ADVOKAT LYVER

Side 1

Side 2

Side 3

Advokaten lyver altså om at jeg hadde en psykisk sykdom og at det står i psykiaterrapporten, men at jeg ikke var så syk at jeg kunne tvangsinnlegges. Det er jo noe rart at en advokat ikke fokuserer på det juridiske og selv psykisk syke kan da ha rett! Han skriver også mye annet rart og usaklig og han lyver antakelig om når jeg kontaktet de. Han vet ikke engang at man må ha lovhjemmel for å nekte innsyn! Han mener også at jeg skulle se «frisk og rask» ut etter at alle har gitt faen i jussen og fakta og løyet! Og min formue måtte jeg uansett bruke opp før jeg fikk hjelp av sosialen da jeg aldri mer ville få ny jobb da ingen ledere ville gi meg gode referanser og ingen nye arbeidsgivere ville tro på meg! (Jeg hadde jo vært på flere jobbintervjuer) (Selv om sosialen burde ha sagt at jeg burde søke uføretrygd med en gang om jeg hadde en sykdom som kvalifiserte for det og jeg har jo lungesykdom da de jo ikke hadde noe å tilby, og der jeg så hadde sluppet å bruke opp min formue. Sosialen fikk jo også dekket alt de haddde gitt meg da jeg fikk uføretrygd!) Og når han gir faen i å hjelpe meg etter at jeg var pålagt å bruke prosessfullmektig så vet han at jeg ikke får rettssak og dermed ikke sannheten ut og der jeg selvsagt aldri mer får jobb og ville kunne havne på gata om jeg hadde hatt mye gjeld og ikke fikk bolig. Og da ville fått økt blodtrykk som selvsagt ikke er bra for min lungesykdom og der jeg så kunne ha dødd!

Og her er psykiaterrapporten og hva han skriver og det står ingenting om at jeg hadde en psykisk sykdom der. Hvorfor jeg ble sendt han er også uklart. Det står ingenting om at jeg ikke gjorde min jobb skikkelig eller at det var noe å utsette på den! Så hvorfor skulle jeg til han? Det var jo de som løy og gav faen i jussen og fakta overfor meg så klart jeg ble forbanna! Spesielt når ingen hørte på meg! Man har ikke psykisk sykdom av den grunn! Og jeg sa bare ja til å møte psykiater for å avkrefte at jeg lider av noe psykisk. Men denne psykiateren samarbeidet nok med de og han var jo også styremedlem i LLH og fagansvarlig som løy til meg var jo lesbisk. Kanskje var han ikke engang psykiater! Jeg kan ikke se noen annen grunn til at jeg ble sendt psykiater enn at de skulle si at jeg hadde en psykisk sykdom slik at ingen trodde på meg om at de gav faen i å følge lovverket og sjekke fakta og løy og var ute etter å skade meg og få meg sparket urettmessig!

En tanke om “ADVOKAT LYVER

Stengt for kommentarer.