167 kommentarer om “Bunad

  1. Tror du at jeg adlyder ordre fra deg? Tror du jeg sitter her og er livredd for å ikke gjøre som du sier? Du er ikke riktig vel bevart.

    I morgen venter jeg pakke fra posten så da må jeg ha mobilen. Men du overvåker meg selvsagt så det vet du.

    Liker

  2. «Men da blir du og telefonselskapet anmeldt.»

    Hvor mange anmeldelser er du oppe i nå ? Psykisk syke er jo kjent for anmelde i hytt & vær….

    Liker

  3. Nei, han kom hjem fra Aker mekaniske verksted der Aker brygge nå ligger, Spigerverket, Sønnak, godsterminalen, brygga med mer med Dagbladet under armen hver dag. Han fikk 8 brødskiver med seg hver dag i matpakka. Når han ikke jobbet var han ofte på Hovedøya i sin båt.

    Liker

  4. Bunaden er framin tante, dette er en ekte bunad laget for mange år siden. Den er sydd ut
    for å passe meg. Men nå er jeg blitt så slank at selv jakka passer som man ser. En slik jakke er det ikke mange som har. Så min bunad er helt unik.

    Liker

  5. Er det mulig å være frekk, Laila??

    Jeg er ikke din sovepute.

    Jeg er en selvstendig mann, med ansvar og oppgaver.

    Du kan ikke bare holde på sånn.

    Liker

  6. Jeg lurer fortsatt på hva du mener med at livet mitt skal gå videre? Får jeg jobber da? Ellermann? Og du vet da ikke noe on nytten av det jeg skriver.

    Jeg tror staten er så redd meg at nå vil de fjerne kommentarfeltene på facebook i meda!

    Hvorfor kan ikke dere støtte meg?

    Det er som sagt fordi dere står bak det jeg har opplevd.

    Liker

  7. Så Søreide vet ikke hun snakker om fordi du fortsatt ikke forstår at du høyst fortjent fikk sparken i Nav. Du skylder vekselsvis på avsporinger og usakligheter som forfølgelse, sjalusi, misunnelse, politiske meninger og annet sludder.

    Det var mange kortslutninger på en gang ! Imponerende. Ikke rart du snakker med deg selv på Fjesboka når du bare skriver tullprat. Og du har 85 følgere !

    Jeg stemmer på 10 !

    Liker

  8. «Det kan være et pedofilt miljø i de øverst kretser som skal ta meg og som jobber i politietl forsvaret, regjeringsadvokat, advokater med flere! Eller så skal jeg tas pga mine forfedre»

    Det er riktig som Ali sier. Dette er demonstrasjon og bevis for to typer alvorlige vrangforestillinger som ikke kan skyldes annet enn psykisk sykdom.

    Dette er noe alle vet. Og at du er så dum at du gjentar dette, er jo ren selvskading. På linje med å kutte deg selv opp med en sylskarp kniv.

    At du allikevel gjør noe så dumt, viser at din vurderingsevne er ødelagt.

    «Jeg kan svare for meg selv.»

    Det kan du. På sett og vis. Men du klarer ikke å holde deg til sak. Du klarer ikke å la være å kompromittere deg selv. Og du har ikke adekvate svar på høyst relevante spørsmål. Da har du ikke annet enn vrangforestillinger og grov, primitiv utskjelling å komme med.

    Og bevæpnet med sinnssyke vrangforestillinger eller bøllete sjikane, får du selvfølgelig ingen med deg. Noe du jo egentlig utmerket godt vet. Og surt har erfart.

    Liker

  9. Du har jo ikke peiling. En stat med statlige etater som gir faen i om lovverket er fulgt og som heller ikke gidder å sjekke saken og som attpåtil lyver gjør ikke jobben sin og opptrer så kritikkverdig at det finnes ikke ord.! Hvorfor løy politiet om meg? Hvorfor dette hatet mot meg? Jeg begriper det ikke. Det må en grunn og da kan det være at de skal hevne seg fordi jeg flyttet med min sønn, eller som sagt pga mine forfedre eller at alle som har sagt noe stygt om AP skal tas og ogoå om man har sagt noe stygt om 22 juli AP må få lov til å ødelegge liv som de har gjort i alle år og de som kan avsløre dette skal tas og også drepes.

    Liker

  10. Nå svarte hun selv at det er psykisk sykdom. («Det kan være et pedofilt miljø i de øverst kretser som skal ta meg og som jobber i politietl forsvaret, regjeringsadvokat, advokater med flere! Eller så skal jeg tas pga mine forfedre.»)

    Liker

  11. Jeg kan svare for meg selv. Jeg vil at folk skal vite hva staten driver med! Hvorfor tåler ikke du det? Det kan være et pedofilt miljø i de øverst kretser som skal ta meg og som jobber i politietl forsvaret, regjeringsadvokat, advokater med flere! Eller så skal jeg tas pga mine forfedre.

    Liker

  12. Som jeg har sagt før så ble ikke saken opp og avgjort. Ingen utenfor NAV har sett på den. Det betyr at mine ledere kunne gi faen i all juss og fakta samt alle andre i NAV også. Avdelingsdirektlr kunne lyve om at jeg hadde truet en eks da jeg varslet om henne og ingen sjekket om der var sant da jeg varslet om henne. Og dette ble brukt for å sparke meg! Det er et et enormt hat mot meg.

    Jeg begriper det ikke. Enten så er det et pedofilt miljø som skal ta meg som hevn for at jeg flyttet med min sønn fra Lærdal eller så det pga mine forfedre!

    Liker

  13. Siden Laila ikke har noe fornuftig svar for spørre dere andre:

    Hva er grunnen til at Laila insisterer på å fortsette med en virksomhet som umulig kan gi resultat ?

    Er hun stokk dum ?

    Kverulant ?

    Ikke dum, men bare kranglete og gretten ?

    Kjedsomhet. Har ikke annet å gjøre ?

    Oppmerksomhetssyk ?

    Fisker etter medlidenhet. Innerst inne er hun et godt og kjærlig menneske som vil alle godt ?

    Hun er faktisk misforstått, ingen har sett på saken ?

    Det skyldes at hun er forfulgt av Staten på grunn av kongelig slektskap ?

    Psykisk sykdom ?

    Sånn. Det var 10 alternativer.

    Liker

  14. «. Du bryr deg ingenting om at de nekter å se på saken og hvorfor.»

    Men denne gamle saken -7-8 år gammel som den er og oppe og avgjort – er da ikke tema.

    Tema er derimot dagsaktuelt. Jeg får gjenta det en gang til: Hvorfor fortsetter du med det samme som du har gjort i årevis helt uten resultat. Hva er begrunnelsen ?

    Og det har du for så vidt svart på. Du har ingen fornuftig begrunnelse. Enkelt og greit.

    Og jeg kan for egen regning tilføye: Det finnes ingen fornuftig begrunnelse. Kun ufornuftige. Som vi jo har sett.

    Men det er ditt valg. Du kan fortsette å vie ditt liv til fjollete, ukloke og selvdestruktive aktiviteter. Ingen vil nekte deg det.

    Men det tar seg veeeeeeldig dårlig ut, da.

    Liker

  15. Jeg kan ikke tvinge noen til å se på saken om de nekter! Og om de nekter så betyr jo ikke det at jeg skal si meg enig og slutte å skrive! Du er som sagt en sadist. Du bryr deg ingenting om at de nekter å se på saken og hvorfor.

    Jeg antar man trodde jeg var lett å ta, men det er jeg ikke! Jeg kan tåle mye mer enn fleste andre og jeg er så intelligent at ingen lurer meg!

    Liker

  16. «Det handler ikke om at de ikke er enig. Men de nekter å se på saken. Og de lyver også.»

    Du har fånyttes gjennom mange år postet tusenvis av omtrent likelydende innlegg. Null resultat.

