Jeg lurer på om jeg bare skal gi opp alt

Jeg lurer på det.

Jeg lever i en stat som hater meg og der ingen bryr seg om jussen eller fakta. Der man ikke ser på ens klager når man klager. Der alle lyver til en og om en. Også politiet. Der man ikke får advokat selv med penger og der de lyver om en. Advokat Fredrik Lund Skyberg hos Codex og også advokat Bendik Lorch Koslung hos Mette Y Larsen som ba meg gå da jeg sa at jeg hadde skrevet om kolleger og ledere. Og også advokat Solveig Høgtun hos Elden som jeg hadde i en straffesak der jeg ble frikjent som fikk vite mye om det som hadde skjedd i NAV, men som gav faen da jeg sendte epost om de også kunne ta arbeidsrettsaken. De hadde jo Astrid Aas Hansen som arbeidsrettsavokat og hun er medlem i AP! Det sier jo sitt.

Et land så jævlig at det går ikke an.

Det vil jo glede de som vil bestemme over mitt liv og som har gjort det lenge. Som faktisk mener de ha full rett til å gjøre det også. Fordi jeg har såret de eller noe og derfor så får de alle med seg i at jeg skal lide mest mulig. Jeg har ikke selvbestemmelsesrett. Jeg har ikke rettsvern, jeg har ikke rettsikkerhet. Alle får alltid medhold i klager mot meg selv om ingen sjekker om det er sant. Man kan si hva som helst om meg.

Og se på disse galningene som er etter meg. Hvorfor får de lov til å holde på sånt. Det er vel som nevnt ovenfor fordi alle kan gå etter meg. Politiet gir jo også faen og lyver til og med om meg. De brøler når jeg kommer for å anmelde, anyder at det jeg lider av noe og nekter meg å amelde! Så gjennområtne og onde mennesker at de overgår de verste kriminelle og sadister og psykopayer. Så jævlige og onde mennesker at jeg skal ønske de all den ondskapen de kan få. Må de få lide lenge. Dette er ikke mennesker. Begrav de levende!

Så alle kan altså gjøre som de vil mot meg. De jobber kanskje for staten også.

Det er så jævlig at det finns ikke ord. Det er en ondskap helt hinsides.

Og nå kommer det selvsagt kommentarer fra idiotene igjen.

Tenker folk over at de kan få tannlegeregning på 100.000 og over når de blir eldre? Hvorfor er det ikke mer fokus på tannhelse? Tenner som etterhvert blir ødelagte fordi man har tatt så dype hull og rotfyllinger som etterhvert ikke klarer å holde på tennene! Der man må ha bro enkelte steder, men der det heller ikke går andre steder.

Men etter å ha fått dette svaret så kommer jeg ikke til å gi opp:

«


Nina Smedstad

3 timer sidenBrukerinformasjon

Jeg lurer på om jeg bare skal gi opp alt

Som svar på:Ja, som jeg skiriver så er jo det ønsket til dere som mener dere har rett til å bestemme over meg av en eller annen grunn,. Og hele staten støtter dere. Dere bestemmer over mitt liv. Dere kan si hva som helst om meg, dere blir ansett for å være sannheten.

Nei. Sånn er det ikke Laila. Du finner på så mye destruktivt tull og tøys som gjør livet ditt til dritt. Og skreddersyr din egen ulykke med dine egne påfunn, antakelser og oppspinn. Du drar en mengde tilfeldige hendelser til å være en konspirasjon mot deg. Det er jo helt på styr. Du har tilogmed beskyldt meg og andre for å «være på lag» med de LESBISKE, homoene, de i Lærdal og AP. Og det er du 100% sikker på. Det har du sagt til de fleste som prøver å snakke vett til deg. Som om det skulle være sammensvergelser mot deg som har ingenting av interesse. Men du mener du er så interessant at vi alle følger etter deg med ondt i sinn; Har vi en klubb da? Hva er navnet på klubben? Hvor møtes vi? Får vi betalt? Sender vi flaskepost eller email? Laila. Jeg er ei kjerring med unger, fulltidsjobb, katt med depresjon på grunn av bygningsarbeid i nabo tomta. Pus liker ikke bråk. Så han plukker pelsen sin. Så nå er pus på antidepressiva. Hvem finner på sånt, da? Lite drama med AP, regjering, kongelige og militæret her. Det har jeg ikke tid til. 😄 Jeg har aldri møtt noen fra Lærdal. Så feil kan du ta i dine antakelser, spekulasjoner og fri fantasi. Og det er merkelig å lese at du beskylder meg og andre for å være «dem.» Det bekrefter jo bare at ting er ikke helt greit med deg.

