Politiet støttet min voldelige eks og at han kunne få meg sparket

Politiet støtter altså vold mot kjærester og at de kan få ansatte i staten sparket! Det påstås jo at politiet tar vold i nære relasjoner alvorlig, men det gjør de ikke overfor meg. De henla jo også anmeldelsen mot NAV og løy om meg da de gjorde det.

Her er da NAV brukte en eks for å få meg sparket og der de løy om at jeg hadde truet han og at referat fra den samtalen lå i min personalmappe. Og jeg hadde jo ingen klage på meg fra noen annen enn denne ene eksen og der ble det ikke sagt noe om at jeg hadde truet han.

Så dette er altså løgn. Og som nevnt tidligere så gikk også kolleger og ledere alltid imot meg og sa at alt jeg gjorde var feil når det ikke var det – vedrørende der de påstår at jeg tok alt personlig.

Her er hans klage og der han ikke nevner at jeg har truet han med å frata hans trygd om han gikk. (Det er vel få som er så selvstendig som meg også)

Og her er referatet fra samtalen der der heller ikke fremkommer at jeg hadde truet han:

Man kan også ta med at de ikke opplyste om hva møteinnkallingen gjaldt først og der de heller ikke gav meg tid til å ta med noen da innkallingen kom på en fredag ettermiddag til mandag morgen kl. 10. Jeg fikk derfor ikke forberedt meg. Både avdelingsleder og avdelingsdirektør møtte altså meg alene. Og hvorfor ble jeg innkalt når jeg ikke hadde gjort noe i hans sak og heller ikke brutt noen lover og regler? Avdelingsleder så ut som om jeg hadde hatt en afærre med hennes mann da hun så svært hatefullt på meg da hun innkalte meg. Jeg har jo høyt blodtrykk i lungene også og får lett press i brystkassa ved stress og det sa jeg også fra om. Og klart jeg fikk økt blodtrykk av dette.

Og her har vi fra politiets vaktjounal. Det var ingen andre ekser som var voldelge.

Her har vi så NAVs vurdering av politiets syn på meg:

Og her er politets svar til meg der de nekter å gå tilbake på det NAV skrev:

Og her har vi at politet brukes for å sparke meg!

Dette ble da da først trukket frem når det gjaldt oppsigelse av meg:

Deretter ble det brukt for i avskjedsaken:

Her står det klage på suspensjon og avskjed, men jeg hadde altså ikke fått suspensjon og de svarte jo aldri på klagen:

Og her har vi da politiet løy om meg da de henla anmeldelsen mot NAV. De løy om at jeg ikke fungerte i jobben, at jeg hadde fått suspensjon og at jeg hadde gått til psykiatrisk behandling.

Se også: https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/06/09/logner-fra-politiet-advokat-spesialenheten-disiplinaernemnda-riksadvokaten/

Her har vi at spesialenheten støtter disse løgnene fra politeit:

Og her har vi at riksadvokatens kontor støtter dette:

50 kommentarer om “Politiet støttet min voldelige eks og at han kunne få meg sparket

  1. «Jeg har sagt at mitt mål er å knuse den norske stat og det vil jeg oppnå.»

    Høres usedvanlig tullete ut. Gal kjerrings tale ! Rent vås og vrøvl. Dette har du sagt i årevis uten å ha kommet noen vei. Som med alt det andre du har sagt du skal gjøre. Du står helt alene. Har ingen allierte. Og er dermed veikere enn de aller fleste.
    Så vær så god: Fortell hvordan du skal kunne klare det.

    Liker

  2. Du er jo åpenbart redd. Hva har du med hva jeg bruker krefter på? Hva skal jeg oppnå som jeg ikke allerede har gjort? Folk får bare le. Hva bryr det meg? Eller deg? Jeg bor ikke på Grønland, men Grunerløkka!

    Jeg har sagt at mitt mål er å knuse den norske stat og det vil jeg oppnå.

    Liker

  3. Jeg er lei av deg som aldri kommer med noe jurdisk. Hva er målet ditt? Hva bryr det deg om jg er tafatt? Det er faktisk slik jeg er og jeg har som sagt vunnet mot den norske stat. Folk oppfatter meg som tafatt og det vinner jo jeg på. De tror jeg er idiot og det sier mye om de. de tror jeg er dum fordi jeg er snill. Men dette får de bare tro som sagt. Det er jeg som vinner uansett.

    Liker

  4. Så du mener at staten og advokater ønsker meg alt godt altså? Og at dette kun begynte etter 2011?
    Ingen er vel mer hatet enn meg fra jeg ble født og der de har vært etter meg siden. F.eks satte videregående der en Hagen var rektor ned karakterne mine i norsk og nynorsk til 4 fra 6. Da jeg begynte i NAV var en Tom Hagen avdelingssleder, pussig nok og da begynte også et helvete mot meg. Min historielærer skrev lærebøker i norsk historie og om de norske konger. Han visste nok om mine forfedre. Jeg fikk satt ned karakterer av eo Jørstad, altså en slekt i Gudbrandsdalen, og det var nok fordi staten ville hindre meg i å få høyere utdanning. Jeg turde ikke si noe. Da jeg var over 40 sjekket en norsklærer (lektor) meg opp og han hadde jobbet på Bredtvedt der jeg gikk og kjente godt mine lærere. Jeg syns det var noe påfallende at han gjorde det og han snakket mye om de som for å sjekke ut hva min historoelærer hadde fortalt. Denne historielæreren hadde vært utsatt for en ulykke også sa han. Han gikk visst på møter i et jødisk samfunn. Dette var før jeg visste jeg var av kongelig ætt så han fikk jo ikke noe ut av meg.