    Du velger å fortsette. Uten fornuftig grunn.

    Der står saken.

    Antar vi at det er som du sier – du er ikke psykisk syk, må du være dum som et brød. En vaskekte hønsehjerne.

    Det er faktisk bare de to mulighetene. Psykisk sykdom eller regulær idioti.

    Liker

  17. «Det er som sagt fordi de gir faen! »

    Altså har ingen sagt seg enig. Ingen bombe, akkurat.

    Liker

  18. » Er du misunnelig fordi jeg klarer å oppnå ting alene og ikke du?»

    Du er ikke sann.

    Jeg er like lite misunnelig på deg som jeg er på den gamle narkomanen som ligger utslått av dop i Brugata. Eller hen som ligger i reimer på Gaustad.

    Nei, Laila. Jeg er ikke misunnelig på deg. Jeg er sjeleglad jeg ikke lider av det samme som deg. Jeg synes tvert om veldig synd på deg og håper inderlig du kan få behandling, bli frisk og leve dine siste år som et normalt oppegående menneske.

    Som du har det nå, unner jeg ingen. Det er en grusom skjebne.

    Liker

  19. Du er antakelig en sånn person som går folk til å begå handlinger for å oppnå noe. Som drap, terror med mer.

    Vil jeg bli millionær om jeg slutter å skrive? Vil jeg da bli lykkelig og treffe drømmemannen og leve et lykkelig liv resten av mitt liv? Blir det da en drømmemann uten hjerne?

    Du er sosialist. Dum som et brød og ond. Du skal fortelle andre hvordan de skal leve sine liv. Men det er bare fordi du selv er redd! Redd for straff enten for deg selv eller andre. Men det burde dere ha tenkt på før.

    Liker

  20. Er det en grense for hvor mye man kan skrive om ting? Er det ulovlig å skrive for mye?
    Må man oppnå noe? Er du misunnelig fordi jeg klarer å oppnå ting alene og ikke du?

    Du legger deg borti mitt liv og kommer med dine vurderinger av det og hva jeg skal gjøre med mitt liv og oppnå. Jeg har uføretrygd og jeg trenger ikke oppnå noe mer!

    Liker

  21. «Hvordan vet du at det ikke har vært til noen nytte? »

    Jeg har ikke sett at noen har latt seg overbevise om at du har rett, Verken jurister, politi, fagforening, rettsvesen eller andre.

    Det eneste jeg har sett, er at saken blankt og konsekvent avvises.

    Men du kan kanskje vise til at noen mener du har rett ? Det er i så fall så sjeldent forekommende at jeg regner med at du ett kan finne fram en link eller skjermdump. Men tviler sterkt på at du kan det. Det ville vært veldig rart.

    Liker

  22. Det er som om du vet mitt mål i livet og mener at ikke når det? At jeg skal oppnå noe og
    der det visst er en frist og der jeg ikke har nådd fristen. Eller at det er mål du mener jeg skal ha? Noe som skal gi meg lykke eller hva er det for noe? Skal jeg endre hele staten eller hva er det du mener jeg skal oppnå?

    Du er bare klin kokos!

    Liker

  23. Hvordan vet du at det ikke har vært til noen nytte? Du kommer jo bare med insinusjoner. Det har ingenting med fakta å gjøre. Du vet ikke hva som er fakta engang. Du uttaler deg på egne vegne og vet da ingenting om hva andre tenker. Selv om du later som at du uttaler deg også på vegne av andre. Du vet ikke hva de jeg har skrevet om tenker, om ikke en av de er deg selv da. Du vet ikke hva jeg har forhindret, ting som skulle ha skjedd meg f.eks!

    Hvilke fakta er det jeg ikke vil snakke om? Du mener jo at du sitter med fasiten på alt og uanset hva jeg skriver så gir du faen i det.

    Liker

  24. «Hvis noen er mental syk så er det du!»

    Jeg påpeker bare at det at du har skrevet tusenvis av omtrent identiske innlegg gjennom mange år til ingen nytte og velger å fortsette med det, mangler en fornuftig begrunnelse.

    Ja, det virker rett og slett å være en helt utsøkt form for idioti.

    Bedre blir det ikke av at du er ute av stand til å hoste opp et noenlunde edruelig og fornuftig svar.

    Alt dette er uomtvistelig fakta. Som du jo sier du er så glad i. Men du er kanskje ikke like glad i ALLE typer fakta ?

    En ganske stor del av de faktiske forhold nekter du plent å forholde deg til. Ikke bare det, du fråder formelig av raseri over denne type fakta. Sikkert ikke fordi de er fakta. Men ganske enkelt fordi de ikke passer inn i vrangforestillingene dine. Da må de benektes. For det siste du vil er jo å sette vrangforestillingene dine opp mot fakta. Da faller de jo sammen som korthus etter et vindpust.

    Og det tar seg veldig dårlig ut når man sier fakta er det viktigste for en. Det er – pussig nok sett opp mot hva du frenetisk postulerer – et faktum at du gir blanke faen i fakta når de rokker ved vrangforestillingene dine.

    Du møter deg selv i døra i et enda sett. Men sånn MÅ det bli når virkelighet og fakta må vike plass for vrangforestillinger. Det sier faktisk seg selv.

    Liker

  25. Men du skjønner altså ikke konsekvensene når man gir faen i jussen og fakta! Du skjønner ikke hva juss er, hvorfor vi har juss med mer! Du bryr deg ingenting om fakta så alt kan sies og lyves om! For deg handler alt om hvem som er best til å lyve! Du er et menneske så ondt at jeg fatter ikke hvor du har fått det fra? Hvor har du dine gener fra? Du er er ufattelig ondt menneske. En reinspikka sadist og psykopat.

    Liker

  26. «Hvis noen er mental syk så er det du!»

    Ja, de som sier andre er dumme er dumme selv, het seg jo i barnehagen.

    Og «redd» og «misunnelig» er også blant dine favoritter.

    Spøk til side: Det er faktisk nifst å se hva sykdommen har gjort med deg. En ting er at du er så hjelpeløs og kommer noen vei. Det er også dette hatet. Det er verste er kanskje hvordan du disponerer det du har av krefter og ressurser. Det virker som du tror det er konstruktivt. I virkeligheten demonterer du din egen verdighet og ødelegger alt for deg selv.

    Var det noen trekk ved deg som gjorde deg disponert for slik sykdom ? Ja, man kan undres.

    Ut i fra det du selv har skrevet, kan det se om du før sykdommen hadde personlighetstrekk som gjorde deg disponert. Men alt du har skrevet må man jo ta med minst en spade med salt. Så det er vanskelig å si.

    Liker

  27. Du uttaler deg bare fordi du selv er redd for straff eller vil beskytte noen du kjenner. Jeg er ikke med på å gi faen i jussen og fakta. Du skjønner ikke alvoret når man gir faen i jussen og fakta. Hvis noen er mental syk så er det du!

    Liker

  28. «Ingen tror deg. Alle vet det er tankefeil fra din side Det er heller ingenting som tyder på at noen noensinne vil tro deg. Og når vi vet at det er slik. er det jo meningsløst idioti og ufornuftig spill av tid og krefter.»

    Dette er sakens kjerne. Og sakens kjerne har du ikke noe fornuftig svar på. Ganske enkelt fordi en fornuftig begrunnelse ikke finnes.

    Du begrunner det heller med åpenbare og retorisk ubrukelige vrangforestillinger. Eller du gjentar det patetiske og beviselig uriktige våset om «fakta og jussen».

    Begge metodene har du brukt i årevis med tusenvis innlegg til ingen nytte. All fornuft tilsier da at du innser at dette er å kaste bort tid og krefter.

