NAV gir faen i varslinger for å få ansatte sparket!

Her har vi også et varsel om trakassering:

Jeg hadde også varslet i NAV om trakasseringen på møter:

Her lyver så avdelingsdirektøren om varslene og påstår også at jeg hadde truet en eks. Altså klar gjengjeldelse.

Og hvorfor sender de varselet til lederen jeg varslet om og som jeg var i konflikt med? Jeg fikk da ikke vite navnene på de som varslet om meg!

Skulle de da ikke undersøkt om jeg hadde rett og se hva for bevis jeg hadde når jeg varslet? Trodde de virkelig at en leder ville si sannheten? Og hvorfor spør de ikke etter dokumentasjon på det hun sa?

De viste jo dokumentasjon på det jeg skrev, så hvorfor gadd de ikke sjekke mine bevis mot de? De bare antok at alt var korrekt gjort av ledelsen som de også skrev.

Her skriver NAV at trakasseringspåstandene så ut til å være håndtert på rett måte og at de var undersøkt. Noe som jo var blank løgn. Ifølge aml så har arbeidsgiver bevisbyrden ved varsling.

Her hadde leder også fått tid på seg til å lese hva hun skulle svare da internrevisjonen spurte henne om mine varslinger. Jeg fikk aldri vite på forhånd hva saker mot meg gjaldt. Jeg skulle altså huske en sak etter flere hundre saker!

Og som sagt skulle intenrrevisjonen også ha undersøkt fakta i det jeg sa da! Da jeg fikk varsler mot meg så undersøkte ikke ledelsen om det jeg skrev var sant eller om de selv hadde fulgt jussen eller fakta eller løyet overfor meg. Alt var min skyld.

Jeg skulle altså kues, ikke reagere, og jeg skulle heller aldri få nye jobber, men bli der så de kunne virkelig ta meg.

Og jeg måtte altså selv spørre hvordan det gikk med varselet! NAV gav altså egentlig faen!

Og dette syns politiet, advokater, regjeringsadvokaten, riksadvokaten, spesialenhetem, disiplinærnemnden og flere var helt ok!

10 kommentarer om “NAV gir faen i varslinger for å få ansatte sparket!

  1. «Det er ingen som har lettere for å innrømme feil enn meg. » Ser man det. Nevn en enkelt feil du gjorde i «saken» mot Nav (det var vel heller omvendt, men ok). Nei, vent. Nevn 5 feil du gjorde mot Nav som var så alvorlige at det kunne få konsekvenser for ansettelsesforholdet. Siden ingen har lettere en deg for innrømme feil, burde dette være lekende lett. Står du fast, har jeg nok av eksempler som hver for seg kan være nok til å få sparken hos 999 av 1000 arbeidsgivere verden over.

    Liker

  2. Jeg tar ikke selvkrtikk før man ser på jussen og fakta! Det er ingen som har lettere for å innrømme feil enn meg. Jeg er ikke opptatt av å være perfekt.Derfor har jeg også empati med andre da jeg vet hvordan det er å være utstøtt, misilikt hatet, men jeg lar meg ikke manipulere av krokodilletårer. Resten av det du sier er også bare tull. Jeg er jo ikke opptatt av å bli likt så jeg gidder ikke gi et positivt inntrykk av meg. Jeg er ikke falsk.

    Liker

  3. «Dette er folk som klager på meg til fb og får meg blokkert. Og de har nok også klaget på meg til Resett, Documnet, og nettaviser.» Skylde på andre, det er noe du virkelig kan. Til gjengjeld har du svært dårlig selvinnsikt. Selvkritikk er du blottet for. Empati for medmennesker er knapt tilstedeværende. Situasjonsformemmelse og sosial intelligens må jo være omtrent lik null. Det ser i det hele tatt ikke bra ut dette, Laila.

    Liker

  4. Oi. Enda en som på FB korrekt påpeker at du er sprø som kjeks. Og du reagerer stolt som en hane med å blokkere han. Sånt tåler du jo ikke. Selv om han er bare en av uhyggelig mange som har påpekt at du umulig kan være i vater. Samtidig hyler du opp om at du selv blir sensurert Du ser ikke selvmotsigelsen her, da ? Du blokkerer og sensurerer. Når du blir utsatt for det samme, mener du det er urettferdig.

    Liker

  5. Tøft at du turte å godkjenne kommentarene. Du må da registrere at det eneste det oppnår med å legge ut privat kommunikasjon som fremstiller både deg og sønnen din på en særs uheldig måte, av alle oppfattes som ugjendrivelige bevis på en fordreiet virkelighetsoppfatning. Det taler jo ikke til din fordel på noen som helst måte. Hvor mange har du blokkert på FB ? 50 stk ? Og du har nesten 40 følgere. Hvorfor tror du ? Du er kastet ut fra alle kommentarfelt.. Hvorfor tror du ? Du får null respons på noe. Og tror du det er pga kongelige aner ? Egne emner i psykiatrien handler om folk som tror de er kongelige. Ett godt tips kan kanskje være anti-vaksere, koronafornektere og vitenskapsfornektere. Der vrimler det av psykiatriske kasus og du skulle ha en rimelig mulighet til å bli godtatt som en av gjengen. Og du som skulle bli en lederskikkelse på ytre høyre. Gikk ikke så bra det heller, nei.

    Liker

  6. Helt ubegripelig at du ikke skjønner at du aldri kommer noe vei med dette når du har holdt på med dette i årevis uten å ha kommet av flekken. Tror du det som et mirakel en vakker dag vil endre seg ? «Bevisene» dine beviser ikke annet
    enn at Nav hadde all verdens gode grunner til å sparke deg og at din vurderingsevne er så alvorlig svekket at du ikke kunne få fortsette. Alle sier det samme til. Og du blokkerer dem. En etter en. Feig som få, er du.

    Liker

  7. Men dette sensurerer du. Akkurat som du blokkerer omtrent alle som kommenterer deg på FB. Du skriker ut om at du selv nektes å kommentere. Men gjør akkurat det samme selv. Eneste forskjellen er at du blir blokkert pga usaklighet. Du blokkerer fordi du ikke tåler å bli motsagt i dine vanvittige vrangforestillinger.

    Liker

Stengt for kommentarer.