    Poenget mitt er at folk er etter meg og at de har ødelagt for meg i mange år. Så ikke kom til meg og snakk om hat.

    Liker

  5. «Er det noe galt i om jeg står på stedet hvil?»

    Nei da. Det er lurt. Å bruke masse krefter. Ikke oppnå noen verdens ting. Bare gjøre seg selv til latter. Gjenta det samme gang etter gang uten resultat er en kjent vinneroppskrift. At alle kaller deg sinnssyk er et kompliment. Så stå på, du Laila. Plutselig en dag får du gjennomslag og da er du Dronning Laila av Norge. Kan selge leiligheten på Grønland. Og innta din rettmessige plass på Slottet. Sånn blir det nok.

    Liker

  6. «Di har ikke lest noen av mine andre blogginnlegg og der det faktisk er lagt ut bevos på at politeit lyver»

    Uvanlig mange skrivefeil. Og du virker mer tafatt enn noensinne. Elendig argumentasjon. Unntatt når du slipper hatet ditt løs. Har du begynt å drikke ? Eller er får du noe anti-psykotisk ? Smertestillende ? Eller er det psykosen som gjør deg så veik og rørete ? Eller er det en kombinasjon ?

    Liker

  7. «Klart selv rene sjeler kan ta andre. Vi har engler i bibelhistorien som har gjort det.»

    Men ingen engler ønsker som deg uskyldig mennesker en mest mulig pinefull, langsom og smertelig død. Ingen engler håner, som deg, ofre og etterlatte etter en massakre mot barn og ungdom. Ingen engler uttrykker, som du ofte har gjort, et et dypt og inderlig ønske om terror i Norge rettet mot uskyldige mennesker med et oppriktig ønske om mest mulig drepte. Og i neste øyeblikk beskylder du andre for ufattelig ondskap. I det neste er du det mest blodtørstige, nådeløse monster.

    Og du påstår du er «en ren sjel». Du som intenst ønsker andres død og grusomme pinsler. Du kan dra et visst varmt sted. Hatefull, er du. Rent ut sagt ond !

    Liker

  8. Du har ikke plukket fra hverandre noe. Du nevner ikke en lovhjemmel, du viser ikke til noe. Di har ikke lest noen av mine andre blogginnlegg og der det faktisk er lagt ut bevos på at politeit lyver.
    Jeg påstår jo heller ikke at jeg er kongelig uten bevis, jeg viser til et slektsttre jeg ikke har skrevet selv.
    Og selvsagt er andre etter meg når de sier at jeg har gjort feil når jeg ikke har det og de også klager på meg. Da er de aktivt etter meg.
    Jeg har bevist at NAV begikk mange feil og at de gav faen i jussen og fakta flere ganger.
    Er det noe galt i om jeg står på stedet hvil?
    Jeg gidde ikke å se på alt. Det er du som kommer med påstander og aldri noe jurdisk.

    Liker

  9. «Du ser aldri på mitt blogginnlegg der jeg beviser at politiet lyver.»

    Du beviser ingen verdens ting. Det er problemet ditt. Og årsaken til at ikke kommer noen vei.

    «Jeg takler livet meget bra,»

    Det virker ikke sånn. Det du har skrevet tyder på dyp personlig tragedie. Sorry.

    «Det er bevis nok og viser at jeg har rett.»

    Jeg har sett masse av det du har presentert som bevis. Men det er ingen bevis. Kun påstander fra deg. Og da blir det i beste fall ord mot ord.

    » Hva er det du mener jeg skal gjøre eller vinne for å vise at jeg er en kongelig etterkommer?»

    Problemet er at det å påstå at man er kongelig er et klassisk tegn på psykose. Så spørsmålet dit blir feil. Hvordan skal du unngå å bli oppfattet som sinnssyk når du hevder de er mer riktig å spørre om. Neste du må forklare er hva i all verden det skulle ha av betydning. Det har du aldri vært inne på.

    » Det er andre som er etter meg! »

    Klassisk tegn på at man er paranoid. Du kan gjerne hevde det. Men da får du stempel som «klart paranoid i panna» med en gang. Hvordan skal du unngår det ? Det er nok en sterk indikasjon på sinnssykdom. Altså har du nok et forklaringsproblem.

    «Du får jo bevise at NAV gjorde alt rett da og at politeit ikke har løyet om du mener det motsatte med mer.»

    Dette tyder på forvirring og fordreiet virkelighetsoppfatning. Normale mennesker forstå at det er du som må bevise at Nav ikke gjorde ting rett og at at politiet har løyet. Og du er ikke i nærheten av å sannsynliggjøre noe sånt. Igjen snur du saken på hodet.