    Men, nei. Du lytter ikke til fornuft. Du tviholder heller på å insistere på tvangsforestillingene dine og fortsetter å på mest mulig patetisk og fåfengt vis gaule som besatt om «fakta og jussen».

    Selv om du nå må vite at det ikke har noen hensikt og at det eneste du oppnår med det er å fortelle leserne at:

    «Jeg er Laila og jeg er fortsatt sinnssyk. Jeg kan ikke bedre enn dette.»

    Det er og blir et mysterium at du bruker tida de på å predikere at du er sinnssyk. For i virkeligheten er den eneste beviselige effekten av dine håpløse bestrebelser.

    Men, Laila. Jeg vet at du ikke har noe fornuftig svar på dette. For det er ikke mulig å forsvare noe så gjennomført uklokt og ufornuftig på en klok og fornuftig måte.

    Det sier seg selv.

    Jeg beklager virkelig at du har havnet i en så tragisk situasjon og at du ikke klarer å se noen utvei av dette bunntriste uføre.

    Liker

  29. Jeg aksepterer ikke at feminister, rødstrømper, homofile med flere skal bestemme over mitt liv og der jeg har null rettssikkerhet! Og der hele staten syns dette er ok, samt advokater. Et samfunn uten lover og regler og der alt kan skje om sadistene og psykopatene ønsker det. Et grusomt lovløst samfunn.

    Liker

  30. «Man lider ikke av noe psykisk fordi man forteller om det! Hvis man gjør det så lever vi i en så ond stat at all media som skal formidle oss sannheten om stat og samfunn bare kan legges ned og det samme med stat og offentlige etater. Da kan drap skje på åpen gate uten at noen bryr seg om det. Da får vi et samfunn så grusomt at det finnes ikke ord!»

    Her benekter du først psykisk sykdom. Deretter bekrefter du at du har psykisk lidelse ved å lire av deg vanvittige vrangforestillinger.

    Og du viser på en overbevisende måte hvorfor det er umulig for deg å komme noen vei. Alle avslører dette med største letthet. En normalt begavet 10-åring vil forstå det.. Det er for sykt. Og for dumt.

    Du forstår ikke rekkevidden og virkningen av det du selv sier. Vrangforestillingene har nakketak på deg og hindrer progresjon, realitetsforståelse og utvikling.

    Liker

  31. Man kan da ikke sende folk til psykiatrien for å skjule at det er begått lovbrudd. Man lider ikke av noe psykisk fordi man forteller om det! Hvis man gjør det så lever vi i en så ond stat at all media som skal formidle oss sannheten om stat og samfunn bare kan legges ned og det samme med stat og offentlige etater. Da kan drap skje på åpen gate uten at noen bryr seg om det. Da får vi et samfunn så grusomt at det finnes ikke ord!

    Liker

  32. «Igjen så bryr du deg ikke om juss eller fakta. »

    Jeg snakket ikke om juss. Det jeg snakker om er faktiske forhold, fornuft og logikk. Altså fakta som som du ikke har noe godt svar på.

    I stedet forsvarer du deg med vrangforestillinger. Og da er vi igjen over i psykiatrien.

    Det hele koker ned til at du vil fortsette en «kamp» som du har gjort i årevis uten resultat. Og til tross for at det ikke finnes noen mulighet for at noensinne vil nå fram, vil du fortsette. Det det enste du oppnår, er å kompromittere deg selv.

    Dette er nøkternt sett helt idiotisk. Du har ikke noe fornuftig svar på hvorfor du vil fortsette. Annet enn at du på amøbe-vis begrunner det med åpenbare vrangforestillinger.

    Og da skjønner alle – unntatt du – at dette er en sak for psykiatrien. Kun der kan du få tellende resultat.

    Liker

  33. Igjen så bryr du deg ikke om juss eller fakta. Som jeg har skrevet så var mine kolleger og ledere etter meg og disse har så fått støtte fra hele staten og advokater. Ingen har sett på jussen og fakta. Vi har en stat som går etter mennesker for å ødelegge deres liv og også drepe de. Det er som sagt bare flaks og ens 6 sans som gjør at man overlever og i enkelte tilfeller må man også gå bananas for å overleve. For da vil ingen tørre å gjøre en noe og selv få mistanke på set.

    Selvsagt vil jeg snakke om det så lenge jeg lever! Dette er en så jævlig stat at det finnes ikke ord. Alt i denne staten er falskt! Det er ingen vits i å ta utdanning eller få seg jobb for man får som sagt sparken der de planlegger det og ingen bryr om jussen eller fakta. Dette er et samfunn for sadister og psykopater!

    Og jeg gir meg ikke før disse som var etter meg er tatt!

    Liker

  34. «Men hva bryr dette deg da?»

    Ja. Hvorfor offentliggjør du dine tanker ? Eller for å si det som det er: Dine sinnssyke vrangforestillinger ? Som er solklare bevis på psykisk lidelse ?

    Det er dumt av deg. Du offentliggjør og utbasunerer at du har psykisk sykdom. Du demonstrer daglig din totale forvirring og psykiske uhelse. Og gjør skam på deg selv og dine stakkars pårørende. Det er flaut. Det er utrolig pinlig.

    Tør du å spørre din sønn om hva han tenker om dette ? Nei, det gjør du garantert ikke. Du har nok innerst inne en ørliten anelse om hvilken skam du påfører ham.

    Kan jeg være med på å få deg til å slutte med det, har jeg gjort deg og dine pårørende en kjempestor tjeneste.

    Liker

  35. Sannheten er at mine ledere og kolleger gikk etter meg for å få meg sparket og der ingen har giddet å sjekke hverken juss eller fakta. Samt at andre også har vært etter meg.

    Det sitter altså en rekke mennesker i Norge og gir fullstendig faen så lenge det ikke angår de selv. Og selv er de vel også med på det fordi de er livredde for å oppleve det samme som meg.

    Vi har et politi som vist i Baneheia saken som også gir fullstendig faen. Det foregår svært mye ondt i dette samfunnet. Og det er kun vi har vår 6 sans i behold som overlever.

    Liker

  36. «Jeg kom jo med et fornuftig svar.»

    I din verden er en vanvittig vrangforestilling et fornuftig svar.

    For alle oss andre – som ikke er psykisk syke – er det ikke annet enn et ugjendrivelig bevis på psykisk sykdom. Og dermed altså både ufornuftig og tøvete.

    Du sliter ikke så rente lite med å forstå dette, Laila. Det er derfor du ikke klarer å overbevise noen. Det er umulig for deg så lenge du har en så forvridd virkelighetsoppfatning.

    Det er derfor du ikke har oppnådd noen ting som helst etter alle disse årene. Det er derfor du står helt i stampe og ikke kommer noen vei.

    Er det virkelig så vanskelig å forstå ? Når skal sannheten gå opp for deg, Laila ? Når skal du våkne ? Må du tvangsinnlegges først ? Sykdommen din har gjort deg til et forsvarsløst fjols. Du har null appell. Du får ingen sympati. Du vinner ingen hjerter. Og du har verken utvikling eller progresjon i noe av det du foretar deg.

    Sånn kan du ikke fortsette. Da vil du bare fortsette å tape. Vil du virkelig det ? Er du så redd for å bli frisk ?

    Liker

  37. Hvorfor skulle jeg ikke være etter Harald Hårfagre? Det står jo på et slektstre at min mormor er det og det har ikke jeg skrevet. Forsvaret kan selvsagt ikke opplyse om det. Det skal ikke finnes etterkommere etter konger i dette landet da vi jo har en valgt konge. Det sier alt om nordmenn og hvordan de hater sine egne!

    Jeg kom jo med et fornuftig svar.

    Liker

  38. «Da må jo alle i Norge som leser det jeg skriver ikke kunne juss eller bry seg om sannheten da vet du. Eller de er misunnelige fordi jeg er etterkommer etter Harald Hårfagre.»