Ja, please slutt. Gi opp. Men lev. Lukte på blommorna. Dra på hytta. Slutt å tull. Folk ønsker deg faktisk ikke noe vondt. Det er bare at du er så utrolig slem, helt grunnløst. Jeg håper du kunne fått hjelp.»

Jeg snakker heller med en stein eller statue enn med slike som kommenterer og som er helt tomme i topplokket.

43 kommentarer om “Jeg lurer på om jeg bare skal gi opp alt

  1. Dere er så jævlige at jeg håper at om dere fikk uføretrygd så fikk dere svært lite ubetalt da dere aldri har giddet å stå på. Jeg har jobbet svært mye så jeg hadde et godt grunnlag for å få uføretrygd. Min 6 sans forbereder meg alltid på ting som kommer.

    Liker

  2. «Jeg håper av hele mitt hjerte at dere har søkt uføretrygd og fått avslag av meg. Fy faen så mange idioter som søkte uføre som ikke tålte noe og aldri hadde stått på. De hadde aldri klart å bo alene i en bygd i 4 år eller være alene mot staten. Håper de også fikk avslag da de klagde. Håper deres liv gikk til helvete.»

    Hvor fremkommer det at de ikke fikk behandlet saker etter lovverket? Muslimer har da aldri fått urettmessig avslag av meg. Jeg innvilget uføre til flere muslimer enn det kolleger gjorde. Jeg er lei av dere og jeg antar dere er navere ja. Dere er jævlige mennesker og det er utrolig at NAV s ledere støtter dere!

    Liker

  3. Ikke hvis det man legger ut viser at arbeidsgiver gir faen i jussen og fakta og lyver OG ikke behandler klager etc! Arbeidsgivere lever ikke i sin egen verden der de ikke trenger å følge lovverket og der de kan be ansatte være med på dekke over dette!

    Liker

  4. Du innrømmer nå at du ikke behandlet saker etter lovverket? Og det var ikke bare muslimer som fikk urettmessige avslag fra deg? Det er bare å gire deg opp litegranne så kommer innrømmelsene. Men du mener fremdeles at Nav ikke skulle kvittet seg med deg??

    Liker

  5. «Det er ikke lov å gi faen i jussen eller fakta selv om en ansatt skriver om de eller skjeller de ut!»

    100% korrekt! Dette er et meget godt utsagn fra deg, ingen kan klage på denne formuleringen. Godt gjort.
    Men da er du også enig i at din egen sak er riktig behandlet. Du la ut så mange ville innlegg på nettet og fortsatte med det selv om arbeidsgiver fortalte deg at de ville koste deg jobben. Da må selvfølgelig jussen behandle fakta og konklusjonen ble at du mistet jobben. Som jurist skulle du vært helt enig i at det må være sånn.

    Liker

  6. Det er ikke det minste rart at det folk drukner i Lærdal eller forsvinner fra Aurland når man har Szulist i området. Når de ikke får tak i folk de kan drepe for nytelsen og der de har planlagt dette lenge så må de jo heller ta noen i deres nærhet.

    Jeg minner også om om lensmannen som gav meg nr til lensmannkontoret i Gloppen og ville lure meg inn i en drosje med en 500 kr lapp da jeg skulle hjem fra byen. Han er med i samme gjeng av sadister.

    Liker

  7. Hva skulle jeg ellers gjort? Mener du staten først skal gi folk sparken der de gir faen i jussen og og fakta og så drepe de? Det er jo mine ledere og kolleger som er idioter om de ikke visste jeg ville få uføretrygd! Jeg fikk jo det fordi jeg har lungesykdom og sviktende hjerte. Men de ville heller ha ansatte med korrekte meninger enn at ting ble gjort også.