    «Jeg kan da vel ikke leve livet mitt etter hvordan folk oppfater meg.»

    For så vidt enig. Men når man som deg blir hele tiden blir oppfattet som så utilregnelig og sprø at du ikke tas alvorlig, har man et alvorlig problem. Og ta bør man absolutt revurdere sin oppførsel og uttrykksmåte. Å overse noe sånt, er en fatal tabbe.

    «Ja, det kan fortsette til jeg dør. »

    Ok. Du bryr deg ikke om at etter alle disse årene ikke har hatt noen framgang. Ei heller at du kun har kunnet notere deg for nederlag. Det tyder på at du ikke ser realitetene i øynene, og ikke evner å lære av egne feil. Et klart tegn på svakhet. Og du virker besatt og uklok.

    «Jeg skjønner ikke hva du mener jeg skal vinne ved å endre taktikk.»

    Står man som deg på stedet hvil, tross store anstrengelser, må man være dum hvis man bare fortsetter med det samme. Einstein – en du ikke kan kalle «dum som et brød» – kalte det et sikkert tegn på galskap. Det burde være grunn nok.

    «Jeg kan jo ikke jobbe i et land der kolleger kan si man gjør feil når man ikke gjø det og alle støtter dette eller finne meg en mann der jeg ennå ikke har funnet en oppegående en. »

    Det første er nok en udokumenterbar påstand. Det siste faller på sin egen urimelighet.

    «De eneste som vinner på at jeg endrer taktikk er jo du og dine venner og det kommer jeg selvsagt aldri til å gjøre.»

    Endrer du taktikk, luker ut våset og fremstiller deg selv nøkternt og saklig, har du alt å vinne på det. Du kan knapt tale din sak dårligere enn det du gjør nå. At du aldri vil gjøre det, høres dermed tåpelig ut. Og du virker rigid og ute av stand til å lære av egne feil og vokse som menneske. Dermed er det et tegn på stagnasjon og svakhet.

    Sånn, Laila. Nå har jeg plukket fra hverandre alle argumentene dine. Og dessverre for deg: Det er lekende lett. Og jeg syns faktisk det er trist at et menneske med dine forutsetninger ikke lenger er i stand til å tale din egen sak på en mer overbevisende måte. Ikke rart du står i stampe. Ikke rart du ikke kommer av flekken Du må gjøre noe ! ASAP !

    Og selv om du ikke tror det – du tror jo ikke godt om noen – så er dette godt ment.

    Liker

  10. Klart man vinner når ingen vurderer saken juridisk! De skulle jo da ha forklart meg hvorfor je ville tape og begrunne hvorfor de ikke ville ta saken basert på det jurdiske og det har ingen gjort. Hadde jeg tapt så hadde jeg jo tapt rettssaken. Men det ble aldri holdt noen rettsak da ingen advokat ville ta saken!

    Jeg nå alltid mine mål.

    Liker

  11. Som du holder på! Igjen så nevner du ikke hva NAV hadde rett i når det gjelder jussen. Du ser aldri på mitt blogginnlegg der jeg beviser at politiet lyver.

    Jeg takler livet meget bra, jeg har ikke noe behov for å bevise noe. Som sagt så måtte staten lyve om meg og gi faen i juss og fakta for å få meg sparket og da hadde de ikke noe å gå på. Det er bevis nok og viser at jeg har rett. Hva er det du mener jeg skal gjøre eller vinne for å vise at jeg er en kongelig etterkommer? Det er jo de som har eller får psykiske sykdommer som tror de skal opp og frem eller bevise noe eller gjøre noe stort. Det er andre som er etter meg! Jeg kunne ikke forhindre det. Jeg bare tar imot og vinner likevel fordi ingenting påvirker meg og som sagt så måtte de andre lyve og gi faen i juss og fakta for å ta meg. Det er ikke en umulig oppgave. Jeg HAR vunner sier jeg. Du får jo bevise at NAV gjorde alt rett da og at politeit ikke har løyet om du mener det motsatte med mer.

    Jeg kan da vel ikke leve livet mitt etter hvordan folk oppfater meg.

    Ja, det kan fortsette til jeg dør. Jeg skjønner ikke hva du mener jeg skal vinne ved å endre taktikk. Jeg kan jo ikke jobbe i et land der kolleger kan si man gjør feil når man ikke gjø det og alle støtter dette eller finne meg en mann der jeg ennå ikke har funnet en oppegående en. De eneste som vinner på at jeg endrer taktikk er jo du og dine venner og det kommer jeg selvsagt aldri til å gjøre.

    Liker

  12. «Og når hele staten så støtter dette så betyr det at jeg har vunnet over hele staten.»

    Ja. Du tror jo hele det offentlige Norge – forsvar, kongehus og hele sulamitten – har sammensverget seg mot deg.
    Dette fordi du er av kongelig slekt. Derfor er de livredde deg.

    Og når du sier det, tror alle du er mentalt syk. Fordi alle vet at det slikt mentalt syke går rundt og forestiller seg. Et typisk tegn på galskap. Og når folk mener det er bevist at du ikke er vel bevart, forstår alle hvorfor du fikk sparken og ting har gått som det har gått. Alt får en logisk og tilforlatelig forklaring.

