre noens kultur og religion da man ikke kan endres deres tekster!

Og så er de til og med så naive at de ikke skjønner at de bruker unge søte damer som skal bli politikere for å få makt. Media og andre hyller at disse skal bestemme over kristne og sekulære og legger vekt på at de er så unge og søte!

De skjønner faen ikke hva som foregår!

Det finnes kun en løsning om vi skal beholde et samfunn bygget på vestlige verdier, normer og regler og det er at religioner og kulturer som ikke bygger på vestlige verdier ikke er her!

Hva hjelper det så å ta disse som begår kriminalitet og få de straffet når deres egne en dag sitter med all makt i samfunnet via det politiske system og der de også lager lover som passer de og med deres verdier. Det har ingenting med antallet politi å gjøre. Det er ikke slik at om man får innhentet og straffet de som er med i gjenger og begår kriminalitet så blir samfunnet slik vi har hatt det og et fredelig samfunn. De kommer ut igjen og de vil fortsatt følge sin kultur og sin religion og hva den sier om å løse konflikter. Og driver man med kriminalitet så løser man også konflikter der slik kulturen og religionen sier. Hele samfunnet er blitt ødelagt. Det er bare å se på taxisaken. Etc. Og det har med motivene å gjøre. Man kan ikke bare si at etniske kristne også begår kriminelle handlinger. Det er ulike motiver og mål for ens handlinger. Etniske handler ut fra et individ perspektiv, mens de med en viss kultur og religion handler ut fra det som er forventet av deres egne for å ikke tape ære og respekt. Det handler om samfunnsstrukturen.

Mitt mål med å skrive det jeg gjør er å vise hva for et samfunn vi har fått! Og om 1000 år så vil de finne mine skriverier og se at at ikke alle i Norge var politisk korrekte. Haha.

Det ligger antakelig i mine gener å ha interesse av politikk og samfunn. Jeg er som sagt direkte etterkommer etter Harald Hårfagres datter Aalov. Og så har jeg jo selv opplevd at staten hater meg og har løyet og gitt faen i jussen og fakta for å ødelegge mitt liv slik at de håpte jeg døde! Og de har da også brukt de med en viss kultur og religion mot meg! Samt de med en viss legning. Så jeg har personlige erfaringer og interesser her. Og jeg er jurist! Så jeg vet hva jeg snakker om når det gjelder juss!

Som sagt har jeg bedt lenge og vel om hevn og jeg ønsker ikke at dette samfunnet skal bestå. Men jeg skriver for at de selv skal skjønne at jeg ser hva for en ondskap og dumskap de har! Og det finnes ikke den straff og lidelse som er stor nok for de.