Den norske stat består av ledere som er hinsides onde! Eller står andre bak?

Man har altså en stat med statlige etater der deres ledere går etter mennesker som er etterkommere etter blandt annet tidligere konger! Eller de er (også) med i et pedofilt nettverk.

De får en sparket der de gir faen i juss og fakta og lyver for å få det til. Noe jeg har bevis på. Og der så alle støtter dette. Man får ikke advokat selv, om man pålegges å bruke det av retten selv om en selv er jurist ,og poltiet gir også faen og lyver til og med når de henlegger saken. Samt at også advokater, regjeringsadvokat med flere lyver.

Hva er så målet med dette? Jo, det er selvsagt å drepe en. La en vite at en er null verdt og ikke har noen rettigheter, at man aldri mer får jobb igjen og kan måtte leve på sosialen resten av ens liv. Ingen vil tro på en og alle vil si at man lider av noe psykisk. Ingen bryr seg om jussen eller fakta! Å ta utdanning eller få jobb og mer kompetanse, erfaring er også helt bortkastet. Det er jo blitt som i visse land der utdanning ikke betyr noe, kun ens meninger og at man er med i rett klan. Jeg tror disse har fått makten i Norge allerede.

Det er altså snakk om ren sadisme! En ondskap som er helt hinsides!

3 kommentarer om “Den norske stat består av ledere som er hinsides onde! Eller står andre bak?

  1. Det virker som, at dere tror, at jeg er pensjonist.

    Det er ikke tilfelle.

    Men det er sånn, at jeg også, har pensjonsrettigheter, i England.

    Og derfor så ønsker jeg den millionen jeg har i pensjonsbeholdning utbetalt.

    Dette var et råd, som jeg leste om, i 2011 deromkring, (mens jeg bodde, i England).

    Det virker som om dere bare kvemer og tuller.

    Så dette må jeg klage på.

    Det er også sånn, at andre ‘Sovjetstat-myndigheter’, har holdt meg nede, på lignende vis.

    Vennligst send dette til en overordnet.

    Skjerpings!

    Liker

  2. Pensjonsbeholdning er kun en regneformel. Når man beregner trygd så tar man med alle år fø man ble ufør/pensjonist med inntekt over 1G(grunnbeløp) og det stipuleres så hva man vile ha tjent i årene etterpå. Tidlgere var det 20 år man tok med tilsammen, nå er reglene endret og jg husker ikke helt. Uansett blir så pensjonen/trygden beregnet ut fra et gjennomsnitt av disse årene og det kalles pensjonsbeholdningen.

    Liker

  3. Og min pensjonsbeholdning, ville jeg ha tilsendt, (det er snakk om
    nesten en million), til England, for noen år tilbake.

    Det er kanskje bedre, at dere sender meg disse pengene, og så kan jeg
    jobbe, som selvstendig næringsdrivende, i England.

    Så fri meg fra Nav-uprofesjonalismen, og gi meg heller min pensjonsbeholdning.

    Så send meg min pensjonsbeholdning nå, noe dere skulle ha gjort, i
    2010, var det vel, men da lot dere som at dere var dumme, og begynte å
    skrive om pensjonsalder, osv.

    Så hva som foregår, inne i huet, til folk, i stat og forvaltning, det
    kan man lure på, mener jeg.

    Skjerpings, må jeg si, og god bedring, må jeg nesten også si da.

    Så jeg gjør igjen et forsøk, (med dette), på å få tilsendt min
    pensjonsbeholdning, (dere har mitt kontonummer, hos Nordea), som jeg
    først prøvde på, i 2010.

    Liker

Stengt for kommentarer.