    Du nekter for mental sykdom. Og insisterer på at alt skyldes ditt kongelige opphav. Da har du en kjempeutfordring: Du må overbevise folk om at du har rett. Du er ikke sinnssyk. Men blir forfulgt av mektige offentlige krefter fordi de er livredd deg og ditt kongelige opphav.

    Selv om du stikk i strid med all fornuft skulle ha rett, står du ovenfor en bortimot 100 % umulig oppgave. Dine teorier er altfor usannsynlig. Dessuten sier du ting i ett sett som tyder på galskap. Folk oppfatter deg ganske enket som «ute og vater» og helt på bærtur.

    Så langt har du ikke klart å overbevise noen. Klarer du å fange noens oppmerksomhet, tror de straks fornuften har forlatt deg for godt. Ikke noen. Men alle. Ergo må du endre fremferd , talemåte og taktikk.

    Og det siste her må du da kunne si deg enig i ? Eller er du ikke det heller ? Du vil bare stå på tross ingen framgang på 7-8 år ?

    Liker

  13. Okey. Så du mener du har vunnet når du ikke når frem juridisk i en arbeidskonflikt. En veldig orignal måte å tolke det på. Det er vel det peneste man kan si. Jeg tror ikke du finner andre enn deg som vil tolke det å ikke komme noen vei og bli avvist av samtlige instanser som en seier. Normalt kaller man det å tape så det suser. Alt taler da for at man fullstendig har feilvurdert saken. . Sagt med andre ord: Du snur saken helt på hodet.

    Hvilke flere seire har du å vise til ?

    Liker

  14. Jeg valgte å slette alle mine venner på fb og også slutte å omgås de da menn tvang seg
    hjem til meg da jeg da skjønte at noen var etter meg og jeg ikke visste hvem. Det er som sagt en pris å betale og dette er en av de. Så lenge staten har løyet til meg og gitt faen i juss og fakta for å ta meg og også beskytte de som er etter meg så blir det sånn.

    Jeg tenker ikke negativt om alt og alle. Jeg er veldig sosial av meg og omgås andre lett. Skjønner du ikke at de i NAV løy? De sa jeg hadde gjort feil når jeg ikke hadde det og de sa at jeg var vanskelig da jeg ville få ledere og kolleger til å se på sakene. De var hellig overbevist om at fagansvarlig/fagkoordinator alltid hadde rett og gadd aldri sjekke saker og fakta og de hadde vel ikke kompetanse heller.

    Liker

  15. Nå er jeg så lei av å skulle forklare deg ting. Jeg skrev om det i stad. Når motparten må lyve, og og gi faen i juss og fakta for å få en sparket så betyr jo det at de ikke hadde greid det på lovlig vis. Og når hele staten så støtter dette så betyr det at jeg har vunnet over hele staten. De ville ta meg og den eneste måte de greide det på var altså ved å lyve og gi faen i juss og fakta. Hadde de spilt med redelige kort så hadde de tapt.

    Liker

  16. «Det er en pris å betale ja og jeg er nok den eneste som har greid det»

    Hva er det du har vunnet ?

    Du kan ikke svare på det. Jeg vet du ikke kan. Og du vet det selv. Likevel fortsetter du å gjenta det. Altså lyver du. Jeg tror du lyver for deg selv. Og ikke bryr deg om at ingen tror deg. Så langt ut på viddene har du kommet.

    Liker

  17. «Det du snakker om er underkastelse og der man slikker folk oppetter ryggen. Det gjør ikke jeg. »

    Du tenker negativt om absolutt alt og alle. Jeg snakker om sosial intelligens. Evnen til å omgås mennesker. Få dem til å respektere deg. Men dette forutsetter at man respekterer seg selv. Først da kan man vise andre respekt. Og først da kan man få andres respekt. Det er forutsetningen for å lykkes sosialt. Men at du ikke forstår elementære spilleregler for sosial omgang med andre mennesker, er jo ikke noe nytt. Og ensomheten gjør at disse enkle spillereglene blir fjerne for deg. Dermed blir du bare mer og mer asosial. Du er inne i en svært ond spiral. Og er ikke i nærheten av å erkjenne det. Og da kan du se langt etter alminnelig respekt fra andre mennesker. Noe som alle trenger. Kanskje konge-forestillingene dine ganske enkelt er et fattig substitutt for denne mangelen for aksept og respekt fra dine medmenneske ?. Er det riktig, viser det fulle hvor livsfarlig langvarig ensomhet kan være.

    Kongeforestillingene dine er kanskje det tydeligste tegnet på alvorlig psykisk sykdom. Den lar seg ikke bortforklare.

    Liker

  18. Det er en pris å betale ja og jeg er nok den eneste som har greid det. Men så ond er altså
    den norske stat og der de går etter kongelige etterkommere. Da skal man ha en styrke som overgår alle andre.

    Liker

  19. «Dere er livredde meg og for alt jeg skriver. Det viser jo alt. Men dere skal tas!»

