Kap. 13. E-poster fra ledere der det ikke oppgis tema (og der de senere antyder at jeg visste tema og valgte å ikke komme) og der det er korte frister og der jeg reelt sett ikke får tid til å ta med noen. Og der de mener jeg skal slette ting jeg skriver om de for å skjule sannheten om de og der de aldri oppgir lovhjemler eller saklige grunner og aldri ser noe fra min side, og der de bare vil fortsette å ta meg

En tanke om “Kap. 13. E-poster fra ledere der det ikke oppgis tema (og der de senere antyder at jeg visste tema og valgte å ikke komme) og der det er korte frister og der jeg reelt sett ikke får tid til å ta med noen. Og der de mener jeg skal slette ting jeg skriver om de for å skjule sannheten om de og der de aldri oppgir lovhjemler eller saklige grunner og aldri ser noe fra min side, og der de bare vil fortsette å ta meg

Stengt for kommentarer.