    De eneste som har fått til noe i verden er jo hvite mennesker. Men jeg håper AP folk og sosialister vil få oppleve det helvete det selv har startet!

    Liker

  8. Idiot!

    Jeg fikk sparken i NAV fordi psykopatene og sadistene der ville det! Og ingen gadd å sjekke jussen eller fakta. Det er ikke lov å gi faen i jussen eller fakta selv om en ansatt skriver om de eller skjeller de ut!

    Mona Kagnes, Torunn Østli og Elisabeth Szulist.

    Szulistnavnet så jeg i Flåm også så de er nok der også. De egler seg vel innpå min sønns slekt tenker jeg eller de var der før jeg kom dit og har alltid samarbeidet med bygdefolket om å ta meg.

    Liker

  9. -Det ser jo du, nå. Du beskriver deg selv.
    -Orker ikke å jobbe på kassa på Kiwi, da du tror du er Jurist.

    -Trygda kjerring. Jepp, Laila. Du beskriver deg selv.

    Trygde-Laila.

    Liker

  10. Hahaha. Nei, vi jobber og tjener penger. Hva gjør du? Hever penger fra den Norske stat, og hater dem samtidig? At det går an å være feit, hvit og priviligert…

    Liker

  11. Det at du ønsker voldtekt og død på noen du ikke kjenner, er sinnsykt nok. Ingen gjør det. Du er sånt et trøskverk av ei ensom, hatefull kjerring at fysj.

    Dette skrev du; «Hvorfor skulle jeg ikke ønske at dette kvinnemennesket ble voldtatt og drept? Hva har hun med mitt liv å gjøre?»

    Uansett om det er en fremmed, har man fremdeles empati.

    Du fikk sparken fra NAV. Hvorfor må folk bli voldtatt og drept for at du er inkompentent og fikk sparken?

    -Og her kjører du på; «samme for deg. Jeg begriper ikke at det er mulig å være et menneske og være så ufattelig ond og jævlig som dere. Dere har ingen hjerne, ikke hjerte. Tenk å være så tom.»

    «Og når dere er så tomme så er det vel samma faen hva som skjer dere. Dere har ingen følelser, føler ikke smerte så det er jo bare å voldta dere og drepe dere og pine dere. Jeg begriper ikke at dere har klart å få barn engang. Det er enesste gangen jeg støtter barnevernet i at de bør fratas visse foreldre. De som ikke har hjerne eller hjerte og er pill råtne som dere!»

    -Tjaaa. Jeg har enda ungene mine, jeg. De sover trygt i senga si. Jeg går inn å kysser dem god natt. Lukter litt på hodet dems, før jeg går å legger meg. Jeg ville ofre ALT for ungene mine.

    -Men det vil ikke du. Du vil bare skrive Koko ting som ikke har noe substans, og ønske død og fordervelse over alle. Men dette betydde altså mere for deg, enn din egen sønn…Fine gutten.❤ Hadde han vært min, ville jeg gjort alt for å ha han nær meg. holdt ham, han hadde vært min første prioritet.-Men ikke du. Du bare elsker ham ikke nok. Håper han har kjærlighet fra sin far. -Da du velger NAV og internett foran han. DET er hinsides ondt, og sinnsykt, det. Å bry seg kun om seg selv, og ikke sin sønn…stakkars gutt. ❤

    Liker

  12. Jeg håper av hele mitt hjerte at dere har søkt uføretrygd og fått avslag av meg. Fy faen så mange idioter som søkte uføre som ikke tålte noe og aldri hadde stått på. De hadde aldri klart å bo alene i en bygd i 4 år eller være alene mot staten. Håper de også fikk avslag da de klagde. Håper deres liv gikk til helvete.

    Liker

  13. Og til hytta er det jo ikke noe vits i å dra for der er det ikke apotek og det tar 1 time å gå dit. Og toger går kun også hver time. Og mange apotek har heller ikke disse tablettene på lager.

    Apotekansatte minner meg mye om politiet. Rart hun ikke brølte også. Man må’kke komme der og komme der. Fy faen for noen tvers gjennom råtne mennsker. Håper de får sin karma ja.

    Liker

  14. Og hva får andre mennesker ut av å være sammen med dere? Hva får intelligente mennsker ut av det og de som ikke er sosialister??