    Og «min sjel er ren» i sier du i neste øyeblikk. Men det er sånn at grove trusler og ren sjel ikke lar seg forene. En ting er at truslene viser din avmakt og bekrefter at du ikke har gode argumenter og må bite i gresset. En annen ting er at du blottlegger en sjel som er kullsvart og fortæret av hat og bitterhet. Og dette som så ofte med galskapens skjærende lys over seg.

    Et veldig stygt syn av en ødelagt og fortapt sjel.

    Liker

  20. Det du snakker om er underkastelse og der man slikker folk oppetter ryggen. Det gjør ikke jeg. Det er jo bare tull det du kommer med og en sammensurium.

    Jeg har ikke tapt noe som helst da ingen har sett på jussen eller fakta! Det var jo leder jeg varslet om som besvarte mine klager under avskjeden som om hun var øverste myndighet her og alltid hadde rett. Jeg fatter ikke at det er mulig og at ingen sjekket hennes svar. Det er en inkompetanse uten like. Når man sier noe er det ingen reksjon eller de bare gir f.

    Og heller ikke du komme med noe juss, du ser aldri på fakta. Folk kan si hva som helst om meg og sikkert alt annet også og du tar det for sannheten.

    Liker

  21. «All motgang jeg møter vokser jeg som sagt bare på. Jeg vil uansett alltid vinne, min sjel er ren.»

    Det eneste som har vokst hos deg er nederlagene, ensomheten, utenforskapet, hatet, bitterheten, fornedrelsen og galskapen. Som du gjentatte ganger har lagt ut bevis for. Og det tro det er «å vokse». Ja, ja.

    Liker

  22. Jeg har jo vunnet over den norske stat når ingen advokat turde å ta saken til retten og ikke kunne komme med noe juridisk begrunnelse for det og der hele staten må lyve og gi faen i jussen og fakta for å få meg sparket. Det er jo helt opplagt at jeg har vunnet.

    Liker

  23. «Man må klare å være ensom og takle alt alene. Og det har jeg gjort.»

    Hva er det du har taklet ?. Å tilpasse deg jobben på Nav ? Taklet du å bli likt og respektert av kolleger og ledelse ? Ble du forfremmet ? Kaller du å takle og vinne å få sparken i en lavere stilling i offentlig etat ? Taklet du så godt at ingen noensinne vil ansette deg. Eller at du er venneløs ? At du bor innvandrere på Grønland ? Taklet du codex-advokaten ? Taklet du det juridiske du påsto ved avskjedigelsen ? Taklet du jobbintervjuet hos Politiet bra ? Eller noen av anmeldelsen du har levert til dem ? Taklet du å kommentere i nettavisene ? Taklet du å bli en lederskikkelse blant høyre-ekstreme som du skrøt av ?

    Svaret er et ubetinget NEI på samtlige spørsmål. Du har tapt så det suser hele veien igjennom. Alle slag og konfrontasjoner har endt med sviende nederlag. Det eneste du sitter igjen med er uføretrygd og en alvorlig sinnslidelse. Det er sannheten. Og du nekter for sinnslidelsen, ja. Men at du er så tøysete at du mener en uavbrutt rekke med nederlag som «at du takler alt» mens du virkeligheten omtrent ikke har klart å takler noe, er bare enda et bevis på mental sykdom og derav forskrudd virkelighetsoppfatning.

    Nevn en eneste seier av betydning ! Nei, det kan du ikke. Du ha til og med dokumentert at du ikke har det. Usedvanlig nok.

    Liker

  24. «Det er få
    som har holdt ut så lenge som meg og som har tatt kampen helt alene og vunnet. Noe jeg har. Det var lekende lett.»

    Dette var nytt. Hva har du vunnet ? Uføretrygd ?

    Liker

  25. Tenk at om jeg ikke hadde opplevd det jeg har og ikke fått sparken så hadde jeg aldri tenkt tanken om å knuse den norske stat heller. Enten vil dere at jeg skal gjøre det eller så er dere faktisk dumme som brød ja, eller dere skjønner ikke at jeg er født til dette og at dette er skjebnestemt. All motgang jeg møter vokser jeg som sagt bare på. Jeg vil uansett alltid vinne, min sjel er ren.

    Liker

  26. Men nå snakker jeg om å knuse den norske stat med dokumentasjon og juss da. Det er få
    som har holdt ut så lenge som meg og som har tatt kampen helt alene og vunnet. Noe jeg har. Det var lekende lett.

    Jeg er som sagt etterkommer etter Harald Hårfagres datter Aalov i rett linje og jeg hadde et kall for å bli jurist og jeg skjønner nå at det var for å knuse den norske stat. All motgang jeg har møtt har jeg vokst på og utnyttet til egen fordel, for en dag å oppnå å knuse den norske stat. Man må klare å være ensom og takle alt alene. Og det har jeg gjort.

    Dere er livredde meg og for alt jeg skriver. Det viser jo alt. Men dere skal tas!

    Liker

  27. Takk for at dere gir meg så mye oppmerksomhet. Er dette alt dere klarer? Som sagt vil dere aldri klare å ta meg da dere aldri svarer på jussen og fakta. Så man kan si jeg har vunnet over den norske stat allerede!

