Er toppledere i NAV med i pedofili- og sadistringer?

Det må jeg stille spørsmål om siden de støtter folk som jeg skriver om! De legger seg borti mitt privatliv og mener at jeg som NAV ansatt og jurist ikke må skrive om folk i etater som lyver og gir f i jussen. Og når disse jeg skriver om klager på meg, kanskje fordi de ikke får anlagt straffesak mot meg, så støtter de dette fullt ut og bruker det også for å avskjedige meg ved å påstå at folk ikke kan vite om det jeg skriver er hentet fra NAV eller ei.

Her vises dette:

Her fikk jeg jo ikke vite tema for møtet heller så det å bruke det mot meg at jeg ikke kom er ganske ufint.

Men hva konkret skulle jeg ha hentet fra NAV da? Det er jo straffbart å bryte taushetsplikten så om jeg hadde skrevet om folk så hadde det da vært enkelt å anmelde det! Og da må man også bruke navn på folk selvsagt. Og om man er så opprørt på vegne av andre så får de kontakte denne selv da og si ifra. Her gadd altså ikke NAV sjekke noe som helst. Men de støtter at folk som er etter en og som har makt i sine jobber kan ødelegge både ens eget liv og sine barn. Og dette er jo da folk som også får anmelde meg selv.

Som NAV ansatt må man altså som jurist være lojal mot etater med ledere som gir faen i juss og fakta og lyver! Man må være villig til å gi fra seg omsorgen for sine barn! Man har ikke lov til å si noe om de gir f i fakta, jussen og lyver!

Men hvorfor skulle jeg skrive om brukere i det hele tatt? Jeg har da ingen interesse av å gå etter private, med mindre de har gått etter meg! Jeg har nevnt noen anonymt da de viste godt hva for et samfunn vi er og for å sammenligne de med meg der folk faktisk mener at jeg også er psykisk syk. Men det viste vel også hva spesielt AP står for og det ble de redde for skulle avsløres.

Her viser NAV at de faktisk også støtter hun som meldte meg til barnevernet da jeg skrev om folk som tvang seg hjem tl meg. Bente Øien Hauge. Bente Øien Hauge mente at jeg hadde vrangforestillinger da jeg skrev at menn tvang seg hjem til meg! Hva som var så rart med det skjønner jeg ikke. Klart at slik kan skje i Oslo! Eller hun stod kanskje selv bak da jeg jo hadde skrevet om hva de drev med i Lærdal ca et halvt år før dette skjedde. Og NAV Frogner skrev rett ut at de støttet hennes psykiatriske vurdering av meg! Rett og slett helt absurd.

Her er noe av det hun skrev til barnevernet:

Hvorfor i all verden hadde hun lest min facebook da hun altså aldri hadde snakket med meg og dette var 8 år etter at jeg flyttet fra bygda. Hva skulle tyde på at jeg hadde sterke vrangforestilinger om forfølging? Det er jo ikke vrangforestillinger da hun jo viser selv at hun følger med på meg!

Men hva har hun med om jeg skriver opptatt og oppatt om barnehagen og barnevernet i Lærdal da? Hvorfor sier hun f.eks ikke noe om de hadde rett i det de gjorde eller fulgte jussen?

Jeg ville aldri og har aldri skrevet at min sønn ville være på ferie hos sin far.

Og igjen altså, hva har jeg vrangforestillinger om?

Hva konkret var uvirkelig på min facebookdside? At jeg var attraktiv for menn i det hele tatt? Forskrudde virkelighetsoppfatning? Hun skriver ingenting konkret om hva hun mener med det! Jeg er jurist og er selvsagt opptatt av at folk og etater følger jussen, spesielt når de setter i gang ting mot andre som barnehage og barnevern

