Jeg fikk ikke lov til å gi min sønn navn

https://docplayer.me/111121661-Bostotte-for-oktober-2017-du-har-ikke-fatt-medhold-i-klagen-din.html?fbclid=IwAR2en-DRkomjPC7dVBm96G_twRMMRHwg4zez8VOR7La2k3wa3237THoBOt0

Her ser man at min sønn heter Johannes Nikolai. Jeg fikk ikke lov til å gi han mitt etternavn av hans far da og slekten hans, så da ble det Nikolai. Jeg hadde tenkt å kalle han Eirik, men det fikk jeg heller ikke lov til.

De brukte heller egentlig ikke to fornavn så at han fikk lov til å ha to var ikke noe jeg kunne regnet med. Men de gikk med på Nikolai da. Og navnet Johannes gikk igjen ved hvert 2 generasjon da de der heter enten Johannes Molde eller Anders Molde.

Og de må ha sønner som førstefødte. Hadde jeg fått en datter ville de ikke brydd seg overhodet. Ikke rart jeg dro.

Og disse støtter altså hele bygda og der de går etter meg for å ødelegge mitt liv. Som denne Bente Øien Hauge.

Og Kongen hadde sitt feriested når han var der og fisket laks i Lærdalselva på Moldebo som var et tun like ved gårdem og der denne familien serverte de kongelige og også jobbet som vaktmester- Dette eies av en familie som heter Bjørum. Og tenk at jeg som er etterkommer etter Harald Hårfagres datter Aalov havnet der. Min sønns far hadde også vært i marinen på Haaonsvern i Bergen. Det er jo noe rart at kommandørkaptein solgte meg en hytte… Disse samarbeider nok om å ta meg. I Mette-Marits familie har de jo også en admiral Dedichen. Admiral er general i marinen.

4 kommentarer om “Jeg fikk ikke lov til å gi min sønn navn

  1. I dag har jeg gjort, kan man si, en urovekkende oppdagelse, når jeg slektsforsket. I slektsprogrammet, MyHeritage, som forteller om forfedrene våre, fant jeg ut at min tidligere elskerinne, Laila Monica, som sjekket meg opp på Tre Brødre og tok meg med hjem og tvang seg på meg, er etter en heks, som ble brent på bålet fordi hun løy om at hun hadde hatt sex med Harald Hårfarge.
    Sånn er det.
    Hun har evnene ennå, kan det virke som, siden hun kaster trolldom, på sine tidligere kollegaer, noe sånt.
    Selv om hun ser ut som en sur gammel tante, var det vel.
    Mona Høiness, har også studert juss. Kanskje er det hun som har begynt på metamfetamin, eller noe.
    Bare noe jeg tenkte på, sånn er det nok.

    Liker

Stengt for kommentarer.