    Du har ikke noe fornuftig svar på hvorfor du fortsetter med det samme i årevis selv om det etter tusenvis av innlegg har gitt null uttelling.

    Det kan ikke bety annet enn at du – av uklare årsaker – en gang for alle har har vendt ryggen til fornuft og logikk.

    Du støtter deg heller til vrangforestillinger.

    Men det får du ikke med deg noen på. Altså er årsaken til at du fortsetter din nytteløse «kamp» en gåte. En psykiatrisk gåte.

    Og grunnen til at det er psykiatri er at svaret ditt – forklaringen din – er at du er etterkommer av Harald Hårfagre. Det er totalt og fullstendig latterlig. Et ubrukelig svar. Det står til stryk.

    Det eneste det beviser, er at du lider av vrangforestillinger.

    Av en eller annen grunn skjønner du ikke dette. Selv om du har blitt gjort oppmerksom på det mange ganger.

    Men du er så langt ute på viddene at du tror vinden vil snu bare du gjentar det mange nok ganger. Men sånn er det jo ikke. Det er for dumt. Og du avslører deg selv som psykisk syk. Du beviser det, faktisk.

    Heller ikke dette siste, er du i stand til å forstå.

    Liker

  39. I en årrekke har du på blogger og Facebook postet hundretalls -nei, det må være flere tusentalls – innlegg om at staten er etter deg og at det er derfor du fikk sparken i Nav. Og lignende absurde påstander.

    Uten noe resultat. Ingen tror deg. Alle vet det er tankefeil fra din side Det er heller ingenting som tyder på at noen noensinne vil tro deg. Og når vi vet at det er slik. er det jo meningsløst idioti og ufornuftig spill av tid og krefter.

    Hvorfor gjør du det da ? Er du så sugen på oppmerksomhet at du tar til takke med negativ oppmerksomhet og ikke bryr deg om at du lir sett på som ei sinnssyk kjerring som ikke kan tas alvorlig ?

    Liker

  40. En samling av Lærdals fremste borgere har hatt en samling på Moldebu, som resultat av dette kan vi på vegne av alle fra Lærdal svare på spørsmålet Laila Monica stiller lenger oppe i kommentarfeltet.

    «Eller er alle Lærdal hevnlyste fordi jeg flyttet med min sønn og da barnehage, ppt, barnevernet?»

    Vi kan herved avkrefte at vi er hevnlystne. Vi kan også bekrefte at vi ikke ønsker henne tilbake.

    Vi var selvsagt bekymret for at Laila skulle ha aleneansvar for et barn, men det er ingen vonde følelser fordi hun dro. Det var kanskje egoistisk, men vi var alle lettet av den avgjørelsen.

    Vennlig avstandshilsen fra Lærdal.

    Liker

  41. Men jeg begriper ikke hvorfor hele staten gir faen i jussen og fakta når det gjelder meg!

    Sadister og psykopater i arbedslivet kan gjøre som de vil og alle tror på de. De kan lyve om regelverket, innkalle en uten grunn til det for å få en sparket og ingen bryr seg om å sjekke fakta eller jussen! Jeg begrriper ikke at det går an.

    Liker

  42. Du snakker bare tull. Man skal alltid kun forholde seg til jussen og fakta. Det blir jo meget lett å gå etter menneske i dette landet om det å ikke bry seg betyr at man tar feil og er psykisk syk.

    Jeg begriper ikke hvorfor det er så viktig å ta meg og ødelegge mitt liv! Er alle på min sønns fars side og der alle vil være med på å hevne seg på meg fordi jeg flyttet fra han? Eller er alle Lærdal hevnlyste fordi jeg flyttet med min sønn og da barnehage, ppt, barnevernet? Elller er det folk og stat som hater meg pga mine forfedre? Kvinnelige kolleger og ledere i NAV som er så minsnnelige at de må ødelegge mitt liv? Eller bare fordi de nyter å ødelegge folks liv? Er det andre ekser eller menn jeg ikke valgte da jeg møtte de etter å ha hatt annonse inne i bladet «Jakt og fiske» som skal hevne seg? Og hele staten er med på dette? Det er heøt utrolig.

    Liker

  43. Høres ut som mer enn nok til å vurdere at du ikke har en sak, og at du har alvorlige psykiske lidelser.

    Liker

  44. Nei, det var ingen vurdering av saken. Ingen advokater har kommet med noe juridisk.
    Advokat Skyberg ba meg gå da jeg sa at saken startet med at menn tvang seg hjem til meg.

    Advokat Lorch Lorang hos Mette Y Larsen ba meg gå da jeg svarte ja på at jeg hadde skrevet om kolleger og ledere. Han spurte ikke om hvorfor.

    Andre advokater sa først ja og så nei før jeg traff de.

    Liker

  45. «Jeg fikk som kjent ikke advokat til arbeidsrettsaken og dermed ingen vurdeiring av saken utenfor NAV. »

    At du ikke fikk advokat var jo et resultat av vurdering av «saken».

    Liker

  46. Så dette er dine teorier om hvorfor du ikke har klart overbevise noen om at du har rett i saken mot Nav:

    «Som sagt mener jeg det er pga mine forfedre, at de er med i en pedofilirng, at de bare nyter å plage andre, er AP medlemmer med mer.»

    Det får du selvsagt ingen til å tro på. Alle vet at dette er vrangforestillinger. Alle vet at slike vrangforestillinger tyder på psykisk sykdom.

    Så det du egentlig svarer, er at du ikke har kommet så langt at du har en fornuftig og troverdig forklaring på at du, til tross for årelange bestrebelser, ikke har oppnådd noen verdens ting.

    Forstår du hva det betyr ? Nei, det tror jeg ikke du gjør. Det betyr at du aldri vil komme noen vei. Det er logisk sett en umulighet.

    Liker

  47. Du har jo bedt om at jeg ser bort fra det jeg ville ha svart. Ingen har brydd seg om jussen og fakta og hvorfor vet jeg ikke. Som sagt mener jeg det er pga mine forfedre, at de er med i en pedofilirng, at de bare nyter å plage andre, er AP medlemmer med mer.

    Så man må først se på de faktisk forhold og ikke si at jeg lider av noe psykisk!

    Liker

  48. Det er ikke meningen å vri seg bort i fra noe som helst. Men du må gjerne svare på et helt sentralt spørsmål. OG DU MÅ SVARE RASJONELT OG IKKE TY TIL TEORIER OM MASSIV FORFØLGELSE (altså ikke at du har kritisert AP, Staten er livredd deg, du er av kongelig slekt osv. Alle vet at det er tull og tøys).

    Du har jo i årevis forsøkt å få noen til å bli enig med deg i saken mot Nav. Fagforening, advokater, politi, etc. etc. Ja, du har vel faktisk ikke gjort stort annet.

    Så langt er ingen enig med deg. Som jo alle vet.

    Hva tror du er årsaken til dette ? Og husk: Rasjonelt svar.

    Liker

  49. Du bare vrir deg unna. Psykiateren skrev ikke at jeg hadde en psykisk sykdom! Og mine ledere hadde ingen grunn til å sende meg til psykiater da det var de som gav faen i følge jussen og oppgi lovhjemler når de gjorde noe mot meg og der de også gav faen i fakta og løy om meg! Og da jeg ble sint så sa de at jeg led av noe. Slik at ingen skulle se på saken eller tro på meg. Altså rene sadister og psykopater! Det er utrolig at denne advokat Skyberg får fortsette å jobbe som advokat. Disiplinærnemda sa seg bare enig i det han skrev og mente at jeg ikke hadde levert inn dokumentene. Da burde de jo ha spurt etter de. Skyberg er folk i min egen slekt på morsiden, fra Tretten og de som etterkommere etter Harald Håfagre. Skyberg er ikke etterkommer etter Harald Hårfagre så han er vel misunnelig da.