    Liker

  28. «Jeg har et kall og det er å knuse den norske stat!»

    Leste i avisen i dag at det var en som ble tvangsinnlagt som hadde sagt akkurat det samme. Det sier ALT ! Om hvor sinnssyk uttalelsen er. Og hvor sinnssyk avsender er. Utrolig du ikke ser dette selv. Men det er vel psykosen din som nok en gang setter deg sjakk matt og rett i skammekroken. Du er ute av stand til å svare for deg, Laila. Når du endelig får en reaksjon, går det på din bedrøvelige mentale helse. Har du ikke oppdaget det ennå ?

    Liker

  29. Fra FB:
    «herreminhatt, du er sprø.
    Har du fått en psykiatrisk diagnose så tror jeg den er korrekt.»

    Enda en slik tilbakemelding på våset ditt. En helt naturlig og sunn reaksjon fra et åndsfriskt menneske.

    Hvorfor tror alle at du har psykisk lidelse. Du har fått hundrevis av slike tilbakemeldinger fra hundrevis av ulike mennesker. Hvis ikke over tusen. Det betyr at folk oppfatter deg som en sinnssyk. Og du bare ignorerer det. Tror de er dumme som brød. Men sannheten er at du virker å være sinnssyk.

    Skal du fortsette med det samme og få hundrevis av lignende tilbakemeldinger ? Sannheten er jo at som du opptrer, tror alle du er sinnssyk. Det kan jo være at det er feil. Men alt tyder på det motsatte. Men du kjører på, skjeller alle ut og later som ingenting.

    Min personlige mening er at det skyldes sinnssykdom. Altså mener jeg det samme som alle andre. Unntaket er deg. Som er kasuset.Og som sårt trenger psykiatrisk behandling. Men du later som ingenting. Tror at du er normal. Selv om absolutt alle sier det motsatte.

    Liker

  30. Jobber du for etterretningsjeneesten, forsvaret, PST ? Eller er du i familie med Kagnes da en jo kalte seg Kåre Kagnes? Du minner mistemkelig også om eksen jeg skriver om her.

    Hvorfor så opptatt av meg og å få meg til å slutte å skrive? Jeg har et kall og det er å knuse den norske stat!

    Liker

  31. @Laila «Så dere er ikke bare dumme, men også meget onde og antakelig psykopater.»

    Men politiets uttalelse virker å være korrekt og er svært overbevisende. Og alle ville tatt noe slikt på høyeste alvor. Klarer ikke se en eneste grunn til å ikke tro at det de sier er i samsvar med de faktiske forhold. Og det tror jeg omtrent alle andre også vil mene. Og ut i fra det du legger ut, er det jo akkurat det de sier som har skjedd.

    Likevel mener du at man skal oppfatte det som et bevis til din fordel. Det er vanskelig. For ikke å si umulig. Du har ingen bevis. Oppfører deg som en tulling. Kommer med de mest sinnssyke uttalelser. Presenterer fullstendig avsindige alternative forklaringer.Du virker helt ute av kontroll og mangler helt styr på impulsene. Har et uforsonlig hat. Kommer med den groveste sjikane. Du er konsekvent usaklig og ulogisk. Virker helt hysterisk og kolerisk. Er ute av stand til å svare for deg. Presenterer påstander som fakta. Er usammenhengende og virker helt forvirret og uten bakkekontakt.

    Til tross for alt dette mener du vi skal tro på deg. Og forkaste politiets overbevisende og nøkterne vitnesbyrd.

    Skal du få til det, må det helt andre midler til enn det du har til rådighet. I mine øyne har du en umulig oppgave foran deg. Du skal motbevise politiets attest. Så langt har du ikke oppnådd annet enn å ettertrykkelig bekrefte attesten. Og har null troverdighet.

    Så kan du jo trøste deg med at jeg er «dum som et brød». Og så kan du drømme om at det finnes noen på denne kloden som er enig med deg. Problemet er at det gjør det jo ikke. Og det vet du utmerket godt. Du sitter igjen med svarteper. Men tror du har alle essene.

    Liker

  32. Det er ikke vanskelig å se at det her ikke foreligger psykisk sykdom og at jussen og fakta ikke er er fulgt og at kolleger/ledere påstår at jeg har gjort feil når jeg ikke har det for å ta meg og ødelegge mitt liv. Og der de til og med påstår at jeg var vanskelig og alltid havnet i konflikter og tok alt personlig. Vi har altså med en stat å gjøre med ansatte som er så grusomme og onde at det halve kunne vært nok.

    Liker

  33. Du snakker bare tull igjen. Det er NAV som skriver det, at jeg ikke er i vater, ikke politiet.
    Og om politiet etterforsker NAV så vil de jo jatte med mine ledere.

    Det finnes ikke ett menneske som har hatt solid grunnlag for å uttale seg om meg. Dere ser jo aldri på jussen eller fakta og mener som nevnt at det er ok å si at man har gjort feil når man ikke har det. Det gjør man jo for å ta en!

