Politiet tåler ikke at man vil se de drept, mens de gjerne vil se meg drept og der en lensmann fra Gloppen oogså prøvde å lure meg inn i en taxi med kontanter sikkert for å drepe meg uten et spor!

6. feb. 2024

Vi har fjernet innlegget ditt

Hvorfor har dette skjedd?

Det ser ut til at du har delt eller sendt noe som kan oppfordre til vold og føre til risiko for fysisk skade, eller en direkte trussel mot offentlig sikkerhet.

Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen

3. feb. 2024

Jeg håper det kommer leiemordere og dreper alle politiansatte i Norge! Det er jo ingen politimenn som elsker meg og syns jeg er den søteste de har sett på gata! Sånn som de opptrer i alle realityserier der de omtaler enhver kvinne de ser på gata. Og så jeg som er sååååååå lekker da…………………….

Du har delt dette på profilen din

Innlegget ditt bryter standardene våre om vold og oppfordring til vold.

Se regel

Dette må du vite

Gjentatte brudd på reglene våre kan medføre ytterligere kontobegrensninger.

Finn ut mer

Slik ble denne avgjørelsen tatt

Finn ut mer

Informasjon for personer i EU.

Finn ut mer

Hva bør vi vite om innlegget ditt?

Velg alternativet som forklarer hvorfor innlegget ditt følger reglene våre.

Det var for å skape økt bevissthet

Det handler om en viktig sak

Det er ikke støtende i mitt område

Jeg ga et svar til noen andre

Det var bare en spøk

Hvorfor vil du ha en ny gjennomgang?

Innlegg som mine bør være tillatt

Hva bør vi vite om innlegget ditt?

Det handler om en viktig sak


Dette gjør vi

Vi gir deg en oppdatering i løpet av noen få dager.

Saken din blir gått gjennom på nytt av teknologien vår eller et menneske. Vi bruker den ytterligere informasjonen du har gitt oss, til å forbedre systemene våre.

Vi har som mål å respektere uttrykksfriheten din og samtidig holde fellesskapet trygt.


6. feb. 2024

Du hører snart fra oss

Takk for at du ber om en gjennomgang. Vi varsler deg når vi har fattet en beslutning. De fleste får høre fra oss innen 4 dager, men det kan ta lengre tid.

Dette må du vite

Hva du fortalte oss

Finn ut mer

Slik fungerer en gjennomgang

Finn ut mer

Informasjon for personer i EU.

Finn ut mer

6. feb. 2024

Vi har lagt begrensninger på kontoen din

Du kan ikke starte eller bli med i samtaler

Slutter 7. mar. 2024

Du kan ikke bruke grupper

Slutter 7. mar. 2024

6. feb. 2024

Vi har ikke gjenopprettet innlegget ditt

Hei, Laila Monica

Vi har gjennomgått innlegget ditt på nytt og bekreftet at det er i strid med standardene våre om vold og oppfordring til vold.

Vi vet at dette er skuffende, men vi vil at Facebook skal være et trygt sted der alle føler seg velkomne.

Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen

3. feb. 2024

Jeg håper det kommer leiemordere og dreper alle politiansatte i Norge! Det er jo ingen politimenn som elsker meg og syns jeg er den søteste de har sett på gata! Sånn som de opptrer i alle realityserier der de omtaler enhver kvinne de ser på gata. Og så jeg som er sååååååå lekker da…………………….

Du har delt dette på profilen din

Dette må du vite

Hei, Laila Monica

Vi har gjennomgått innlegget ditt på nytt og bekreftet at det er i strid med standardene våre om vold og oppfordring til vold.

Vi vet at dette er skuffende, men vi vil at Facebook skal være et trygt sted der alle føler seg velkomne.

Laila Monica Vedumstuen Nikolaisen

3. feb. 2024

Jeg håper det kommer leiemordere og dreper alle politiansatte i Norge! Det er jo ingen politimenn som elsker meg og syns jeg er den søteste de har sett på gata! Sånn som de opptrer i alle realityserier der de omtaler enhver kvinne de ser på gata. Og så jeg som er sååååååå lekker da…………………….