    Jeg velger heller et liv helt alene enn å måtte snakke med deg ett sekund. Jeg kan heller snakke til en stein eller statue.

    Liker

  15. Og når dere er så tomme så er det vel samma faen hva som skjer dere. Dere har ingen følelser, føler ikke smerte så det er jo bare å voldta dere og drepe dere og pine dere. Jeg begriper ikke at dere har klart å få barn engang. Det er enesste gangen jeg støtter barnevernet i at de bør fratas visse foreldre. De som ikke har hjerne eller hjerte og er pill råtne som dere!

    Liker

  16. Hvorfor skulle jeg ikke ønske at dette kvinnemennesket ble voldtatt og drept? Hva har hun med mitt liv å gjøre? Hun mener det er helt ok man hele ens liv ødelegges, at ens utdanning er helt bortkastet og at folk uten kompetanse og som er sadister og psykopater har all makt over en! Hva skal man med jurister i et samfunn der de som vurderer jussen faktisk ikke er jurister og derfor heller ikke skjønner jussen overhodet eller der de er så onde at de gir faen?? Hun syns dette var toppen om jeg som jurist bare gav faen. Det blir som å gå til legen og han bare gir faen. Det hadde nok dere likt!!

    Og du er ikke noe bedre. Jeg ønsker det samme for deg. Jeg begriper ikke at det er mulig å være et menneske og være så ufattelig ond og jævlig som dere. Dere har ingen hjerne, ikke hjerte. Tenk å være så tom………………..

    Liker

  17. Og nei, ingen har sett på fakta og jussen i mine saker eller mine klager. De gir totalt faen eller de skjønner faktisk ikke hva som er jussen i det jeg skriver. Når det er klager så må man konkret inn i de da og se hva man klager på. Ikke bare komme med en generell uttalelse som ikke angår jussen engang. Og når man varsler så kan man ikke bare si at man ANTAR at man har gjort det lovverket sier og ikke engang sjekke om det leder sier er korrekt. De skjønner ikke hvorfor de skal sjekke noe eller det ledere sier, eller de mener at det ledere sier er sannheten og det er regelverket og jussen. Hva som reelt står i lovverket, at de må lese en lovtekst, skjønner de ikke. Men de skjønner det når de skal gå på ansattes oppførsel og vurdere denne etter lovverket, eller de skjønner det ikke da heller, da er det bare å finne på noe og konstruere en sak som passer slik at man blir ansett for å være ikke skikket.

    En stat så jævlig at det finnes ikke ord!

    Liker

  18. Hahahahaha, at det går an! Nå flirer jeg meg i hjel snart. Hvor gammel er du Laila? 12 år? At det går an å være så vemmelig i kjeften, og oppføre seg som en trassig liten snørrunge. Du er helt uten klasse, trashete og ordinær. Folk med litt klasse oppfører seg ikke som en dritings sjømann som ønsker voldtekt og død på folk. Enn å skrive sånt. Det er nok du som er sjalu på alle andre. Vi har jo alt det du sier du ikke kan ha, men ønsker. Det har du gitt utrykk for mange ganger i bloggen din. Jobb. Venner. Høytid, varme, folk som er glad i oss. Noen å være sammen med på hytta, dra på ferie. Restauranter. Snakke med. Som sagt tidligere, har du skrevet så mye sinnsykt på offentlige sider og postet linker til bloggen din. Så at folk er her, kan du for selv. Det er bare å stenge kommentarfeltet, det. Men du elsker jo oppmerksomheten. Det er jo det eneste du har, stakkars deg. Ensom og forlatt av alle.

    -Så det å se hva du vrir utav deg, det er som en fæl ulykke. Man vil ikke se, men man gjør det allikevel. Sånn er det med deg og bloggen din. Litt sånn; hva finner hun på idag, da. Og å ønske at folk blir voldtatt og drept for at du fikk deg selv sparket fra NAV, er jo helt sinnsykt.

    Fakta og jussen har vi alle sett på. Og det er jo soleklart at de måtte bli kvitt deg. Sånn er det. Alle skjønner det bortsett fra du. Så lurer på hvem som egentlig er dum som et brød her…

    Hvorfor bor ikke sønnen din med deg, Laila? Har du kontakt med han?