    Liker

  34. Som sagt er det ikke ens tittel som gir en troverdighet! Men jeg er jo av kongelig ætt og da skal jeg utslettes kort og godt. For dere ser aldri på jussen og fakta! Hvorfor skal jeg gi meg før dere gjør det? Og hva ville jeg oppnå med å la dere vinne? Tror dere jeg leter etter en mann eller bli godt likt?

    Jeg er frisk som en fisk ja. Som sagt løy mine ledere og kolleger om at jeg hadde begått feil når jeg ikke hadde det fordi de var og er psykopater og sadister som dere. En dag sitter dere i forvaring og kommer aldri mer ut. Men med det politiet vi har så skjer nok ikke det.

    Liker

  35. Jeg begrunner det med at dere tar alt det de andre sier for god fisk. Dere har ingen refleksjonsevne, ingen analytisk evne. Dere mener at motparten har rett okke som. Så mine ledere og kolleger kunne si at jeg hadde gjort feil når jeg ikke hadde det. Det er visst helt normat for dere. Konsekvenser er helt fremmed for dere. Så dere er ikke bare dumme, men også meget onde og antakelig psykopater.

    Liker

  36. @Laila «Dere er jo dumme som brød!»

    Greit nok. Men kan du begrunne det ? Nei, selvfølgelig kan du ikke det. Du møter fornuftige argumenter. Klarer ikke svare. Og tyr til det teiteste trikset i boka: personsjikane. Og personsjikane er det ultimate beviset på at man har tapt og kommet til kort. Liten vits i å si, sjølsagt. Fornuft og logikk har jo du forkastet for mange år siden.

    Liker

  37. Det er jo en viss mulighet for at fru Nikolaisen ikke lider av psykisk sykdom. Men at hun bare virker å være «ute av vater». At mange autoriteter, fagfolk og massevis av andre retten og sletten feilaktig sitter igjen med overbevisningen om at hun umulig kan være vel bevart. Det er ikke helt umulig. Men sannsynligheten for at det kan være slik, er forsvinnende lite. Kanskje nede i 1 av 10 millioner. Kanskje enda mindre. Alternativene til psykisk sykdom er det uhyggelig vanskelig å få øye på.

    Liker

  38. @Laila sier: «Jeg har ingen psykisk sykdom! »

    Vel. Politiet sier det. De sier klinkende klart at «du er ute av vater». Det er i denne sammenheng ingen grunn til å betvile dette. Vitnesbyrdet du har lagt om er uvanlig overbevisende og virker usedvanlig godt begrunnet.
    Og det samme sier alle andre (ser her bort fra deg). Mange av dem har solid grunnlag for å mene noe om det.
    Din argumentasjon og fremferd ulike sammenhenger -på ulike plattformer – bekrefter bare antagelsen om psykisk sykdom.
    At du totalt mangler innsikt i egen sykdom, endrer på ingen måte dette inntrykket. Tvert i mot bekrefter det bare mistanken da det jo som kjent er en del av sykdomsbildet.
    Og det mennesket som vil si at du ikke har noen psykisk sykdom, finnes jo ikke. Gjør det vel ?
    Det eneste fornuftige du kan gjøre, er å finne ut av hvordan du skal kunne unngå å virke sinnssyk.

    Liker

  39. Fru Nikolaisen ser ikke at Politiets uttalelser om hennes fornuftslammende lidelse har en million ganger større troverdighet og tyngde- minst – enn hennes eget forvirrede, repeterende psyko-babbel. At hun bare går rundt og rundt i våset og ikke har kommet noen vei på snart 10 år, gjør overhode ikke noe inntrykk på henne. Sannsynligvis vil hun fortsette med dette så lenge hun lever. Uanfektet av null framgang og progresjon. Uanfektet av all latteren og massive utestengelser og avvisninger. Skal hun komme seg videre her i livet, må hun få behandling. Men hun tror hun er frisk som en fisk. Dermed blir det på stedet hvil. Trist, men sant. Det vi jo se enda mer spinnvilt ut når hun om ti år legger ut nesten tyve år gamle dokumenter og gnåler om nøyaktig det samme.

    Liker

  40. Som sagt hadde jeg ledere og kolleger som sa at jeg hadd gjort feil når jeg ikke hadde det.
    Du syns kanskje slik er flott å gjøre mot andre, men det gjør ikke jeg. Det er kun psykopater som holder på slik.

    Jeg har avslørt at politiet er dumme som brød og til skade for alle i dette landet. Jeg tipper de holder på slik selv også internt, sier at kolleger har gjort feil når de ikke har det! Det er en ondskap i dette landet som er helt hinsides. Og ei av som var etter meg var lesbisk så det sier noe om de.

    Jeg har en sterkere psyke enn dere som svarer meg her inne. Dere er jo dumme som brød!

    Liker

  41. Så du godtar alt andre sier om deg altså, selv når du vet det er feil og at de andre lyver? Hvorofr har du så stor tiltro til at de andre snakker sant? Du har jo åpenbart ingen kompetanse på juss og fakta så hvorfor tror du at du er i stand til å fortelle meg og andre hvordan jeg fremstår?