    Her er da de sendte meg til psykiater og hva psykiater skrev om meg. Det står ingenting her om at jeg har en psykisk sykdom. Psykiater er mest opptatt av at jeg ikke må skrive om folk, men de må ha lov til å klage på meg da og gå etter meg. Og det er ingen hjemmel eller saklig grunn for å sende meg til psykiater. Hvorfor sa avdelingsdirektør Szulist at jeg hadde endret mg 2 -3 år tidligere? De følger med på mitt privatliv. Det har ingenting med jobben å gjøre. Jeg begriper det ikke. De tåler ikke at jeg møter menn eller noe annet. De er så misunnelige og hatefulle.

    https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/06/11/sendt-psykiater-uten-lovhjemmel-og-saklig-grunn-og-der-psykiater-er-mest-opptatt-av-a-beskytte-de-jeg-skriver-om-og-der-han-er-medlem-i-llh-og-der-jeg-fant-ut-at-en-utro-mann-hadde-tilknytning-til-l/

    Liker

  50. «Advokater sier at jeg har en psykisk sykdom, ikke at han mener det. Han skriver at jeg er
    blitt anbefalt å få oppfølging for min psykiske sykdom, men at jeg ikke var så syk at jeg kunne tvangbehandles,»

    Ja. Nav forsto at du var syk og ville hjelpe deg med behandling. At du ikke var/er syk nok til tvangsbehandling er /dessverre) også riktig. Så advokaten har sine ord i behold.

    Uansett er det i beste fall slurv og slendrian å gjentatte ganger si at han «løy om at du hadde psykisk sykdom». Det samme gjelder selvsagt når du kaller feil ordvalg for løgn.

    Men du er jo ikke bedre enn det. Løgnaktig, slurvete og unøyaktig og du gir blanke blaffen i faktiske forhold. Altså det stikk motsatte av det du postulerer. ‘

    Problemet er bare at du gjør det på en så lite sofistikert måte at alle avslører deg. Og da virker du bare plump og dum.

    Liker

  51. «Advokat Skyberg løy om at jeg hadde en psykisk sykdom.»

    Nei, han løy ikke. Han fortalte bare hva han hadde sett. Og som vi alle vet. Og som du har dokumentert tusenvis av ganger.

    Du kan f eks si: «Advokaten mente jeg hadde psykisk sykdom. Men (jeg mener) det ikke er riktig».

    Da uttrykker du deg korrekt. Ditt utsagn er upresist og positivt feil. Og du skal liksom være jurist ? Du som er så språklig lemfeldig, slurvete og unøyaktig !

    Svakt av deg, Laila. Ikke rart du ikke kommer noen vei når du holder på sånn. Alle forstår at du lyver. Og ikke kom å si at du ikke vet det. For dette vet du utmerket godt,

    Men like forbanne fortsetter du å lyve. «Fakta og jussen», du liksom.

    Liker

  52. Saken min i NAV har aldri vært oppe og avgjort noen steder. Mine ledere og resten av NAV har kommet unna med alle løgnene og at de gav faen i jussen og fakta for å få meg sparket. Jeg fikk som kjent ikke advokat til arbeidsrettsaken og dermed ingen vurdeiring av saken utenfor NAV. Og hele staten har altså løyet om meg og gitt faen i jussen og fakta. De gav faen i konsekvensene for meg og min sønn og om vi døde.

    Liker

  53. Politiinspektører har løyet om meg da de henla saken mot NAV og de fikk støtte fra spesialenheten og riksadvokatne. De løy om at jeg hadde fått suspensjon, at jeg hadde gått til psykiatrisk behandling og at jeg ikke fungerte i jobben.

    Advokat Skyberg løy om at jeg hadde en psykisk sykdom.

    Regjeringsadvokaten løy om at jeg unnlot å komme på jobb.

    NAV har løyet en masse om meg. Avdelingsdirektær Szulist løy bl.a om at jeg hadde truet en eks med å frata han trygden om han gikk. Som om jeg skulle være avhengig av en mann også. Derfor skal jeg aldri ha noe med menn å gjørel lenger!!!!!

    Så jo mange hater meg!

    Liker

  54. «De hater meg og jeg hater de! »

    Tviler sterkt på at noen hater deg. Paranoiaen spiller deg nok en gang et puss. Og grunnlaget ditt for hat er dermed feilaktig.

    De aller fleste normale mennesker vil måtte synes synd på deg. Og det ER objektivt sett virkelig synd på deg. SÅ dårlig som du har stelt deg. Og SÅ skrekkelig elendig og tufsete du fremstår. Og som du stikk i strid med sunn fornuft kaster bort livet ditt på en sak som er oppe og avgjort for mange år siden.

    Jo, Laila. Det ER synd på deg.

    Liker

  55. Nordmenn er et folk som lar islam få makten i samfunnet og der de stemmer på de partier som vil at muslimer skal ta over samfunnet Så landet er jo tapt uansett. Dette er et folk som gir faen i jusssen og fakta. Selv jurister gjør det. Og du da. Dere skjønner ikke hvorfor juss er viktig i et samfunn og at man ikke kan ta vilkårlige avgjørelser og basere seg på trynefaktoren.. Og så påstod NAV at muslimer mente jeg ville fatte vedtak etter trynegfaktren,, mens det er de som har gjort det mot meg!

    Dette samfunner så ondt, så grusomt og så jævlig at det bør utslettes! Dere er ikke mennnesker.

    Liker

  56. Jeg begriper ikke hva det bryr deg om jeg roter det til for meg selv. Jeg er ikke ute etter
    sympati, jeg er ute etter at man følger jussen og forholder seg til fakta! Folk har hatt flere år på å vise meg sympati, uten at de har gjort det. De hater meg og jeg hater de! De er feige og de står ikke opp for seg selv. De er zombier. De driter i landet og i folket. De fortjener ingen sympati. Drt de fortjener er full krig og et helvete uten like.

    Liker

  57. «Du har overhodet ikke peiling på det du sier. Du er sadist og psykopat!»

    Du benekter sakens faktiske forhold. Jeg er bombesikker på at alle dine tidligere kolleger er enig med meg. Advokaten sa det samme. Politiet har ved flere anledninger gitt uttrykk for det samme. Og vi vet hva de mente om deg da du søkte jobb der: Nøyaktig det samme som jeg sier.

    Du har i en årrekke forsøkt å fremme din egen sak. Så langt resultatløst. Og det er ikke til å undres over. Fordi du for å overbevise noen, først må få dem til å benekte sakens fakta. Det har selvfølgelig vist seg å være umulig.

    Og så blir det enda mer håpløst når du stadig legger ut dokumentasjon som du tror taler til din fordel, men som alle med letthet ser setter deg selv i et svært dårlig lys.

    Så skulle man tro det var ille nok ! Men, nei. For liksom å fjerne den siste rest av tvil om at du er i psykisk ulage og for effektivt å stoppe eventuelle tilløp til sympati, utbasunerer du stadig at ditt fremste mål i livet er å knuse Norge og alle nordmenn. Og selvsagt ønsker du krig i Norge.

    Du er meg en fin en du, Laila. Du skjønner virkelig ikke hva du roter til for deg selv.

    Liker

  58. Man skal alltid følge jussen! Og jeg hadde ingen psykiske lidelser! Spør avdelingsdirektøren hva hun mente med at jeg hadde endret meg 2-3 år før 2015 da hun sendte meg til psykiater! Og hvorfor sjekker de ikke at fagansvarlig og andre løy til meg om regelverket? Eller at avdelingsdirekør Szulist og avdelingsleder Kagnes ofte innkalte meg uten saklig grunn og uten bevise for noe av det de sa, samt at Kagnes også innkalte meg alene uten å si hvorfor og der jeg måtte kontakte fagforeningen for å høre om jeg hadde rett til å få vite hvorfor!

