SPESIALENHETEN LYVER

Side 1

Side 2

Side 3

Og her ser man at politiadvokatene LYVER om at jeg hadde gått til psykiatrisk behandling, at jeg hadde fått suspensjon og at jeg ikke fungerte i jobben.

Hvorfor ser man ikke at politiadvokatene lyver helt øverst på side 1 der de omtaler saken?

Det fremkommer helt klart at jeg fikk permisjon, IKKE suspensjon.

Det fremkommer også at jeg IKKE gikk til psykiatrisk behandling, men at jeg møtte to ganger hos en psykiater. Det var ikke engang en utredning. Og det var for at lederne sulle diskredite meg så alle trodde jeg var psykisk syk så ingen ville tro jeg snakket sant. For ingen ser jo på dokumentene.

Og det er aldri skrevet noen steder at jeg ikke fungerte i jobben. Faktisk fungerte jeg vel bedre enn de fleste andre der da jeg klarte jobben bra og tok de tyngste klagesakene ti tross for alt jeg opplevde der.

En tanke om “SPESIALENHETEN LYVER

Stengt for kommentarer.