    Her er beviselig løgner og synsinger fra poliiet om det NAV skriver er sant og det viser at vi har et politi i dette landet som ingen kan stole på og som lyver og ikke har kompetanse og som er en fare for alle i dette landet! Det er jo ikke ens jobb som gir en rett, men det fakta, dokumentasjon og jussen sier! Man kan ikke bare få rett pga sin tittel eller navn.

    Dette er ingen bevis noe av det som fremsettes her, det er bare synsinger og påstander fra politiet

    Jeg har ingen psykisk sykdom! Mine kolleger og ledere sa at jeg hadde gjort feil når jeg ikke hadde det og de skrev at jeg havnet i konflikter og var vanskelig om jeg ikke lot de herse med meg og si at jeg hadde feil når jeg ikke hadde det. Dette var psykopater som bevisst gikk inn for å lyve til meg og sette meg i vanskelig situasjoner. Du er jo dum når du ikke forstår det!

    Liker

  42. Jeg er kanskje dum som et brød. Men så dum at jeg offentlig kunngjør, ledsaget av bevis, mine mest mest forsmedelige ydmykelser – til spott og spe – er jeg tross alt ikke. Ei heller ville jeg innbilt meg at det på noen som helst måte kunne tale til min fordel. Så jeg har jo veldig mye å gå på før jeg er nede på ditt nivå. Men dette kan ikke skyldes dumskap. Til det er det for sprøtt. Dette er – som Onkel P mer enn antyder – snakk om psykisk sykdom som har fått katastrofale følger for vurderingsevne og realitetsorientering. Og i den sammenhengen, er mine små hverdagslig nevrotiske trekk bare blåbær målt opp mot dine alvorlig lidelser.

    Liker

  43. Hun forstår ikke denne sammenhengen, Kåre. Hun har fra en offentlig etat – og ikke en hvilken som helst etat – som hun har ønsket å jobbe for og ment seg å være kvalifisert til – prestert å diskvalifisere seg for alltid. Og hun har ydmykende nok fått en attest som er det nærmeste man kan komme et konkret bevis på mental ubalanse. I hennes verden er dette et bevis på det motsatte. Derfor legger hun det ut. Utrolig pinlig for henne. Både attesten og selvutleveringen. Men hun ser ikke dette selv. Stakkars sønnen Johannes. Håper virkelig han forskånes for hennes vanvidd.

    Liker

  44. Men betyr dette at de hadde rett? Ble mine vedtak sjekket? Eller er de regelrett dumme som brød og der de er en fare for alle mennesker i dette landet? Eller er det løgn fra NAVs ledere da de som sagt – selv om du ikke gidder å svare på det – alltid hadde sagt at alt jeg gjorde var galt når det ikke var det, og de var redde for at det skulle oppdages?

    Du er jo pinadø dum som et brød-

    Liker

  45. «bir hun ansett for å være en fare ved en eventuell jobb i politiet» og «utrykt bekymring for om hun er i stand til å fatte vedtak»

    Dårligste attesten man kan få altså. Og de blir så sjokkert at de kontakter din arbeidsgiver. Fytti grisen du må ha gjort et enestående elendig inntrykk. Og at du ikke skjønner sjøl at du har blitt oppfatta sånn ! Nei, du aner faktisk ikke. Utrolig ! Det er så ille at det nesten er godt gjort. Det der er da så pinlig for deg og flaut at det ikke kan bli verre ! Og for å bevise at du ikke har blitt det spor bedre etter alle disse årene, velger du å legge tragedien din ut på internett. Du er f… ikke sann !! Skal man le eller gråte ?

    Liker

  46. Man blir vel rar når man hele tiden får høre på jobben at alt man gjør er feil når det ikke er det! Og ingen gidder å høre på en og de bare gir f. Og sier man noe så stemples man som vanskelig, som om det er en vedtatt sannhet at alt jeg sier bare er tull og at jeg aldri gjorde noe rett. Det er som å leve i et mareritt! Hvorfor bryr ingen seg om dette?

    Politet har fått hele saksmappen der dette fremkommer om de hadde hatt intelligens til å se det. Men de mener altså at det er helt ok å bare til en kollega/ansatt at det man gjør er feil – når det ikke er det! Det er det totalt galskap satt i system, en ondskap helt hinsides, der ingen bryr seg.

    Liker

  47. Du må jo ha oppført like underlig under intervjuet hos politiet som det du gjør på internett. Ikke rart reaksjonene ble sterke ! Ingen kan tvile på at du virket «ute av vater» og viste påfallende oppførsel. Politiet ga en objektiv vurdering av noe de oppfattet som unormal oppførsel hos en tydelig syk person. Og gjorde sin plikt og varslet arbeidsgiver (som naturligvis var kjent med dette fra før) og også barnevern. Dette bare viser hvordan folk oppfatter deg. Idioti å legge ut dette som bare er pinlig for deg da det forteller om at du ikke kan oppfører deg som et normalt sunt menneske selv om du veldig gjerne vil. Politiet anså deg som totalt uegnet. For en attest du du får. Passet er påskrevet. Du har stemplet i panna. Og så legger du ut på nett. Du er ikke sann ! At du legger ut bevis på at du er en galning er helt koko !

    Liker

Stengt for kommentarer.