    Hva sier han om dette? Eller kanskje han ikke vil ha noe med deg å gjøre?

    Liker

  19. Og dere vil jo lykkes godt med det da ingen noen steder og spesielt ikke i staten er i stand til å tenke seg at noen kan utgi seg for å være andre. Folk som dere som er skikkelig onde kan gjøre som dere vil mot andre da ingen er i stand til å fatte den hinsides ondskapen dere står for!

    Liker

  20. Å sitte i regjering er ikke det samme som å ha flertall på Stortingert. Vi har flertallsregjeringer. Og jo, AP har alltid hatt et flertall seter i Stortinget.

    AP er et tyrannpati, et så grusomt parti som helt bevisst går inn for å ødelegge og drepe folk at jeg håper de forsvinner enten på den ene eller andre måten. Jeg er glad jeg slipper å jobbe for slike eller hjelpe de på noen som helst måten. De er pur ondskap!

    Liker

  21. Ap har ikke hatt flertall på Stortinget på over 60 år. I løpet av de siste 25 år har Ap kun sittet i regjering i 10 år.

    Liker

  22. Det er også politikerne og AP har jo som regel sittet med flertall på Stortinget og dermed har hatt flertall for å få gjennom lover som har laget et lovverk der man pålegges å bruke prosessfullmektig i sivile saker og så kan alle advokater man spør si nei til saken. Da får man ikke rettsak. Slik har spesielt AP ordnet at alle de ikke liker får ødelagte liv. Et parti så ondt at de bare kan utslettes. 22 juli skal jeg feire!

    Og hvem ber om at man bruker prosessfullmektig? Selv når man er jurist. Det er jo gjerne motparten det og i stat og kommune er det regjerringsadvokat.

    Og hvem er regjeringsadvokat venn med pr dd? Nicolai Tangen som igjen er venn med Mette-Marit. Og regjeringsadvokaten er nok AP medlem.

    Liker

  23. Når man får fraværsdom fordi ingen advokater gadd å ta saken når man var å¨øagt å bruke det så kan man ALDRI mer tar opp samme sak igjen i domstolen!

    Skjønner du det og hva det innebærer? Det betyr at alle advokater jeg har møtt mener at det er helt ok statlige arbeidsgivere gir faen i jussen og fakta og lyver og heller ikke besvarer klager fullt ut. At staten pg advokater kan drepe sine egne ansatte og klienter eller sette de i hjelpeløse situajsoner og håpe på at de dør.. Det betyr en stat og advokater så onde at de kan ikke anses for å være mennesker. Og mange av disse er AP medlemmer som skriker opp om deres egne blir drept, mens de selv har null respekt for mennesker og nok har hatt det i alle år!

    Liker

  24. Og det at man har sånne mennesker som deg i arbedslivet er forferdelig og en tragedie. Men en får jo håpe at det ikke varer lenge.

    Jeg er glad jeg slipper å jobber når man har sånne mennesker som deg ute i arbeidslivet! Håper du måt jobbe til du er langt over 70 og slite deg helt ut.

    Liker

  25. Jeg håpe dette var det siste jeg har hørt fra deg!

    Jeg håper også du får et jævlig liv og blir voldtatt eller drept. Du bagatelliserer jo andres liv og det de har opplevd uten at du kjenner saken. Eller du kjenner saken og prøver bare å komme unna selv. Du er et gjennområttent og ondt menneske som verden godt kan være uten.

    Liker

  26. Eller er du egentlig en grønnsak? Er det sånn at om du ikke har opplevd det man forteller så kan det ikke ha skjedd?

    Det er jo en rekke anonyme etter meg, det er jo bevist i NAVs dokumenter, så hvordan kan jeg vite hvem dere er? Dere kan være en gjeng av sadister og psykopater som har bestemt dere for å ødelegger mitt liv.

    Liker

  27. Så du sier at du har vært etter meg og at det ikke er forsvaret, de kongelige, Lærdal eller noen andre som har vært etter meg?

    Og alle er vel ikke etter meg heller, men det holder at noen er det Blir man drept av en person så hjelper det ikke om 99 % ikke begikk drapet.