    Du har overhodet ikke peiling på det du sier. Du er sadist og psykopat!

    Liker

  59. Det er sånn at når en ansatt totalt mister fotfestet, får ødelagt dømmekraft, virkelighetsoppfatningen er helt ute av vater og den ansatte attpåtil har alvorlige vrangforestillinger, så har ikke arbeidsgiver noe annet valg enn å fjerne vedkommende ansatt. De er pliktige til å gripe inn.

    At den ansatte totalt mangler innsikt i egen sykdom, endrer ikke dette.

    Hadde Nav latt deg fortsette, ville det vært fullstendig uforsvarlig og stor skandale. Og ikke minst ville det fått svært alvorlige konsekvenser for dine overordnede.

    Så lenge dette er sakens fakta, hjelper det deg naturligvis ikke å skrike opp om «fakta & jussen». Det er hult. Og fullstendig latterlig.

    Den eneste som ikke forstår dette, er faktisk deg.

    Liker

  60. Men så kom med juridiske begrunnelser da! Man må ha hjemmel i lov for å foreta noe mot
    et menneske i dette landet, da også ansatte i staten! Man kan ikke slette deres datatilganger, omplassere de, be de gå til behandling, be de ta med advokat til møter, be en innlevere nøkkelkort, sende en til psykiater etc uten å ha hjemmel i lov! Og da skal hjemmelen opplyses! Jeg fattet da aldri et vedtak uten å opplyse om hjemmelen for vedtaket og beslutningen.

    Dere er fullstendig idioter.Som resten av staten. Men det er jo fordi staten er etter meg!

    Liker

  61. «Dere er livredde for at jeg forteller sannheten og må derfor si at jeg lider av noe psykisk for at ingen skal tro på meg!»

    Du vekker oppmerksomhet og interesse på grunn av dine vrangforestillinger og din totalt forskrudde virkelighetsforståelse.

    Det som er sannhet for deg, er vrangforestillinger for alle oss andre. Av den grunn er det helt umulig for deg å få noen til å tro på deg og din oppfatning av realitetene.

    Liker

  62. Du er den eneste som er dum som et brød her, og det er selvsagt ingen som er livredd for en evneveik grønnsak.

    Liker

  63. Det er jo fordi dere er dumme som brød og ikke skjønner hva jeg legger ut. E.ller dere er nok hinsides onde. Jeg må virkelig ha såret dere eller ha vunnet over dere!! Tenk å være så etter meg. Men det viser hvor rett jeg har og at dere er livrdde for meg.

    Liker

  64. Nei, vi synes det er veldig morsomt å følge med på «sannheten» fra vrangforestillingene dine og håper du fortsetter med dette.

    Liker

  65. «Jeg liker ikke lenger mennesker eller det norske folk og stat. Man må ha penger for å drive med det meste. Altså kan jeg ikke driver med noe som har med mennesker å gjøre og penger vll jeg ikke bruke. Det er ingenting jeg kan eller vil bruke min tid på. Bortstt fra å knuse den norske stat.»

    Jasså ? Det du indirekte sier, er at du sitter fast i gjørma og trenger hjelp. Noen annen måte å tolke dette på, finnes ikke.

    Liker

  66. Norge er blitt en forferdelig stat der man ikke får jobbe om man ikke har de rette meninger. Dete betyr at sadistene og psykopatene styrer og at det å ta utdanning og få jobberaring ikke betyr noe som helst. Vi lever altså ikke med hverken ytringsfrihet eller demokrati. Og der er faktisk AP/SV som står bak. Jeg fikk jo sparken i NAV for å skrive stygt om de. Og det va det jo ikke lov til å gi meg sparken for! Man har lov til å stemme på ulike partier i dette landet og også si stygge ting om partier man ikke liker! Jeg må skrive dette da jeg er sikker på at mange faktisk ikke vet dette.
    Samt at jeg også fikk sparken fordi muslimer kunne stille spørsmål ved meg da. Noe som er helt absurd. De skal da ikke bestemme hvem som får jobbe eller ei basert på ens meninger. Det er ikke slik at de som søker om noe må ha saksbehandlere som har underlagt seg ens relgion eller kutur med mer. Saksbehandleres jobb er å følge lovverket og sjekke om fakta oppfyller de krav lovverket setter.
    Hele staten er altså ødelagt og alle etater i Norge støttter dette, samt advokater. Det viser altså at ingen bryr seg om jussen og fakta lenger, eller ytringsfrihet, demokrati med mer.
    Jeg fikk sparken i NAV fordi muslimer kunne stille spørsmål ved meg og fordi jeg hadde skrevet om damer som stemte på AP/SV
    LAILAMONICAVEDUMSTUENHIBAKKENNIKOLAISEN.WORDPRESS.COM
    Jeg fikk sparken i NAV fordi muslimer kunne stille spørsmål ved meg og fordi jeg hadde skrevet om damer som stemte på AP/SV
    Hva har det med saken å gjøre at muslimer kan komme til å stille spørsmål ved meg? Kan de ikke klage på vedtak som andre må om de er uenige? Og gav jeg alle muslimer avslag? Hvorfor ble ikke mine v…

    Liker

  67. Jeg liker ikke lenger mennesker eller det norske folk og stat. Man må ha penger for å drive med det meste. Altså kan jeg ikke driver med noe som har med mennesker å gjøre og penger vll jeg ikke bruke. Det er ingenting jeg kan eller vil bruke min tid på. Bortstt fra å knuse den norske stat.

    Liker

  68. Min far var meget utadvent som en fnnmarking jo gjerne er. Han var i frekk i kjefen som Martin Schanke og lignet også på han. Men han stilte alltid opp for alle,. Vasket hjemme, lagde mat. Det eneste han ikke gjorde var å vaske klær. Han var alltid med min mor når hun hadde rundvask på jobben f..eks. Han stilte opp for alle. Gikk på butikken. Han hadde båt på Hovedøya i mange år også og hjalp andre båteiere.

    Liker

  69. Laila:

    Dette var det lege Schneider på legevakta i Bærum bestemte var det beste for din tremenning Erik Ribsskog:

    Innleggelse på Blakstad sykehus i Asker.

    Medisinering med antipsykotisk medisin, Risperdal.

    Gå korte turer i strøket i følge med miljøarbeider Brit og andre innlagte.

    Høres det fristende ut?

    Liker

  70. Hva er det du ikke skjønner? Kolleger løy til meg om regelverket for å få feil på meg registrert i loggen. Enten sa de at jeg hadde gjort feil når jeg ikke hadde det eller de ba meg begå feil og der jeg ikke så dette da jeg jo aldri ville ha trodd det om de i starten. Men etter hvert så jeg jo hva de drev med og der jeg også stadig vekk ble innkalt for alt mulig. Mange møter er det ikke referate fra engang. Politiet kunne ha sett alle møteinnkallingene om de hadde gjort jobben sin! Og der de også satte ut rykter om meg på jobben. Med mer.

    Det var ingen opprgående der til å sjekke saker. Jeg fikk en til å sjekke saken en gang, men da måtte jeg også stå på. Andre ganger kunne det være ting som ikke var så klare. Ingen av mine kolleger eller ledere eller i resten av NAV har noen gang sjekket jussen eller fakta!

    Og da jeg skrev om det og skjelte de ut på fb så eskalerte det fra deres side. Da var det anonyme som var etter meg og der de nektet å si hvem det var. De hadde ikke lov til å holde folk hemmelige for meg uten å oppgi lovhjemmel for det! Samt alt det andre de drev med. Der de ville tvangsbehandle meg med mer. Der jeg ble kalt homofob.