Ville det vært bedre om jeg ikke hadde skrevet om disse mannfolka og disse så hadde gjort meg noe og ingen visste om det? Jeg har ikke venner eller mann og jeg forteller vel ikke om slikt til mitt barn. Selv om jeg hadde fortalt politiet om det så har de senere vist at de kan man ikke stole på. Men hva har andre med å styre mitt liv og hvordan jeg beskytter meg selv da? Med mindre de vil hindre at noe får vite om det da. Det er også noe rart å lese ens facebook 8 år etter at en har flyttet og når man aldri har snakket med vedkommende. Men Bente Øien Hauge ledet jo sykehusaksjonen og barnehagen i bygda tok med barnehagebarna deriblandt min sønn på demonstrasjon for lokalsykehuset uten at jeg fikk vite om det. Da jeg bodde er uten nettverk fant jeg det tungt at jeg skulle bli holdt utenfor og jeg støttet heller ikke aksjonen. Jeg mener det er feil å bruke barn for å påvirke beslutninger. Men barnehagens styrer opplyste aldri om hvem som stod bak dette da jeg klagde. Jeg kan ikke si i dag heller at hun stod bak. Men hvorfor følge med på meg? Etter hva jeg har hørt er hun også selv fra Oslo og selv innflytter til Lærdal.

Det er noe rart at anonyme og ledere i NAV legger seg borti mitt privatliv og vil nekte meg å skrive om ledere i etater som barnehage og barnevern som etter min oppfatning som jurist ikke følger lovverket og også lyver og lager opplegg for min sønn for å få oss til å bli i bygda. Og hvorfor gjør de det? Er det fordi de gir pedofile barn eller selv er det? Eller er de sadister? Det er jo nesten frihetsberøvelse! Eller sterk psykisk påvirkning. Kanskje disse bare finner seg i alt andre ønsker og også mener at man må føye seg for barnets far, men det gjør ikke jeg

8 kommentarer om “Er toppledere i NAV med i pedofili- og sadistringer?

  1. «Det du kommer med er bare vås og synsing. »

    Den er jo din akilleshæl dette. Du tror alle andre er dumme. Og at du – og bare du – er intelligent. Hadde det vært sant, vil lett som ingenting tatt innersvingen på de fleste og du ville ha sittet i en svært gunstig posisjon. Du kunne feire dine triumfer. Men sånn er det jo ikke. Du sitter i en svært ugunstig posisjon. Og kan notere deg for det ene nederlaget bitrere enn det andre. Du kan ikke annet enn å slikke dine mange sår. Og som det ikke var nok, er du fortæret og gjennomsyret av hat og sliter med en lei psykose som gjør at du ikke lenger tenker klart og er i stand til å ta vare på deg selv.

    Liker

  2. Man skal vel ikke overbevise, man skal sjekke jussen og se om arbeidsgiver har forholdt seg til fakta.

    Det du kommer med er bare vås og synsing. Du kan ikke si at jeg tar feil ved å bare si at ingen har støttet meg. Hvis de andre hadde hatt rett så hadde de begtunnet det juridisk og det har de ikke gjort.

    Liker

  3. «Men vis meg så hva som var korrrekt mht jussen i det NAV gjorde da! »
    Liksom trumfkortet, dette. Tror du. Siden du har spilt det ut så utrolig mange ganger. Du har tapt mot Nav: Du har ikke klart å overbevise noen om at du juridisk har rett. Og det vet du utmerket godt. Og likevel mener du at jeg og alle andre skal argumentere juridisk for at du tar feil. Det hører ingensteds hjemme, Laila. Og dette må du da vite. Jeg nekter å tro at du kan være så dum. Jeg tror bare det er ett av dine uhyre skjøre halmstrå du i din fortvilelse og avmakt klamrer deg til. Kan ikke finne noen annen forklaring. Du har satset. Tapt alt du hadde og blitt gjort til latter. Og klarer ikke forsone deg med alle de bitre nederlagene. Skylder på alle andre. Og på toppen av det hele er du så sinnssyk at du har blitt ufør.

