Hvem er de som svarer meg? Flere av de har samme IP adresse!

Her er de:

Ola Slettemoenolasle@gmail.comNo website46.212.122.2

Erik L.e.baron@gmail.comNo website46.212.122.2

Kari Ustavikkarius@gmail.comNo website46.212.122.2

Erik BlåbærkrattErikr@gmail.comNo website46.212.122.2

Det er kunne denne lege Johnsen som ikke har samme IP adresse som de andre og han har epostadresse legevakten!

Lege Johnsenjohnsen@legevakten.noNo website51.158.73.110

3 kommentarer om “Hvem er de som svarer meg? Flere av de har samme IP adresse!

  1. Spør ikke meg! Jeg kjenner ikke han. Men jeg tror han kjenner noen jeg kjente og/eller at han har oppdaget mitt slektstre og siden han er opptatt av sitt eget slektstre så liker han ikke konkurranse. Og det kan også være at det er er miljø som er etter meg.

    Liker

Stengt for kommentarer.