    Alle mine klager ble sendt til avdelingsdirektøren også og der alle tok hennes ord for god fisk. Hun løy også om at jeg hadde truet en eks. Kanksje han var sendt av de også. Hvorfor fortalte hun psykiater at jeg hadde endret meg 2- 3 år tidligere da jeg jo gjorde jobben min like godt som før? Men jeg så kanskje mer av hva de drev med mot meg. Dette var da mannfolka tvang seg hjem til meg og jeg fikk en alvorlig sykdom. Men det hadde ingenting med min jobb å gjøre. De er litt for interessert i mitt privatliv! Så da kan de også stå bak ting der.

    Det et vel ikke mannen i gata som skal vurdere min sak Jurister skal det og de må forholde seg til fakta og jussen!

    Liker

  71. «Hvordan man ter seg, sier etc spiller da ingen rolle.»

    Dette må bety at du mener det ikke spiller noen rolle at man uttrykker seg slik at alle tror en er sinnssyk. Ei heller har det noen betydning at man ter seg som en sinnssyk. Og det gir jo på en måte mening.

    Problemet for deg er jo som sagt at arbeidskonflikten aldri hadde oppstått hvis det ikke var for psykisk sykdom. Og psykisk sykdom gjør at du er ute av stand til å forstå sakens kjerne.

    I tillegg har sinnssykdommen fratatt deg muligheten for å delta i yrkeslivet.

    Det sier seg selv, Laila.

    Liker

  72. Du kan ingnenitng om juss eller saksbehandling. Tror du jeg fattet vedtak etter hva folk skrev eller så ut? Man skal undersøke fakta i saken,, man skal forholde seg til lovverket og følge det forvaltningsloven sier at man skal under saksbehandlingen og man skal sjekke om man fyller lovens krav når man søker på noe. Hvordan man ter seg, sier etc spiller da ingen rolle.

    Liker

  73. «Eneste grunnen til at du svarer meg er fordi du er livredd for straff med mer.»

    Jeg er ikke redd for slike ting. Ganske enkelt fordi jeg ikke er paranoid.

    Men hadde jeg skrevet dette, kunne du med rette sagt jeg led av paranoide vrangforestillinger:

    «Det er en helt forferdelig stat vi lever i. Og dette står AP bak. De er så onde og så jævlige at det finnes ikke ord.»

    Liker

  74. » Det spiller vel ingen rolle hva man sier,»

    Nei, vel. Men det du sier gjør at praktisk talt alle tror du er utilregnelig fordi du er sinnssyk.

    Mener du det ikke spiller noen rolle ?

    Liker

  75. Er du gift med Erik Ribsskog, Laila?

    Du virker temmelig besatt av ham!

    Han fikk jo sparken fra Rimi, av ei kusine av Mona Kagnes.

    Liker

  76. Du står for en ondskap som er helt hinsides.

    Skal man si at alle som vil at jussen skal følges og fakta sjekkes lider av noe mentalt? Mener du at folk med titler og i etater skal få rett alltid og der alt de sier alltid er sant?

    Det handler kun om at du er redd for å tas.

    Liker

  77. Du kommer igjen med at jeg lider av noe psykisk.
    Nei, jeg lider ikke av noe.»

    Mulig det. Men du skriver utrolig mye som peker i retning av psykisk sykdom. Ja, det er faktisk ikke mulig å forestille seg andre forklaringer.

    Dette er et utmerket eksempel. Ingen psykisk friske mennesker ville finne på å skrive noe slikt vås. Det er gjennomsyret av vrangforestillinger:

    «Staten ville ødelegge mitt liv. Og der er enten pga mine foredre eller fordi de er pedofile og selvsagt er også 99% dumme som brød «.

    Men la oss si du IKKW er psykisk syk. Det er bare det du skriver som for det til å se ut sånn.

    Liker

  78. Du snakker bare tull.

    Ingen har altså sjekket jussen eller fakta og det lyves. Selv politiet lyver om meg.

    Eneste grunnen til at du svarer meg er fordi du er livredd for straff med mer.

    Det er en helt forferdelig stat vi lever i. Og dette står AP bak. De er så onde og så jævlige at det finnes ikke ord.

    Liker

  79. Å, du begynner å slette innleggene mine ! Du skjønner at jeg tar innersvingen på deg og feiger ut. Ja, ja. Fakta tåler du jo ikke. Husk å slette dette innlegget også.

    Liker

  80. Som du jo har erfart er det klin umulig for deg å få noen med på «at verden skal se at disse folka var etter meg! Både ledere og kolleger i NAV., regjeringsadvokat, advokat og politi med flere» når alle vet at problemene skyldes dine psykiske sykdom. Og ingenting annet.

    Og alle vet at når du benekter psykisk sykdom, så er det et klassisk symptom på psykisk sykdom.

    Slik sto saken når du fikk fyken. Slik står saken i dag mange år etter at du fikk fyken. Og slik står saken den dagen du må pakke sammen og krype i pennalet.

    Med mindre du da skulle få behandling. Og det håper jeg på ! 👍

    Liker

  81. Og det er faktisk det dere er, det jeg sier. Du kommer igjen med at jeg lider av noe psykisk.
    Nei, jeg lider ikke av noe. Staten ville ødelegge mitt liv. Og der er enten pga mine foredre eller fordi de er pedofile og selvsagt er også 99% dumme som brød .

    Liker

  82. «Dere burde blitt utslettet med en atombombe!»

    «Dere er så usymplatiske, iskalde mennesker uten noen gleder i livet som jeg antar er helt forderva og følelssmessig avkortet, som kun liker å plage og pine andre Dere har ingen kjærlighet i dere.»

    «Dere er monste som man blir ødelagt av å være sammen med.» » dere er meget onde. Verden ville vært et bedre sted uten dere!»

    Altså du ønsker oss døde. Ingen av oss ønsker deg død. Og ingen av oss er i nærheten av å utvise et så ekstremt hat og en så uhyggelig ondskap som deg.

    Men dette klarer du ikke å se. Det har med din elendige dømmekraft å gjøre.

    På den ene siden trygler og ber du om kjærlighet, omsorg og varme.

    På den annen side utviser du et hat og en ondskap som nærmest er ufattelig og som er det stikk motsatte av ditt inderlige (?) ønske om kjærlighet, omsorg og varme.

    Når man er så ond og hatefull som deg, kommer aldri kjærligheten. Man har stengt den ute. Man har umuliggjort det.

    Men heller ikke dette så selvfølgelige, klarer du å forstå.

    Liker

  83. «Jeg er jurist og selvsagt skal ikke jurister vurdere
    det psykiatriske. De skal kun vurdere juss og fakta.»

    Psykisk sykdom er i denne saken helt sentral. Ikke bare skyldes hele arbeidslivskonflikten psykisk sykdom. Psykisk sykdom fratar deg også evnen til å se hva sakens kjerne er. Noe du har bevist utrolig mange ganger.

    Hvis advokaten ikke nevnte dette, ville han underslått fakta og opptrådd direkte uredelig. Det du implisitt krever, er at advokaten skulle underslått et helt sentralt og avgjørende faktum. Men så uhederlig var han heldigvis ikke.

    Politiet har jo også – som du har dokumentert- sagt nøyaktig det samme. Litt ufrivillig komisk var det jo at du ikke skjønte at det var akkurat det jeg sier politiet rent faktisk skrev. Du måtte ha det inn med teskjeer. Og jeg er slett ikke sikker på at du den dag i dag har forstått det. Og blir ikke overrasket om du nok en gang offentliggjør dette for deg så utrolig pinlige brev.

    Da er vi tilbake til dine akilleshæler som innebefatter svak vurderingsevne, manglende virkelighetsforståelse og elendig dømmekraft.

    Og når vi vet at det er så elendig fatt med deg, er det ikke rart at du ikke kommer noen vei.