    Liker

  4. Men vis meg så hva som var korrrekt mht jussen i det NAV gjorde da! Ble fakta sjekket da jeg klagde under avskjedsprossesen? Ble varslinger sjekket og kontrollert? Ble klager og varslinger sendt til leder jeg var i konflikt med? Hva var hjemmelen for å holde alle de anonyme anonyme? Hva var hjemmelen for å sende meg til psykiater? Hva var hjemmelen for å omplasere meg? Hva var hjemmelen for å gi meg permisjon? Hvorfor fikk jeg ikke suspenensjon da jeg ble bedr om å innlevere nøkkelkort? Er alt det mine ledere sier sannheten? Er alle referat korrekte og sanne? Hvorfor innkalle meg og nekte å si hva jeg var innkalt for? Hvorfor aldri gi meg tid til å ta med noen eller ikke fortelle hva det gjelder og mene at jeg skulle huske alt der og da? Hvorfor ikke sjekke at fagansvarlig løy da jeg varslet avdelingsleder? Hvorfor følge med meg på fb, hvorfor neve mine ekser og mitt privatliv da de sparket meg? Med mer!

    Liker

  5. Jeg har kun skrevet om ting som motsvar til alt jeg har opplevd der ingen bryr seg om å sjekke om jussen er fulgt når det gjelder meg, eller å sjekke fakta og der lederne beviselig har løyet som da jeg varslet. Disse ønsker jo å pine meg og la meg lide mest mulig der jeg altså ikke har noen rettigheter, null rettsvern og rettsikkerhet. Og der til og med politeit BRØLER når jeg oppsøker de og også var med på sparke meg i NAV! Det er en ondskap som er helt hinsides i dette samfunnet og man kommer ingen vei for det lyves rett ut, som politiadvokatene gjorde og der disse fikk støtte fra spesialenheten og riksadvokaten. Den eneste grunnen til at jeg ikke er drept er fordi de ikke klarer å gjøre det usett og at jeg har en meget god 6 sans. Så jeg ønsker bare det samme for de som de ønsker for meg. Og jeg står alene.

    Liker

  6. Ikke noe å le av dette. Laila har sagt utallige ganger at hun ønsker uskyldige drept i terrorangrep. At hun har null sympati med Utøya-ofrene og deres pårørende. Hun hater alle og ønsker dem en mest mulig pinefull død. Det kan kanskje høres litt drøyt ut, men det har sin helt naturlige årsak. Hun fikk nemlig sparken i Nav etter å hengt ut kolleger og overordnede på Facebook. Hun fikk mange advarsler. Men valgte selvsagt å ignorere advarslene. Nav strakk seg lengre enn langt for å hjelpe Laila, men Laila strittet tappert i mot. Hun så bort fra alle advarsler, muntlige som skriftlige, og fortsatte sin tapre kamp mot lesber, Ap-kvinner, muslimer, Lærdalsfolk, psykiatere, advokater og annet utøy. Hun nektet plent å tilpasse seg, innordne seg og være lojal mot arbeidsgiver. Hun så det som sin selvsagte rett å offentlig kunne henge ut – med fullt navn – sine kolleger og overordnede. Allikevel fikk hun altså sparken. Og utrolig nok vi ingen advokat ta i saken med ildtang enda så opplagt den er. Med denne grove uretten i bakhodet, er det ikke mer enn rett og rimelig at Laila – rettferdighetens og egentlig Norges Dronning – hater alt og alle og ønsker dem de alle verste ydmykelser og pinsler.

    Liker

  7. «Er toppledere i NAV med i pedofili- og sadistringer?»
    Et veldig godt spørsmål, Laila. Du har liksom gjennomskuet alt. Jeg vet at noen sier disse er øgler fra verdensrommet. At jorda dessuten er flat. At virus ikke finnes. Sjekk litt hva Kari Jauqesson, Pål Steigan, Trude Dybendahl og ikke minst Johan Slåttavik sier. Sistnevnte er forreste ny-nazist og i likhet med deg en stor beundrer av barnemorderen Anders B. Breivik. Vet du ivrig har støttet ABB tidligere. Og at du dessuten ønsker mer terror mot uskyldige ofre. Du virker i det hele tatt å være en veldig hyggelig dame. Rart ingen på NAV likte deg så gjennomført ondskapsfull og gjennomsyret av hat og bitterhet som du er. Ufattelig !

    Liker

Stengt for kommentarer.