Ting jeg har fått i posten, samt hva jeg fant på hytta; stort halvstrupebånd i kjetting, og da stigen til hemsen knakk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kjenner en mann som kjørte peugeot og det var min første kjæreste. Han snakket også om blå ballonger en gang. Jeg tygget nok mye Stimorol da og det gjorde kanskje også han. Han var i førstegangstjenesten i Oslo og kom fra Harstad. Jeg rror han bare brukte meg mens han var i førstegangstjeneste for det ble slutt da han var ferdig med tjenesten. Vi pleide å kjøre forsvarets overkommandoens biler da han jobbet for de. Han het Jensen.

De andre tingene forbinder jeg ikke med noe som jeg kan huske. Det virker som noe man har hentet ut fra lommer til folk.

Dette fikk jeg i posten etter å ha møtt en mann på TreBrødre i Oslo. Først virket han litt rar, så kom vi i snakk og han ville bli med til et annet utested. Det ble Gjæver i Grensen. Der spanderte han vin på meg, men jeg ble mer og mer edru. Han tok på ansiktet mitt, spesielt på en kvise. Da vi skulle gå ville han betale meg 500 kr i kontanter til drosje hjem, men jeg ville ikke ta imot. Jeg kan jo gå hjem. Etterpå tenker jeg at det kanskje var lurt da jeg altså fikk dette i posten og der han takket for våre dype samtaler. Noe som ike var dype overhodet. Han kunne jo ha stoppet drosja og gjort at det ikke ble spor etter meg.

Han visste hvor jeg bodde da jeg oppgav mitt tlf. nir, mens han oppgav lensmannen i Gloppen sitt! Noe jeg ikke så før jeg var hjemme og skulle sjekke hvem han var som hadde sendt dette i posten. Og han lignet på han også.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden det er fjær så minner det jo om prinsesse Marta og engleskolen. Botanisk hage har jeg ingen tilknytningt til. Jeg har vært på omvisning med NAV der og tror at en avdelingsleder var medlem i Botanisk Hages venner eller noe slikt. Og jeg går jo ofte der og rundt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADey

Dette hundehalsbåndet som er i kjetting og halvstrupebånd lå igjen i hytta i en tallerken på kaminen. Jeg syns det var noe ubehagelig da menn da akkurat hadde tvunget seg hjem til meg. Han jeg kjøpte hytta av var en kommandørkaptein og det var avispapir i bilsetet da han spurte om jeg ville sitte på. Da førsteman som tvang seg hjem til meg hadde sagt han hadde ordre om det og etter at andremann også hadde tvunget seg hjem til meg ringte jeg han. Da sendte han meg en epost fra sin kones epostadresse der han s han vurdetrte å anmedle meg, men at han skulle fotelle om det til noen få av sine venner og han antydet at jeg led av noe. Han jobbet ved en museum. Og jeg har sett han sammen med forsvarsministeren. Han het Oset.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ha vi en stige som knakk da jeg satte den slik at trinnene skulle passe når man gikk opp. Tidligere hadde jeg satt den mer rett opp pussg nok, så det tok 7 år fra jeg kjøpt hytta til jeg falt ned! Eler jeg ble henge etter en arm da. Det er 2,5 meter opp. Jeg er ikke mye der. Det ene kottet der oppe får jeg heller ikke opp.

OLYMPUS D

Her ser man den knekte øverste delen. Den var vel råtten. Siden trinnene også var laget i en helning så kan det være planlagt at jeg skulle falle ned.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ser man et merke i gulvet rett bak der stigen stod.

En tanke om “Ting jeg har fått i posten, samt hva jeg fant på hytta; stort halvstrupebånd i kjetting, og da stigen til hemsen knakk

Stengt for kommentarer.