    Og igjen; du nevner ikke juss og det at mine ledere gav faen i det! Enten er du dum som et brød elller du gir faen i jussen helt bevisst og mener trynefaktorren bestemmer alt.

    Jeg begriper ikke hva mitt liv bryr deg. Men det er jo fordi du har noe med det å gjøre og vet hva du har gjort. Og nå prøver du å få meg til å glemme hva du har gjort slik at du slipper unna. Du liker å ha makt over andre mennesker. Du er nok en sadist og psykopat. Du har INGEN makt over meg! Ikke prøv å påvirke meg. Jeg håper du blir voldtatt og drept!

    Jeg har aldri møtt ett vettugt menneske som heter Bente heller. Jeg har hatt to venniner som het det og begge var like dumme. Og jeg har jo hatt ledere som heter det også.

    Liker

  28. Og du nevner jo ikke juss eller fakta med ett ord. Du er vel en hønsehjerne da som ikke bryr deg om slikt eller konsekvensene av deg’

    Fy faen.

    Og du er misunnelig fordi jeg er av kongelig ætt.

    Må du råtne i helvete og få de verste lidelser.

    Liker

  29. Men hvorfor bry du med mitt liv? Hvorfor svare meg?

    Jeg begriper det ikke!

    Jeg er for faen ikke lik en eneste annen kvinne i Norge så hvorfor tror dere at dere har noe å lære meg? Har deres menn sjekket opp meg? Har jeg nektet å bli med i venninneklubben?Jeg begriper det ikke! Jeg begriper ikke hva miitt liv bryr dere!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikkede samme tanker og meninger som dere. Jeg er ikke for innvandring, jeg er ikke for å beskytte noen som er i fare, jeg er ikke for flyktninger,, jeg bryr meg ikke om barn, jeg er ikke opptatt av huslige ting, mat, klær. Jeg lider ikke av komplekser, jeg har ikke svak selvtillit, jeg trenger ikke støtte eller hjelp!

    Se til helvete å hold dere unna meg!!!!!!!! Får jeg nytt svar så sletter jeg det.

    Liker

  30. Nei. Sånn er det ikke Laila. Du finner på så mye destruktivt tull og tøys som gjør livet ditt til dritt. Og skreddersyr din egen ulykke med dine egne påfunn, antakelser og oppspinn. Du drar en mengde tilfeldige hendelser til å være en konspirasjon mot deg. Det er jo helt på styr. Du har tilogmed beskyldt meg og andre for å «være på lag» med de LESBISKE, homoene, de i Lærdal og AP. Og det er du 100% sikker på. Det har du sagt til de fleste som prøver å snakke vett til deg. Som om det skulle være sammensvergelser mot deg som har ingenting av interesse. Men du mener du er så interessant at vi alle følger etter deg med ondt i sinn; Har vi en klubb da? Hva er navnet på klubben? Hvor møtes vi? Får vi betalt? Sender vi flaskepost eller email? Laila. Jeg er ei kjerring med unger, fulltidsjobb, katt med depresjon på grunn av bygningsarbeid i nabo tomta. Pus liker ikke bråk. Så han plukker pelsen sin. Så nå er pus på antidepressiva. Hvem finner på sånt, da? Lite drama med AP, regjering, kongelige og militæret her. Det har jeg ikke tid til. 😄 Jeg har aldri møtt noen fra Lærdal. Så feil kan du ta i dine antakelser, spekulasjoner og fri fantasi. Og det er merkelig å lese at du beskylder meg og andre for å være «dem.» Det bekrefter jo bare at ting er ikke helt greit med deg.

    Ja, please slutt. Gi opp. Men lev. Lukte på blommorna. Dra på hytta. Slutt å tull. Folk ønsker deg faktisk ikke noe vondt. Det er bare at du er så utrolig slem, helt grunnløst. Jeg håper du kunne fått hjelp.

    Liker

  31. Ja, som jeg skiriver så er jo det ønsket til dere som mener dere har rett til å bestemme over meg av en eller annen grunn,. Og hele staten støtter dere. Dere bestemmer over mitt liv. Dere kan si hva som helst om meg, dere blir ansett for å være sannheten.

    Liker

Stengt for kommentarer.