    Liker

  84. Men man kan ikke stenge for de som allerede er åpne og da bare fortsetter dere der uansett. Og hvorfor må dere svare meg? Er det tvang? Jeg begriper ikke at det er mulig å ha så myre dritt i seg som dere har. Dere er sadister og psykopater. Det er en tragedie for verden at det finnes slike.

    Liker

  85. Dere minner meg mye om mine ledere i NAV. Å gå på møter hos de var det som å komme inn i et mørke der alt handlet om å ta meg. Der juss og fakta var helt fraværende. Som dere er dette mennsker man burde sperre inne og kaste nøkkkelen. De er ikke mennsker. De er udyr. Spm dere.

    Liker

  86. Jeg gidder ikke rapportere noe til de inkompetente i NAV. Og de fleste som leser min blogg og svarer meg er ikke personer jeg vil fremeve. Dere er så usymplatiske, iskalde mennesker uten noen gleder i livet som jeg antar er helt forderva og følelssmessig avkortet, som kun liker å plage og pine andre. Dere har ingen kjærlighet i dere. Dere liker ikke kunst, kultur, god mat, natur, friluftsliv med mer. Dere er monste som man blir ødelagt av å være sammen med. Jeg begriper ikke hvorfor dere svarer meg. Det at dere gjøre det viser at dere er meget onde. Verden ville vært et bedre sted uten dere!

    Liker

  87. «Man kan ikke ha inntekt over en viss grense når man har uføretrygd!»

    Det kan man fint. Du får dog trekk i trygden.

    Liker

  88. Tvert imot, du gir oss god underholdning hver dag. Har du vurdert å prøve å tjene penger på klovneriene? Reklameinntekter el.l.?

    Liker

  89. Pasienter med schizofreni bør ha en behandlingsplan som innbefatter både
    psykososial og farmakologisk behandling som oppdateres med jevne
    mellomrom(1C)
     Skal sikre en behandling som kan føre til remisjon
     Skal sikre en behandling som øker livskvaliteten
     Skal sikre etterlevelse av behandlingen
     Ved manglende etterlevelse av den farmakologiske behandlingen. NB! Husk på:
    Mikstur, oppløsbare tabletter, depotformulerte antipsykotika, supervisert
    medikasjon med dosett, daglige besøk og SMS

    Liker

  90. Veldig rart at det er så viktig at jeg har feil. Hvorfor så opptatt av å ta meg? Jeg har ingen
    psykisk sykdom. Kolleger og ledere var etter meg i NAV og der de løy om regelverket til meg for å ta meg og ingen kolleger eller ledere gadd å sjekke fakta. Samt at jeg ofte ble innkalt for bagateller. De bygde avskjedssak mot meg. Og de fulgte aldri lovverket under avskjedsprosessen heller. Jeg har skrevet om dette hundre ganger før.

    Samt at det også er andre som er etter meg-

    Liker

  91. «Ja, hvorfor skulle han det? Han kunne vel ha gitt saken til en annen også om han ikke ville ta den.

    Men han var vel enten dum, med på å ta meg eller noe sånt. Han er jo også faktisk i min egen slekt på morssiden.»

    Advokaten fortalte ærlig hva han så og løy ikke. Psykisk sykdom er høyst relevant fordi det var den direkte årsaken til konflikten med arbeidsgiver. Advokaten ville begått grov forsømmelse hvis han hadde unnlatt å gjengi sin korrekte observasjon.

    Hadde han sett bort fra at du fremsto som psykisk syk og allikevel tatt saken – som alle vet du hadde tapt – ville det vært en juridisk skandale av galaktiske dimensjoner.

    Da hadde advokaten vært en kynisk drittsekk som skulle vært rullet i tjære og fjær nedover Karl Johan.

    At du ikke skjønner dette, er av samme grunn som at du nå er uføretrygdet og uten mulighet til deltagelse i arbeidslivet.

    Skal du få utøvd din gamle profesjon, må du får ryddet opp under topplokket. Og det er ingen liten utfordring.

    Liker

  92. Man trenger ikke være jurist for å kunne bekrefte at det ser ut som du lider av noe psykisk. En IQ litt over 60 holder i massevis.

    Det du «glemmer», er at knipen du kom i, nettopp skyldes psykisk sykdom (som du jo som de aller fleste andre psykisk syke innbitt nekter for – manglende innsikt i eget sykdomsbilde, kalles det på fint).

    Du «glemmer» også at hadde det ikke vært for at psykisk sykdom ødela for deg, hadde du sannsynligvis den dag i dag vært yrkesaktiv. Og denne bloggen hadde ikke eksistert. Og du hadde ikke vært en internettklovn til spott og spe.

    Men bevare meg vel: Bare fortsett å benekte det. Men da benekter du fakta. Og for en som alle skjønner benekter fakta blir det ekstra dumt med «jussen & fakta». Du biter deg selv i halen. Og graver din egen grav.

    Liker

  93. Morsomt at du på FB nok en gang gjentar løgnen din om at advokaten i Codex lyver.

    Han snakket med deg, leste det du hadde skrevet og forsto selvsagt straks at du lider av psykisk sykdom (noe en hver idiot forstår).Og refererte sannferdig sin observasjon. Det er ganske nøyaktig det stikk motsatte av løgn.

    Det du selvsagt kan hevde, er at hans konklusjon var uriktig. Du kan hevde han tolket deg feil. Da har du på et vis ditt på det tørre.

    Men når du sier han bevisst lyver, sier du egentlig at han SLETT IKKE mente du fremsto som psykisk syk, men allikevel sa det (hvorfor i himmelens navn skulle han gjøre det ?). Altså er din påstand absurd, urimelig og tøvete.

    Og at du stadig gjentar din åpenbart uriktige påstand, gjør det hele enda verre for din del.

    Merkelig at du ikke skjønner noe så innlysende. Og enda mer merkelig at du tror noen er så dumme at de ikke gjennomskuer løgnen ditt.

    Men du tror jo alle andre enn deg selv er idioter. Og forærer dermed – i rent vanvare selvsagt – alle andre et drepende nakkegrep på deg.

    Noen taktiker er du tydeligvis ikke.

    Liker

  94. Men, Nikolaisen. La meg i all vennskapelighet komme med et råd. Det var fornuftig av deg å slette Messenger-tråden. Det var så alt for tydelig at du lot deg lure av den falske fittejegeren.

    Slett denne tråden også ! For her viser du for all verden din ensomhet og sårbarhet. Og det på selveste 17. mai som jo skal være en dag man feirer med familie og venner. Bildene ser så stakkarslige ut.

    Et velment råd i all vennskapelighet !

    Liker

  95. Jøss, Nikolaisen. I dag høres du normal ut ! Har du fått du fått noen piller ? I så fall er det glimrende.

    Det er ikke det sedvanlige vanvittige babbelet du pleier å komme med. Godt å se ! 🙂

    Liker

  96. Bare si fra til oss hvis noe er ekle mot deg her på forumet, Nikolaisen. Vi er ikke nådige mot slike slyngler og nøler ikke med å bruke køllene våre ! Og det er noen helt andre køller en den slappe, haldaue skogssnilen til Johannes !

    Liker

  97. Du har slettet en tråd, Nikolaisen. Har noen vært slemme mot deg igjen ? Hva og hvem ?

    Vi i Forumspolitiet slår knallhardt ned på sånt !

    Liker

  98. Er det en uniform du bruker for å vise at du står til tjeneste for de kongelige, du er direkte etter Sigmund trell som træla på gården til en stormann i Pipervika?

    Liker

  99. Hvis vi har glemt hva norsk kultur er, så kan vi kanskje høre med norsk-amerikanerne. Og der går det i bløtkake, og ikke pavlova, på 17. mai

    Liker

Stengt for kommentarer.