Du har delt dette på profilen din

Samt at det selvsagt også er en rekke andre mennesker som vil se meg drept. Som ekskolleger og ledere i NAV, homofile kolleger der, ekser, de i Lærdal, antifa, og der også politiet med riksadvokat har løyet om meg tidligere for å drepe meg. Bevis kommer under. Og OUS har latt de kollegene som var mest etter meg i NAV få godt omdømme ved la de innrede pårørenderom!

Jeg gir meg ikke! Denne staten og dette folket skal knuses! De har løyet om meg, gitt faen i jussen og fakta for å ødelegge min karriere og der jeg heller ikke skulle få nye jobber da de aldri ville gi meg referanser. De har også støttet enhver som var ute etter å ta meg og har aldri oppgitt lovhjemler for å holde hemmelige de som klager på meg. De har støttet voldelige ekser. Folk i Lærdal har stalket meg 8 år etter at jeg flyttet og der de sendte melding til barnevernet og mente jeg led av vrangforestillinger da jeg skrev om menn som tvang seg hjem til meg. Hva vet vel de om hva som skjer i Oslo? Men det var vel de som hadde sendt disse mannfolka etter meg eller noen kom for å hindre at de fikk meg drept! Og så ble de så forbanna at de påstod at jeg led av vrangforestillinger. Når jeg sminker meg så kan jeg bli skikkelig vakker og når jeg går på byen så får jeg masse oppmerksomhet. Men det skjønner ikke folk som bor i en liten bygd. De syntes det var ville være ok om jeg også mistet omsorgen!! Ikke bare skulle menn skremme meg, jeg skulle også miste omsorgen og min sønn som hevn for at jeg fortalte om det. De mente da at ingen skulle lese om at menn hadde tvunget seg hjem til meg slik at jeg kunne forsvinne eller bli drept og der ingen hadde lest om det jeg hadde opplevd! Dette er sadister og psykopater. Det kan være min sønns far som stå bak, eller de andre i Moldeslekta, eller Årethun/Voldum som var banehagestyrer og barnevernsleder og som hadde null kompetanse på juss. Men den som sendt melding til barnevernet og der de altså mente jeg skulle forsvinne uten et spor eller bli drept der ingen hadde fått lese om det jeg hadde opplevd var Bente Øien Hauge. De gjør absolutt alt for å ta meg og ødelegge mitt liv. Min karriere som jurist har de ødelagt. Og det støtter hele staten og advokater!! Det er helt hinsides den ondskapen jeg har mot meg!

DE VILLE DREPE MEG! Og også min sønn.

Og her er beviset på at folk i Lærdal ville at jeg skulle forsvinne eller bli drept og der ingen skulle ha lest om det jeg hadde opplevd!

Jeg fortalte om disse mannfolka til politiet, men de nektet meg ved Sentrum politistasjon Oslo å anmelde de da jeg senere ville det og antydet at jeg led av noe! Politiet ved Grønland politistasjon Oslo brølte jo også til meg da jeg ville anmelde avdelingsdirektør Szulist i NAV som opptrådte truende og kom oppi mitt ansikt og truet meg, til og med da jeg skulle på møte i begravelsesbyrået etter at min mor døde plutselig og der de ville forsinke meg, og der de altså alltid gav faen i all juss og fakta og også løy om meg. Det er altså som sagt, et enormt hat mot meg fra politiet! Også. Det er et enormt hat mot meg fra alle statlige etater og alle mennesker i Norge! Det er vel fordi jeg er etterkommer etter Harald Hårfagres datter Aalov. Vi har altså et politi vi overhode ikke kan stole på. Norge har opphørt å eksistere som stat. Men da vokser bare min mentale styrke og jeg får enda mer hjelp fra mine forfedre. Jeg kan stå alene mot hele verden og alle!